שירות מעולה! הוא היה אמין והמחיר שלקח היה בסדר לדעתי.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אמיר אדר, הרצליה.
משוב: 22/01/2024
תיאור השירות:
תיקון קצר חשמלי.
חוות דעת:
היה טוב מאוד. הוא בא ופתר את הבעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נדב חן, הרצליה.
משוב: 04/07/2023
תיאור השירות:
תיקון קצר בארון חשמל.
חוות דעת:
הוא היחידי שהיה פנוי וזמין ב20:30 בערב. הוא הגיע, פתר את התקלה, היה נחמד, אמין, זמין וורבאלי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יצחק סולומון, הרצליה.
אשרור: 19/01/2023
משוב: 20/11/2022
תיאור השירות:
תיקון קצר חשמלי.
חוות דעת:
הוא אדם נפלא, עובד מהר ויפה. שירות מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רן ביתן, רמת השרון.
משוב: 25/11/2022
תיאור השירות:
איתור ותיקון תקלות וקצרים ברשת החשמל של גינה, המרה של כל רשת החשל בגינה ל 12V כולל הארכה והתקנת סוויץ' המתקן את החשמל בגינה מהבית בשעת הצורך.
חוות דעת:
ויקטור הגיע לפתור בעיה מורכבת ועשה זאת במקצועיות, בהתמדה ותמיד עם חיוך על הפנים. הוא לא ויתר וניסה להבין את כל המורכבות ומה הפתרון הנכון. ממליץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ניר סבן, רמת השרון.
משוב: 24/11/2022
תיאור השירות:
תיקון של שקע מקצר.
חוות דעת:
ויקטור נהדר! הוא לגמרי עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יהונתן קלים, הרצליה.
משוב: 07/10/2022
תיאור השירות:
תיקון הארקה בדירה בעקבות קצר.
חוות דעת:
ויקטור איש מדהים! נעים, הרגשתי שהיה אמין, בחור נחמד, נעים הליכות, הגיע כשהיה לי נוח, עבד כמה שעות וגבה מחיר שהיה נראה לי מאוד לגיטימי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יואב חיימוביץ, הרצליה.
משוב: 31/07/2022
תיאור השירות:
תיקון קצר חשמלי בארון חשמל דירתי.
חוות דעת:
הוא היה בסדר ונחמד.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שלי גוטמן, הרצליה.
משוב: 04/07/2021
תיאור השירות:
תיקון קצר בנורה של בחדר ילדים.
חוות דעת:
הוא היה אחת עשרה מתוך עשר! הוא היה כל כך מותק, הגיע שלוש פעמים וחייב אותנו רק על פעם אחת! אחרי הפעם הראשונה לא תוקן הקצר, הוא רצה לבוא באותו יום ולנו זה לא הסתדר. הוא הגיע מהר בכל פעם, היה נחוש לפתור את הבעיה, אילתר לנו פיתרון שפתר את הבעיה, היה נעים, דאג לבצע את העבודה ואני מדרגת אותו הכי גבוה שאפשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
סיגל בן דוד, הרצליה.
משוב: 17/06/2021
תיאור השירות:
תיקון קצר במרפאת שיניים.
חוות דעת:
היה קצר חשמלי, לא השגתי את החשמלאי הקבוע שלי פניתי לוויקטור שאמר שמסיים לאכול ובא. היה ממש מקצועי ואדיב, עזר בעוד בעיות שבכלל לא תכננתי שיטפל בהן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 373 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
רישיון
בתוקף עד 30/04/2025
תעודת הסמכה - התקנת עמדות טעינה חשמליות EVEDGE
בתוקף עד
אודות
ויקטור הוא חשמלאי מוסמך עם ניסיון של כ-20 שנים בתחום. הוא נשוי ואב לשלוש בנות (מקסימות!), ולאחרונה הצטרף למשפחה גם רועה בלגי. ויקטור הוא חובב טיולים וטבע ויוצא לדוג כשיש לו זמן פנוי.
את דרכו המקצועית התחיל ויקטור במפעל שמייצר ציוד למעבדות בבתי ספר "התחלתי להתעסק בחשמל כשהייתי במפעל, למדתי את התחום כי היו בעיות שהייתי צריך להבין בחשמל כדי לפתור ולא היה לי את הידע המתאים. ברגע שלמדתי יכולתי להכין דברים יצירתיים מאוד. עד היום יש במעבדות בבתי ספר דברים שייצרתי". אחרי 18 שנים במפעל הוא הגיע לתחושת מיצוי ועבר לאחזקת מבנים בדיורים מוגנים, שם עבד כ-20 שנה. ב-2017 הוא יצא לדרך חדשה כעצמאי.
מידע מקצועי
במסגרת העבודה שלו באחזקת מבנים, ויקטור התמחה בכל סוגי העבודות – החל בעבודות גבס וכלה באינסטלציה. "עכשיו החלטתי להתמקד ולהתעסק רק בחשמל" הוא אומר, "אבל הידע שצברתי בתחומים אחרים מאפשר לי לפתור בעיות מורכבות, שאני מאוד אוהב כי הן מאתגרות אותי ומצריכות חשיבה יצירתית. אני גם יודע איך לעבוד עם גבס ולסגור בצורה אסתטית כל חציבה שעשיתי בקיר".
"הדבר שאני הכי אוהב בתחום הוא הסיפוק שבא אחרי עבודה שעשיתי כמו שצריך" מספר ויקטור, "אני לא יכול לעזוב אם אני מרגיש שלא עשיתי עבודה מושלמת ושהשארתי דברים לא גמורים. אין כמו התחושה בסוף יום עבודה כשאני יודע שהלקוחות מרוצים ושעשיתי עבודה טובה"
בעתיד הוא רוצה להתפתח ולגדול כעצמאי בתחום החשמל, ואולי גם לעסוק באחזקה כוללת של דירות.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.