מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אביעד
ציון כללי:
9.56
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.67
זמנים 9.64
מחיר 9.30
איכות 9.54
דירוג כללי 9.56
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אלכסנדר ליפשיץ, תל אביב.
משוב: 06/01/2015
תיאור השירות:
עבודות צבע וטיח ל 2 חדרים, פירוק פנלים של 2 קירות, החלפת מערכת חשמל בסלון ובחדר שינה והתקנת נקודות חשמל.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
אני מאוד מצטער שלקחתי אותו. הוא היה יקר ב20 אחוז מבעלי מקצוע אחרים. בזמן הצעת המחיר אביעד אמר שהוא בין הקבלנים "היותר טובים שיש", אבל כשהוא התחיל לעבוד, ראיתי שהעבודה שלו היא ברמה בינונית, סבירה במקרה הטוב, ולא כמו שהציג את עצמו. אחרי כמה ימים של עבודה, לא הרגשתי יותר בנוח סביבו ובטח לא להשאיר אותו לבד בדירה שלי, לא שישמור עליה, ולא שיעשה עבודה טובה ונאלצתי להישאר ולעבוד מהבית במשך כל תקופת השיפוץ. מה שכן, הוא עובד עם צבעי בשם יוסי, שהוא מקצוען ואחד הטובים שנתקלתי בהם. הצבע בקירות יצא סבבה בגלל הצבעי, חוץ מכמה דלתות שלא נצבעו עד הסוף כמו שצריך ונאלצתי לסיים את העבודה בעצמי. הטיח יצא בעייתי, בכל מקום יש פיצוצים, גם משהו שנאלצתי לתקן בעצמי. גם החשמל יצא בעייתי, חצי מהשקעים והמפסקים או שהם עקומים או שהם רחוקים מהקיר וכשהערתי לו על כך הוא אמר "שככה זה". מניסיון עבודה עם שיפוצניקים אחרים אני יודע טוב מאוד שלא "ככה זה", ושזאת לא עבודה איכותית כלל. במקרה אחר בו היה צריך לסדר מפסק, נאלצתי להעיר לו על כך שלוש פעמים עד שהוא ניאות לתקן כמו שצריך, ועוד כעס עלי על כך וגרם לי להרגיש כאילו אני מציק לו. הוא לקח חלק מהעבודות שהוא אמר שיעשה בעצמו, אבל בסוף נתן אותם לשכן שלי, שהוא שיפוצניק, ולא שילם לו. לכן יצא שאני נאלצתי לשלם לשכן שלי מכספי בגלל חוסר נעימות. קבענו שהוא יעשה גם את הריצוף, אבל כמובן שלא לקחתי אותו לעבודות עתידיות אחרי הביצוע הנוכחי. הייתה לי סתימה בכיור האמבטיה במשך שבוע שלם באשמתו ובאשמת עובדיו, סתימה שלא איפשרה לי להשתמש בכיור באמבטיה בכלל והוא לא סידר אותה למרות שהערתי לו על כך מספר פעמים. הוא האשים פעם אחר פעם את "הצינורות" עד ששוב נאלצתי לתת לשכן שלי לפתוח אותה אבל הפעם הוא שילם לו. מיותר לציין שבכל השנים שבהן גרתי בדירה, אפילו פעם אחת לא הייתה לי שם סתימה, וגם לא אחרי השיפוץ. אבל זה לא הפריע לאביעד להאשים את "הצינורות". אביעד גם לקח לי כבל מאריך והרס אותו, למרות שהבטיח, לא הביא אחד חדש. לא רק שאביעד יותר יקר מאחרים, גם העבודה שלו היא ברמה בינונית. הוא לוקח בעל מקצוע אחר ולא משלם לו שזה חמור. מהצד שלי, וכמו כל לקוח, האחריות שלי היא לשלם לו בזמן - שילמתי לו כמעט מחצית מהסכום כבר בימים הראשונים של העבודה! בנוסף הוא הרגיש מספיק נוח כדי לבקש ממני שאחד הפועלים שלו יישאר בדירה שאני מטפל בה במשך כמה ימים כי הייתה לו נסיעה ארוכה הביתה והסכמתי. השיא כמובן היה כשאביעד החליט על דעת עצמו שאני השליח שלו, והתחיל לשלוח אותי יום אחר יום לקנות לו ולעובדיו ארוחות צהריים, ופעם ביומיים-שלושה לטמבוריה להשלים לו חומרי בנייה או לעזור ולהרים חומרי בנייה לדירה. מצד אחד, הוא עובד בבית שלי ורציתי להקל עליו. מצד שני זאת באמת חוצפה להרגיש מספיק בנוח לבקש מהלקוח שלך להלין עובדים שלו אצלך, להפוך את הלקוח לשליח שלך, לדרוש במשך שעה מהלקוח לעבוד אצלו גם ביום העצמאות (הוא איים שהעבודה תתעכב בשבועיים, ונאלצתי לוותר) ובסוף עוד לתת לו הרגשה שהוא טרחן ומציק! הייתי ממש סבבה איתו וכל מה שביקשתי ממנו שהוא יעשה עבודה מקצועית בדיוק כמו שהוא הציג את עצמו, או לפחות כמו שבעל מקצוע שלוקח מחיר שגבוהה ב20 אחוז מבעלי מקצוע אחרים, ולא קיבלתי את התמורה שהוא הבטיח שאני אקבל. כשיצא מהדירה נשארו לי ניקיונות לעשות, ניקיונות שלקחו קרוב ל-11 שעות, הכל על הברכיים, למרות שהוא אמר שזה ניקיון חפיף. הסיבה היא פשוטה - הם לא טרחו להגן על הרצפה בזמן הצביעה, וכשהערתי על זה, הוא אמר שזה יורד במים רותחים. אז לא, 11 שעות לקח לי לשפשף את הצבע מהרצפה עם מגרדת. הוא אמר שהעבודה תיקח שבועיים ובסוף זה לקח 3 שבועות. אבל זה פחות משמעותי לי, העיקר שהעבודה הייתה יוצאת כמו שצריך. במהלך השיפוצים המחיר קפץ ב20 אחוז בגלל עבודות חשמל שהאיש חשמל שלו קבע שיש לעשות. בתמורה הוא התחייב לסדר כמה דברים נוספים, מצד אחד כמה כסף הסכמנו עליו הוא זכר מצוין, אבל דווקא חלק מהדברים שהתחייב לעשות בתמורה שכח והייתה הרגשה כאילו נכנסים מחדש למשא ומתן, שזאת גישה באופן בסיסי מאוד לא מקצועית, כי כל מה שהוא צריך היה לעשות זה יומן (דבר שגם היה פותר את העניין של התשלום לשיפוצניק שהוא לקח, ובסוף נפל עלי). אני ממש מאוכזב ממנו ואין סיכוי שאקח אותו לעבודות נוספות, גם אם הוא לרוב נחמד ומחייך הרבה. ההתקשרות איתו הייתה החוויה הכי גרועה שלי במידרג בהפרש עצום (עד שפגשתי אותו ממוצע הציונים שלי במידרג היה תשע נקודה תשע). כמובן שלהצעה שלו לשכתב מחדש את הביקורת תמורת שיפוצים בחינם סירבתי.
איכות
3
מחיר
3
זמנים
4
יחס
5
3
כללי
גירסאות
סגור
איגור בסקין, פתח תקווה.
אשרור: 09/08/2016
משוב: 27/07/2015
תיאור השירות:
חיפוי קיר קרמיקה במטבח.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה מצויין. הוא מאוד מקצועי ויסודי, מאוד מקפיד על הפרטים הקטנים. לא מחפף, במיוחד בתיקונים הקטנים והפינישים בסוף העבודה. לקח את הסכום שנקבע מראש, בלי לספר סיפורים ולנפח עלויות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
אשרור: 27/03/2014
משוב: 23/09/2013
תיאור השירות:
שיפוץ מחסן עם גג רעפים בגודל 14 מ"ר, פירוק גג רעפים והתקנת גג שינגלס בשילוב לוחות OSB. איטום החללים בין קורות הגג הקיימות לגג שינגלס שנבנה. החלפת משטחי הבידוד בחלל הגג והנחת בידוד חדש. פירוק תקרת הגבס ספוגת עובש והתקנת תקרת גבס עבה ועמידה למים- גבס ירוק. פירוק והחלפת משקוף דלת + מנעול. תיקון טיח וצביעה בסופרקריל מ.ד. לבן בקירות חיצוניים של המחסן. פתיחת הסדקים הקיימים, איטומם החלקתם וצביעה בסופרקריל לבן בקירות פנימיים של המחסן.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הוא ביצע עבודה ברמה איכותית מדויקת ונקייה, אנחנו מאד מרוצים והיה תענוג גדול לארח אותו ואת עובדיו המסורים. הוא אדם הגון מאד, קבענו מראש ובכתב את הליכי העבודה הנחוצה, יעד תחילת וסיום העבודה, סיכמנו מחיר- וכך שילמנו. עלות העבודה בהחלט סבירה, לקחנו מספר הצעות ובחרנו באביעד. בעת סיום העבודה לא היו תוספות במחיר או מחלוקת כלשהיא במהלך העבודה. כל בקשותינו התמלאו לשביעות רצוננו המלאה. אביעד אדם תרבותי ומנומס הרוכש כבוד לזולת, וכן ירבו כמוהו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עופר מהולל, תל אביב.
משוב: 03/09/2019
תיאור השירות:
תיקון וצביעת קירות בדירת ארבעה חדרים.
חוות דעת:
התקשורת איתו היתה מעולה והוא עבד סופר נקי. ממש השקיע לכסות את כל הדירה, זה היה מאוד מוערך. גם סיים לפני הזמן שהתחייב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלי ישראלי, תל אביב.
משוב: 20/08/2019
תיאור השירות:
תיקון קילופים של שתי תקרות וקיר.
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קובי גבאי, תל אביב.
אשרור: 21/07/2019
משוב: 02/08/2017
תיאור השירות:
שיפוץ מקלחת שכלל החלפת אמבטיה למקלחון, ריצוף.
חוות דעת:
הוא עשה עבודה מדהימה ופשוט יחס נהדר, מגיע לו. הוא הגיע מהר מאוד והמחיר היה הוגן בלי לבקש תוספות לא צפויות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תרצה ק. תל אביב.
משוב: 21/06/2019
תיאור השירות:
קילוף עובש ותיקון טיח וצבע בקירות מטבח.
חוות דעת:
אביעד היה מצוין, אדיב ומדויק, והפועלים שלו נעימים ונחמדים. הם עבדו מאוד יפה והשאירו את האזור נקי, היו עם ראש גדול ותיקנו כמה דברים מעבר למה שביקשתי. הכל יצא מאוד יפה ואני מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עזריה שורק‬‎, תל אביב.
משוב: 18/06/2019
תיאור השירות:
טיפול בעובש וצביעת דירת 3 חדרים.
חוות דעת:
אחלה שירות. אביעד מקצועי ואדיב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מעיין נידם, תל אביב.
משוב: 02/06/2019
תיאור השירות:
תיקוני צבע ורטיבות בשני חדרים.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, ממש אחלה, הגיע בזמן, היה מקצועי, נחמד ולקח מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסתר ר. תל אביב.
משוב: 19/05/2019
תיאור השירות:
שיפוץ קטן בחדר שינה וצביעה נקודתית של קיר.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. הוא היה זמין באופן מיידי, בא לקראתי במחיר, עשה את העבודה וניקה אחריו. סך הכל הוא בחור נחמד והכל בסדר.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
גיורא בלופרב, תל אביב.
משוב: 14/04/2019
תיאור השירות:
הגבהת ריצפת מקלחון ואיטום.
חוות דעת:
היה בסדר. הוא ענה מהר וביצע את העבודה ללא דיחוי והמחיר היה קצת גבוה לדעתי אבל בסדר.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
רז אור, תל אביב.
משוב: 20/03/2019
תיאור השירות:
איטום ושיקום קירות בדירת 2 חדרים.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, השירות שלו טוב וגם היחס, בחור מאוד נחמד, עמד בזמנים שקבע, אני ממש מרוצה מהעבודה שהוא עשה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
גבריאל שפירא, תל אביב.
אשרור: 20/07/2018
משוב: 23/05/2018
תיאור השירות:
הדבקת אריחי קרמיקה במקלחת.
חוות דעת:
היה ממש טוב, אני מאוד מרוצה, איש מקצוע אמין, ונתן לי הסברים.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
8
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אורי גרוסגליק, תל אביב.
אשרור: 02/03/2016
משוב: 31/08/2015
תיאור השירות:
שיפוץ שכלל עבודות אינסטלציה בשירותים ובאמבטיה וצביעה כללית של דירת ארבעה חדרים.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. הוא איש יסודי, נחמד, מקצועי שמגיע בזמן ועושה עבודה טובה. מה שהכי טוב אצלו זה שהוא עושה גם עבודות אלומיניום קטנות ובנוסף לזה אפילו לא לקח עליהם עלות. אני ממליץ מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורן ב. תל אביב.
משוב: 08/09/2015
תיאור השירות:
שיפוץ גדול הכולל עבודות ריצוף, אינסטלציה, צביעה של ארבעה חדרים, שבירת קירות ותיקוני טיח.
חוות דעת:
הוא היה ממש בסדר. הוא הגיע תמיד בזמן, עשה עבודה באיכות גבוהה מאוד וגם הוסיף על הדרך כל מיני דברים קטנים בלי לשאול ובלי לחייב.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
ים , תל אביב.
אשרור: 08/09/2015
משוב: 11/12/2013
תיאור השירות:
צביעת דירת 110 מטר ,שיפוץ כל האמבטיה ותיקונים קטנים.
חוות דעת:
הייתי מרוצה מהכל!! אם אפשר היה לתת ציון 11 הייתי נותנת ואפילו יותר, הקבלן עלה מעל ומעבר לציפיות שלי וממה שחוויתי אי פעם מקבלנים, החוויה של השיפוץ בניגוד לניסיון קודם הייתה חוויה שעברה בצורה רגועה, הקבלן ממש תמך בכל שלב ושלב, עזר למצוא מקומות זולים וחסך לנו אלפי שקלים, התייחס לכל הבקשות ברצינות בלתי רגילה, עשה הכל בצורה סופר מקצועית (ואני טיפוס מאוד פרפקציוניסט), עמד בזמנים ,עמד בהבטחות שלו, הביא עובדים מאוד איכותיים שהיה לי נעים עם זה שהסתובבו בבית, המשפחה שלנו גרה בבית תוך כדי השיפוץ וגם הם לקחו ברצינות את הבקשות שלנו, ניקו בסוף כל יום את הבית וגם שטפו עפ"י בקשתי, הקבלן הוא בן אדם אנושי וחם ופשוט כיף לעבוד איתו, רוצה לתת את השירות הטוב ביותר וגם מצליח לעשות זאת, אין אנשים כאלה!!!!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יובל רום, תל אביב.
אשרור: 17/02/2015
משוב: 16/02/2014
תיאור השירות:
שבירת קיר, צבע, טיח ושפכטל לדירת 5 חדרים, הדבקה של מרצפות על מדרגות קיימות, קרמיקה בשירותים, החלפת אסלה, התקנת ארון בשירותים וקרמיקה חדשה לאמבטיה.
חוות דעת:
כמו שזה נראה העבודה טובה מאוד, הוא היה זמין, אפשר לדבר אתו, הוא מבין עניין, הוא לא עשה לי בעיות, איש הצוות שעובד אתו ועושה את הפינישים עובד ממש טוב. חתמתי אתו על חוזה מסודר והוא אוסיף אותי לביטוח שלו של צד ג'.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חני א. תל אביב.
משוב: 07/01/2015
תיאור השירות:
הרמת הריצוף המתנדנד בסלון, הסרת המילוי תחתיו באמצעות חציבה, מילוי חדש והדבקת ריצוף.
חוות דעת:
מקצוען אמיתי, ישר והוגן. איש שיחה מאוד נעים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
משה ה. תל אביב.
משוב: 25/11/2014
תיאור השירות:
ריצוף, טייח וצביעה במקלט.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הייתי מרוצה מהמהירות, מהעמידה בזמנים ומהרמה של הביצוע. הוא עמד במילה והכל היה כמו שצריך.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רמי דוניץ, תל אביב.
משוב: 16/07/2014
תיאור השירות:
שיפוץ כללי לבית כולל צבע, בניית קירות גבס ועקירת אמבטיה.
חוות דעת:
היה ממש בסדר מכל הבחינות. המשא ומתן מולו היה נעים, הוא אדם אמין, יש לו צוות עובדים טוב מאוד שדאגו כל הזמן לניקיון הבית ואפילו השכנים היו מרוצים מההתנהלות שלהם. הוא בא בזמן, עמד תמיד במילה שלו בנוגע למה שהבטיח והיה מצוין בכל הרמות. אני שבע רצון לחלוטין מהתוצאה, קיבלתי את ההרגשה שהוא ממש יצא מגדרו כדי שנהיה מרוצים. מומלץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 126 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כששיפוצניק רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שיפוצים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק