מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אביעד
ציון כללי:
9.61
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.70
זמנים 9.70
מחיר 9.36
איכות 9.58
דירוג כללי 9.61
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
עופר מהולל, תל אביב.
משוב: 26/02/2020
תיאור השירות:
תיקון וצביעת קירות בדירת ארבעה חדרים.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
העבודה הראשונית שעשה הייתה מצוינת, אבל חבל רק שלא הגיע אחרי התיקון להשלמות כמו שהבטיח.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
צבי שטיין, פתח תקווה.
משוב: 23/02/2020
תיאור השירות:
סתימת בורות בחניה עם בטון.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הוא היה אחלה מכל בחינה שיש, הגיע מוקדם, עשה עבודה טובה ומגיע לו את הציון הכי טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בתאל סגל, קרית אונו.
משוב: 13/12/2019
תיאור השירות:
טיוח חלק בתקרה, תיקון ברז מקלחת וסתימת חורים בסלון.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה מעולה, עשה הכל פיקס, גם ניקה אחריו. נפל לי חלק מהתקרה. הוא שם טיח. היה אדיב מאוד. תיקן גם את הברז במקלחת בלי שנצטרף להחליף אותו, ועל הדרך גם סתם לי כמה חורים בסלון. ואת כל זה עשה בחיוך רחב ובשמחה. המחיר היה קצת גבוה לטעמי, מצד שני בעלי מקצוע אחרים גם הציעו את אותו טווח מחירים, אז אולי זו אני שלא ידעתי להעריך נכון.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איגור בסקין, פתח תקווה.
אשרור: 09/08/2016
משוב: 27/07/2015
תיאור השירות:
חיפוי קיר קרמיקה במטבח.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה מצויין. הוא מאוד מקצועי ויסודי, מאוד מקפיד על הפרטים הקטנים. לא מחפף, במיוחד בתיקונים הקטנים והפינישים בסוף העבודה. לקח את הסכום שנקבע מראש, בלי לספר סיפורים ולנפח עלויות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
א. ל. תל אביב.
משוב: 06/01/2015
תיאור השירות:
עבודות צבע וטיח ל 2 חדרים, פירוק פנלים של 2 קירות, החלפת מערכת חשמל בסלון ובחדר שינה והתקנת נקודות חשמל.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
אני מאוד מצטער שלקחתי אותו. הוא היה יקר ב20 אחוז מבעלי מקצוע אחרים. בזמן הצעת המחיר אביעד אמר שהוא בין הקבלנים "היותר טובים שיש", אבל כשהוא התחיל לעבוד, ראיתי שהעבודה שלו היא ברמה בינונית, סבירה במקרה הטוב, ולא כמו שהציג את עצמו. אחרי כמה ימים של עבודה, לא הרגשתי יותר בנוח סביבו ובטח לא להשאיר אותו לבד בדירה שלי, לא שישמור עליה, ולא שיעשה עבודה טובה ונאלצתי להישאר ולעבוד מהבית במשך כל תקופת השיפוץ. מה שכן, הוא עובד עם צבעי בשם יוסי, שהוא מקצוען ואחד הטובים שנתקלתי בהם. הצבע בקירות יצא סבבה בגלל הצבעי, חוץ מכמה דלתות שלא נצבעו עד הסוף כמו שצריך ונאלצתי לסיים את העבודה בעצמי. הטיח יצא בעייתי, בכל מקום יש פיצוצים, גם משהו שנאלצתי לתקן בעצמי. גם החשמל יצא בעייתי, חצי מהשקעים והמפסקים או שהם עקומים או שהם רחוקים מהקיר וכשהערתי לו על כך הוא אמר "שככה זה". מניסיון עבודה עם שיפוצניקים אחרים אני יודע טוב מאוד שלא "ככה זה", ושזאת לא עבודה איכותית כלל. במקרה אחר בו היה צריך לסדר מפסק, נאלצתי להעיר לו על כך שלוש פעמים עד שהוא ניאות לתקן כמו שצריך, ועוד כעס עלי על כך וגרם לי להרגיש כאילו אני מציק לו. הוא לקח חלק מהעבודות שהוא אמר שיעשה בעצמו, אבל בסוף נתן אותם לשכן שלי, שהוא שיפוצניק, ולא שילם לו. לכן יצא שאני נאלצתי לשלם לשכן שלי מכספי בגלל חוסר נעימות. קבענו שהוא יעשה גם את הריצוף, אבל כמובן שלא לקחתי אותו לעבודות עתידיות אחרי הביצוע הנוכחי. הייתה לי סתימה בכיור האמבטיה במשך שבוע שלם באשמתו ובאשמת עובדיו, סתימה שלא איפשרה לי להשתמש בכיור באמבטיה בכלל והוא לא סידר אותה למרות שהערתי לו על כך מספר פעמים. הוא האשים פעם אחר פעם את "הצינורות" עד ששוב נאלצתי לתת לשכן שלי לפתוח אותה אבל הפעם הוא שילם לו. מיותר לציין שבכל השנים שבהן גרתי בדירה, אפילו פעם אחת לא הייתה לי שם סתימה, וגם לא אחרי השיפוץ. אבל זה לא הפריע לאביעד להאשים את "הצינורות". אביעד גם לקח לי כבל מאריך והרס אותו, למרות שהבטיח, לא הביא אחד חדש. לא רק שאביעד יותר יקר מאחרים, גם העבודה שלו היא ברמה בינונית. הוא לוקח בעל מקצוע אחר ולא משלם לו שזה חמור. מהצד שלי, וכמו כל לקוח, האחריות שלי היא לשלם לו בזמן - שילמתי לו כמעט מחצית מהסכום כבר בימים הראשונים של העבודה! בנוסף הוא הרגיש מספיק נוח כדי לבקש ממני שאחד הפועלים שלו יישאר בדירה שאני מטפל בה במשך כמה ימים כי הייתה לו נסיעה ארוכה הביתה והסכמתי. השיא כמובן היה כשאביעד החליט על דעת עצמו שאני השליח שלו, והתחיל לשלוח אותי יום אחר יום לקנות לו ולעובדיו ארוחות צהריים, ופעם ביומיים-שלושה לטמבוריה להשלים לו חומרי בנייה או לעזור ולהרים חומרי בנייה לדירה. מצד אחד, הוא עובד בבית שלי ורציתי להקל עליו. מצד שני זאת באמת חוצפה להרגיש מספיק בנוח לבקש מהלקוח שלך להלין עובדים שלו אצלך, להפוך את הלקוח לשליח שלך, לדרוש במשך שעה מהלקוח לעבוד אצלו גם ביום העצמאות (הוא איים שהעבודה תתעכב בשבועיים, ונאלצתי לוותר) ובסוף עוד לתת לו הרגשה שהוא טרחן ומציק! הייתי ממש סבבה איתו וכל מה שביקשתי ממנו שהוא יעשה עבודה מקצועית בדיוק כמו שהוא הציג את עצמו, או לפחות כמו שבעל מקצוע שלוקח מחיר שגבוהה ב20 אחוז מבעלי מקצוע אחרים, ולא קיבלתי את התמורה שהוא הבטיח שאני אקבל. כשיצא מהדירה נשארו לי ניקיונות לעשות, ניקיונות שלקחו קרוב ל-11 שעות, הכל על הברכיים, למרות שהוא אמר שזה ניקיון חפיף. הסיבה היא פשוטה - הם לא טרחו להגן על הרצפה בזמן הצביעה, וכשהערתי על זה, הוא אמר שזה יורד במים רותחים. אז לא, 11 שעות לקח לי לשפשף את הצבע מהרצפה עם מגרדת. הוא אמר שהעבודה תיקח שבועיים ובסוף זה לקח 3 שבועות. אבל זה פחות משמעותי לי, העיקר שהעבודה הייתה יוצאת כמו שצריך. במהלך השיפוצים המחיר קפץ ב20 אחוז בגלל עבודות חשמל שהאיש חשמל שלו קבע שיש לעשות. בתמורה הוא התחייב לסדר כמה דברים נוספים, מצד אחד כמה כסף הסכמנו עליו הוא זכר מצוין, אבל דווקא חלק מהדברים שהתחייב לעשות בתמורה שכח והייתה הרגשה כאילו נכנסים מחדש למשא ומתן, שזאת גישה באופן בסיסי מאוד לא מקצועית, כי כל מה שהוא צריך היה לעשות זה יומן (דבר שגם היה פותר את העניין של התשלום לשיפוצניק שהוא לקח, ובסוף נפל עלי). אני ממש מאוכזב ממנו ואין סיכוי שאקח אותו לעבודות נוספות, גם אם הוא לרוב נחמד ומחייך הרבה. ההתקשרות איתו הייתה החוויה הכי גרועה שלי במידרג בהפרש עצום (עד שפגשתי אותו ממוצע הציונים שלי במידרג היה תשע נקודה תשע). כמובן שלהצעה שלו לשכתב מחדש את הביקורת תמורת שיפוצים בחינם סירבתי.
איכות
3
מחיר
3
זמנים
4
יחס
5
3
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
אשרור: 27/03/2014
משוב: 23/09/2013
תיאור השירות:
שיפוץ מחסן עם גג רעפים בגודל 14 מ"ר, פירוק גג רעפים והתקנת גג שינגלס בשילוב לוחות OSB. איטום החללים בין קורות הגג הקיימות לגג שינגלס שנבנה. החלפת משטחי הבידוד בחלל הגג והנחת בידוד חדש. פירוק תקרת הגבס ספוגת עובש והתקנת תקרת גבס עבה ועמידה למים- גבס ירוק. פירוק והחלפת משקוף דלת + מנעול. תיקון טיח וצביעה בסופרקריל מ.ד. לבן בקירות חיצוניים של המחסן. פתיחת הסדקים הקיימים, איטומם החלקתם וצביעה בסופרקריל לבן בקירות פנימיים של המחסן.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הוא ביצע עבודה ברמה איכותית מדויקת ונקייה, אנחנו מאד מרוצים והיה תענוג גדול לארח אותו ואת עובדיו המסורים. הוא אדם הגון מאד, קבענו מראש ובכתב את הליכי העבודה הנחוצה, יעד תחילת וסיום העבודה, סיכמנו מחיר- וכך שילמנו. עלות העבודה בהחלט סבירה, לקחנו מספר הצעות ובחרנו באביעד. בעת סיום העבודה לא היו תוספות במחיר או מחלוקת כלשהיא במהלך העבודה. כל בקשותינו התמלאו לשביעות רצוננו המלאה. אביעד אדם תרבותי ומנומס הרוכש כבוד לזולת, וכן ירבו כמוהו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אייוי פרץ, רמת גן.
משוב: 03/07/2019
תיאור השירות:
בניית קיר, החלפת ברז ותיקון תריסים.
חוות דעת:
שירות מעולה. אביעד מקצועי, מאוד נחמד ועמד בזמנים.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
שרון ג'רבי, גבעתיים.
משוב: 03/06/2018
תיאור השירות:
שיפוץ דירה בת ארבעה וחצי חדרים שכלל צביעה, החלפת ריצוף ובניית קיר גבס.
חוות דעת:
הוא היה זמין, שירותי ומבחינת יחס מאוד נעים לעבוד איתו. הוא עשה עבודה טובה ואנחנו מרוצים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דביר ד , בני ברק.
משוב: 06/05/2018
תיאור השירות:
תיקון תמיכה של כיור.
חוות דעת:
מקצועי ביותר, אמין. הוא בא ועשה את העבודה מכל הלב במחיר מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פליקס נקש, רמת גן.
משוב: 15/12/2017
תיאור השירות:
בניית קיר בלוקים.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! היחיד שהסכים להגיע מהיום למחר, והוא היה באמת מעולה. הכל היה עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תמיר אליאסור, גבעתיים.
משוב: 04/04/2017
תיאור השירות:
שיפוץ דירה בת 4 חדרים, כלל צביעה של קירות,פנלים,משקופים ותיקרה. החלפת ברז, שבירת קטע גבס והכנת רצפה להנחת פרקטים.
חוות דעת:
הוא מעולה. מקצועי, עשה עבודה טובה. אני מאד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שי צור, רמת גן.
אשרור: 06/10/2015
משוב: 06/10/2014
תיאור השירות:
סתימה של סדקים וסגירה של קטע גבס.
חוות דעת:
היה מצויין! העבודה יצאה מעולה, ממש מעל ומעבר. אהבתי מאוד שהוא הגדיל ראש ודאג לתקן גם דברים שלא דיברנו עליהם בהתחלה, בלי לגבות מחיר נוסף. ממש דאג שהכל יהיה מושלם ושנהיה מרוצים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אריק אשכול, פתח תקווה.
אשרור: 28/09/2013
משוב: 14/02/2011
תיאור השירות:
שיפוץ מטבחון במשרד והתקנה של מטבח חדש.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור! הוא היה מקצועי בעבודתו. במהלך העבודה היו לי כל מיני הערות ודרישות ואני חייב לציין שהוא בא, בניגוד לבעלי מקצוע אחרים, ופתר כל דבר שהיה צריך ללא שום בעיה. כל טענה שהיתה טופלה בצורה טובה. אין לי טענות :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דרור מ. הרצליה.
אשרור: 07/08/2013
משוב: 21/06/2012
תיאור השירות:
שיפוץ של אמבטיה - החלפת ברזים התקנת ארון אמבטיה, תיקון קרמיקה ועוד.
חוות דעת:
הוא היה מצויין. הוא עשה עבודה טובה מאוד. הוא הגיע בזמן, היה אדיב ומקצועי :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרי יחימוביץ, גבעתיים.
אשרור: 18/02/2013
משוב: 27/12/2011
תיאור השירות:
עבודות טיח בחדר מדרגות, סיוד וצביעת גג.
חוות דעת:
אביעד היה ממש נחמד וגם העובד שלו. לקח להם קצת זמן להגיע, כנראה כי הם עסוקים, אבל אחרי שחיכיתי הם הגיעו והכל נעשה כמו שצריך!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עופר להב, כפר סבא.
אשרור: 19/05/2020
משוב: 06/10/2019
תיאור השירות:
ביטול ספריקנלר.
חוות דעת:
הוא מאוד מקצועי ולקח מחיר טוב!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלי ישראלי, תל אביב.
אשרור: 01/03/2020
משוב: 20/08/2019
תיאור השירות:
תיקון קילופים של שתי תקרות וקיר.
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ארן שדמי, רעננה.
משוב: 28/02/2020
תיאור השירות:
שיפוץ אמבטיה שכלל עבודות אינסטלציה, החלפת קרמיקה והתקנת מקלחון.
חוות דעת:
היה לו מאד חשוב שאני יהיה מרוצה, הוא עמד בלוח הזמנים והכל היה בסדר.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסי טייב, תל אביב.
אשרור: 27/02/2020
משוב: 17/12/2019
תיאור השירות:
שיפוץ דירה מקיף שכלל שבירת קירות, החלפת ריצוף, עבודות אינסטלציה, חשמל, צבע וטיח.
חוות דעת:
אביעד היה מקסים, מקצועי ויעיל, קשוב לכל הצרכים שלנו כולל שינויים שהיו באמצע התהליך. עשה עבודה טובה, עמד בזמנים שקבענו, הייתה לנו הפוגה שלא הייתה קשורה אליו, הוא היה בסדר עם זה ולא התעכב עם המשך העבודה אחרי. רק דברים טובים יש לי לומר עליו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אהוד הרוש, כפר סבא.
משוב: 27/02/2020
תיאור השירות:
התקנת ברז עבור חברה.
חוות דעת:
הוא היה מצוין! הגיע בזמן, עשה את העבודה בזריזות והיינו מרוצים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 150 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כששיפוצניק רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שיפוצים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק