לא היה כ"כ טוב. רצוי היה לתשאל בטלפון מה מצב הפילטרים , ניקוי פשוט פתר את הבעיה היה חוסך זמן וכסף לי.
איכות
7
מחיר
7
זמנים
7
יחס
7
7
כללי
יהודה מאיר, מודיעין.
משוב: 28/07/2017
תיאור השירות:
מילוי גז וניקוי פילטרים במזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, עשר בהכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נאדיה דושקין צימרמן, מודיעין.
משוב: 20/02/2017
תיאור השירות:
ניקוי פילטר, בדיקת מנוע ותיקון השלט של המזגן.
חוות דעת:
הוא היה ממש בסדר. אני מרוצה מאד:)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
9
10
כללי
תומר ג. מודיעין.
אשרור: 05/04/2016
משוב: 01/02/2016
תיאור השירות:
מילוי גז, התקנת פילטר וניקוי כללי.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ניר א. מודיעין.
משוב: 18/03/2015
תיאור השירות:
בדיקת גז למזגנים מסוג עילי וניקיון פילטר.
חוות דעת:
איתר במהירות את הבעיה, לקח מחיר הוגן והיה מאוד מקצועי ! ממליץ :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מיכל קירש, מודיעין.
משוב: 13/01/2014
תיאור השירות:
ניקוי פילטרים במזגנים בבית.
חוות דעת:
הוא היה מאד נחמד. הכי חשוב זה שהוא היה אמין! הוא ראה את המזגנים ואמר שלא כדאי לתקן כי זה לא משתלם ורק ניקה את הפילטרים.
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שיר בכר, אריאל.
אשרור: 05/07/2024
משוב: 28/12/2023
תיאור השירות:
ניקוי פילטרים במזגן עילי מחברת סגה.
חוות דעת:
הוא היה מקסים, חמוד, סבלני, הגיע בזמן, עשה עבודה טובה ולקח מחיר הוגן בעיניי. הוא הסביר לי כל דבר כדי שאני אבין מה הוא עשה ומה הייתה התקלה. הוא מושלם!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אילנית אלמקיאס, שוהם.
משוב: 19/07/2022
תיאור השירות:
תיקון מזגן של אלקטרה. חיזוק חיבורי חשמל, ניקוי פילטרים וביצוע בדיקה מקיפה מאוד.
חוות דעת:
שירות מצוין, מחיר הוגן ואיש נפלא.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אביטל וילונסקי, הוד השרון.
משוב: 22/02/2022
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני בנוגע לניקוי פילטרים במזגן רגיל.
חוות דעת:
הוא היה ממש נחמד! התקשרתי כי חשבתי שמדובר בתקלה רצינית, ובמקום לנצל זאת ולדרוש סתם תשלום, הסביר לי איך לעשות את הניקוי.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
ניר קרבצקי, הרצליה.
משוב: 30/06/2021
תיאור השירות:
ניקוי פילטרים במזגן רגיל חברת טורנדו.
חוות דעת:
הוא היה ממש נחמד, הוא הגיע בזמן שאמר, אמר את המחיר ווידא לפני שהמחיר בסדר, בסוף כשהגיע אמר שלא כ"כ שווה לתקן כי המזגן ישן מאוד אז הוא ניקה את הפילטרים ולקח עלות ביקור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 640 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
אבי נולד בדרום אפריקה, גדל והתחנך שם עד גיל 20, ושם, בבית הספר למד את כל מה שקשור בעולם הקירור. כשעלה לארץ כבר היה לו ברור שבזה הוא הולך לעסוק – הוא עבד אצל מספר בעלי מקצוע עד שצבר מספיק ניסיון והחליט שהוא בשל לפתוח עסק משלו.
הוא אב לילדים וסב לנכד, וכשהוא לא מתקן מזגנים תוכלו למצוא אותו מבלה את זמנו עם המשפחה, שזה הדבר שהכי חשוב לו. "הרבה פעמים אנחנו רוצים ללכת ולעבוד בשביל המשפחה, אבל אז אנחנו שוכחים את המשפחה בשביל העבודה. הזמן עם המשפחה הוא זמן חשוב וצריך לשמור עליו".
הוא מספר על לקוח שזכור לו במיוחד. "היה לי לקוח שהתקלקל לו המזגן. הוא היה עם ילדים קטנים בבית והם פשוט סבלו מחום. התקלה הייתה מאוד בעייתית וכללה בעיות צנרת. כשראיתי את הילדים שלו ככה סובלים אמרתי שלא משנה מה, אני לא יוצא מהבית עד שאני לא מתקן לו את התקלה. הייתי אצלו משעה שלוש בצהריים עד שש בבוקר שלמחרת. הוא ממש הודה לי והיום אנחנו חברים, נשארנו בקשר טוב."
ולגבי השאיפות לעתיד? "הייתי רוצה להמשיך לעסוק בתחום הקירור, רק בגלל האנשים, זה שווה הכל. הידיעה שאני יכול לעזור ללקוח, לעשות לו טוב, ולהוציא אותו מרוצה היא זו שנותנת לי סיפוק. אני לא פה בגלל הכסף."
אבי עוסק בתחום המיזוג כבר 25 שנה, ומנהל באהבה גדולה את העסק שלו, שמעניק פתרונות למקררים ומזגנים.
"אני אוהב את העבודה", אומר אבי, "ומה שאני הכי אוהב בה זה הקשר עם הלקוחות. בסופו של דבר מה שחשוב בשורה התחתונה זה החיבור החיובי עם הלקוח, הפיתרון של הבעיה, העזרה לבנאדם אחר. אני באמת מאמין שאם הגעתי אליו ועזרתי לו לפתור את הבעיה סימן שזה היה צריך לקרות, הייתי צריך להגיע אליו"
תחומי ההתמחות:
:: תיקון מזגנים
:: תיקון מקררים
:: תיקון מקפיאים
:: התקנת מקררים
:: התקנת מזגנים
הדבר שהכי מאתגר אותו בעבודה הוא ללמוד דברים חדשים, גם אחרי שנים רבות בתחום. " לפעמים אני נתקל במכשירים או טכנולוגיות חדשות שאני לא מכיר. אז אני אומר ללקוח שאת המקרר הזה אני עוד לא מכיר, שיפנה לבעל מקצוע אחר, ואז הולך ללמוד אותו."
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.