מוקד מידרג: 1-700-707-233
א. ל. תל אביב.
משוב: 06/01/2015

תיאור השירות:
עבודות צבע וטיח ל 2 חדרים, פירוק פנלים של 2 קירות, החלפת מערכת חשמל בסלון ובחדר שינה והתקנת נקודות חשמל.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
אני מאוד מצטער שלקחתי אותו. הוא היה יקר ב20 אחוז מבעלי מקצוע אחרים. בזמן הצעת המחיר אביעד אמר שהוא בין הקבלנים "היותר טובים שיש", אבל כשהוא התחיל לעבוד, ראיתי שהעבודה שלו היא ברמה בינונית, סבירה במקרה הטוב, ולא כמו שהציג את עצמו. אחרי כמה ימים של עבודה, לא הרגשתי יותר בנוח סביבו ובטח לא להשאיר אותו לבד בדירה שלי, לא שישמור עליה, ולא שיעשה עבודה טובה ונאלצתי להישאר ולעבוד מהבית במשך כל תקופת השיפוץ. מה שכן, הוא עובד עם צבעי בשם יוסי, שהוא מקצוען ואחד הטובים שנתקלתי בהם. הצבע בקירות יצא סבבה בגלל הצבעי, חוץ מכמה דלתות שלא נצבעו עד הסוף כמו שצריך ונאלצתי לסיים את העבודה בעצמי. הטיח יצא בעייתי, בכל מקום יש פיצוצים, גם משהו שנאלצתי לתקן בעצמי. גם החשמל יצא בעייתי, חצי מהשקעים והמפסקים או שהם עקומים או שהם רחוקים מהקיר וכשהערתי לו על כך הוא אמר "שככה זה". מניסיון עבודה עם שיפוצניקים אחרים אני יודע טוב מאוד שלא "ככה זה", ושזאת לא עבודה איכותית כלל. במקרה אחר בו היה צריך לסדר מפסק, נאלצתי להעיר לו על כך שלוש פעמים עד שהוא ניאות לתקן כמו שצריך, ועוד כעס עלי על כך וגרם לי להרגיש כאילו אני מציק לו. הוא לקח חלק מהעבודות שהוא אמר שיעשה בעצמו, אבל בסוף נתן אותם לשכן שלי, שהוא שיפוצניק, ולא שילם לו. לכן יצא שאני נאלצתי לשלם לשכן שלי מכספי בגלל חוסר נעימות. קבענו שהוא יעשה גם את הריצוף, אבל כמובן שלא לקחתי אותו לעבודות עתידיות אחרי הביצוע הנוכחי. הייתה לי סתימה בכיור האמבטיה במשך שבוע שלם באשמתו ובאשמת עובדיו, סתימה שלא איפשרה לי להשתמש בכיור באמבטיה בכלל והוא לא סידר אותה למרות שהערתי לו על כך מספר פעמים. הוא האשים פעם אחר פעם את "הצינורות" עד ששוב נאלצתי לתת לשכן שלי לפתוח אותה אבל הפעם הוא שילם לו. מיותר לציין שבכל השנים שבהן גרתי בדירה, אפילו פעם אחת לא הייתה לי שם סתימה, וגם לא אחרי השיפוץ. אבל זה לא הפריע לאביעד להאשים את "הצינורות". אביעד גם לקח לי כבל מאריך והרס אותו, למרות שהבטיח, לא הביא אחד חדש. לא רק שאביעד יותר יקר מאחרים, גם העבודה שלו היא ברמה בינונית. הוא לוקח בעל מקצוע אחר ולא משלם לו שזה חמור. מהצד שלי, וכמו כל לקוח, האחריות שלי היא לשלם לו בזמן - שילמתי לו כמעט מחצית מהסכום כבר בימים הראשונים של העבודה! בנוסף הוא הרגיש מספיק נוח כדי לבקש ממני שאחד הפועלים שלו יישאר בדירה שאני מטפל בה במשך כמה ימים כי הייתה לו נסיעה ארוכה הביתה והסכמתי. השיא כמובן היה כשאביעד החליט על דעת עצמו שאני השליח שלו, והתחיל לשלוח אותי יום אחר יום לקנות לו ולעובדיו ארוחות צהריים, ופעם ביומיים-שלושה לטמבוריה להשלים לו חומרי בנייה או לעזור ולהרים חומרי בנייה לדירה. מצד אחד, הוא עובד בבית שלי ורציתי להקל עליו. מצד שני זאת באמת חוצפה להרגיש מספיק בנוח לבקש מהלקוח שלך להלין עובדים שלו אצלך, להפוך את הלקוח לשליח שלך, לדרוש במשך שעה מהלקוח לעבוד אצלו גם ביום העצמאות (הוא איים שהעבודה תתעכב בשבועיים, ונאלצתי לוותר) ובסוף עוד לתת לו הרגשה שהוא טרחן ומציק! הייתי ממש סבבה איתו וכל מה שביקשתי ממנו שהוא יעשה עבודה מקצועית בדיוק כמו שהוא הציג את עצמו, או לפחות כמו שבעל מקצוע שלוקח מחיר שגבוהה ב20 אחוז מבעלי מקצוע אחרים, ולא קיבלתי את התמורה שהוא הבטיח שאני אקבל. כשיצא מהדירה נשארו לי ניקיונות לעשות, ניקיונות שלקחו קרוב ל-11 שעות, הכל על הברכיים, למרות שהוא אמר שזה ניקיון חפיף. הסיבה היא פשוטה - הם לא טרחו להגן על הרצפה בזמן הצביעה, וכשהערתי על זה, הוא אמר שזה יורד במים רותחים. אז לא, 11 שעות לקח לי לשפשף את הצבע מהרצפה עם מגרדת. הוא אמר שהעבודה תיקח שבועיים ובסוף זה לקח 3 שבועות. אבל זה פחות משמעותי לי, העיקר שהעבודה הייתה יוצאת כמו שצריך. במהלך השיפוצים המחיר קפץ ב20 אחוז בגלל עבודות חשמל שהאיש חשמל שלו קבע שיש לעשות. בתמורה הוא התחייב לסדר כמה דברים נוספים, מצד אחד כמה כסף הסכמנו עליו הוא זכר מצוין, אבל דווקא חלק מהדברים שהתחייב לעשות בתמורה שכח והייתה הרגשה כאילו נכנסים מחדש למשא ומתן, שזאת גישה באופן בסיסי מאוד לא מקצועית, כי כל מה שהוא צריך היה לעשות זה יומן (דבר שגם היה פותר את העניין של התשלום לשיפוצניק שהוא לקח, ובסוף נפל עלי). אני ממש מאוכזב ממנו ואין סיכוי שאקח אותו לעבודות נוספות, גם אם הוא לרוב נחמד ומחייך הרבה. ההתקשרות איתו הייתה החוויה הכי גרועה שלי במידרג בהפרש עצום (עד שפגשתי אותו ממוצע הציונים שלי במידרג היה תשע נקודה תשע). כמובן שלהצעה שלו לשכתב מחדש את הביקורת תמורת שיפוצים בחינם סירבתי.
דירוגים:
כללי
3
איכות
3
מחיר
3
זמנים
4
יחס
5

גירסאות קודמות

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק