מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יוסי
ציון כללי:
9.28
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.34
זמנים 9.49
מחיר 9.21
איכות 9.28
דירוג כללי 9.28
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אריאל דוידה, בני ברק.
משוב: 10/10/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בתעלה במקרר מסוג אמנה.
חוות דעת:
יוסי היה עשר, עבד מצוין, היה ממש בסדר, הגיע מוקדם למרות שהיה ערב חג, היה נחמד וסבלני מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
לריסה סקריפין, רמת גן.
משוב: 02/10/2019
תיאור השירות:
תיקון של כרטיס אלקטרוני במקרר מחברת SHARP.
חוות דעת:
הוא לא היה מאה אחוז, אבל היה נורמלי. הוא התקשר למעבדה, לקח את הכרטיס והחזיר אותו מתוקן.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
8
9
כללי
גירסאות
כלנית אהרוני, רמת גן.
משוב: 22/09/2019
תיאור השירות:
בדיקת מקרר שקיצר של חברת Sharp.
חוות דעת:
היה מאוד נחמד וקונקרטי. הגיע מהר, עזר לנו והיה מאוד שירותי. הסביר גם מה לעשות בפעם הבאה שמשהו כזה קורה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קרן בנימין-רשף, רמת גן.
אשרור: 14/09/2019
משוב: 15/07/2019
תיאור השירות:
תיקון דלת מקרר של חברת אמקור.
חוות דעת:
הדלת של המקרר יצאה מהמקום ויוסי סידר את הציר של הדלת.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אורנה רם, רמת גן.
משוב: 27/08/2019
תיאור השירות:
בדיקת מקרר של חברת AMANA.
חוות דעת:
הוא היה בסדר בפעם הראשונה שהגיע אלינו. הזמנתי אותו לבדוק את המקרר, הוא אמר שהמקרר קפא וצריך להפשיר אותו, גבה תשלום על הביקור ואמר שניצור איתו קשר בעוד כמה ימים. אחרי ההפשרה ראינו שהבעיה לא נפתרה אז צלצלתי אליו והוא התחיל לגמגם ואמר שהוא יגיע, אחרי 3 שעות צלצל ואמר שלא יגיע והוא לא יודע מה לעשות וככה זה נשאר.
איכות
7
מחיר
7
זמנים
7
יחס
7
7
כללי
גירסאות
נעמי שמולר, בני ברק.
משוב: 25/08/2019
תיאור השירות:
כיוון דלת וסידור גומי במקרר של חברת פוג'יקום.
חוות דעת:
יוסי היה מעל למה שציפיתי שיהיה, בא, עשה, בלי להתמהמה ולמשוך זמן, בהתחלה היה סקפטי לגבי הטיפול אבל בסוף היה חבל על הזמן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רוני הורוביץ, רמת גן.
משוב: 25/08/2019
תיאור השירות:
החלפת טיימר במקרר.
חוות דעת:
היה ממש על הכיפאק, כבר מהתשובה הראשונה בטלפון נהיה שמע מאד סימפטי, התנצל שלא יכול היה לדבר באותו הרגע ואח"כ חזר אלי ולא עזב אותי, עשה מאמצים להגיע מהר ככל האפשר ביום שישי ופתר את הבעיה בצורה מקצועית, גבה מחיר הוגן והיה מאד ענייני, נחמד ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נטי עובדיה, בני ברק.
משוב: 18/08/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה במקרר של אמקור שכלל הפשרת קרח.
חוות דעת:
מאוד שירותי, נהדר, אדיב ומחירים הוגנים.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
ניר פ. רמת גן.
משוב: 21/07/2019
תיאור השירות:
תיקון תקלה במקרר אלקטרה.
חוות דעת:
אין דברים כאלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הגר בר חיים, רמת גן.
משוב: 18/06/2019
תיאור השירות:
כיוון דלת במקרר של חברת אמקור.
חוות דעת:
שירות מושלם. יוסי בא מהר מאוד, אדיב, עבד ביעילות, הסביר את הבעיה ולקח מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 362 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק