מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
דוד
ציון כללי:
9.64
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.78
זמנים 9.66
מחיר 9.59
איכות 9.69
דירוג כללי 9.64
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
יערה אברהמי, הרצליה.
משוב: 03/03/2020
חוות דעת:
היה בסדר, אני בכללי מרוצה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
שרה בן חורין, הרצליה.
משוב: 31/01/2020
תיאור השירות:
החלפת מנוע לתריס חשמלי.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, מאוד נחמד ובנאדם מקסים. בנאדם מבוגר שנמצא הרבה שנים במקצוע ויודע את העבודה שלו, הוא הגיע מתי שהוא אמר שהוא יגיע והמחיר היה סביר פחות או יותר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ברוך לוין, רמת השרון.
משוב: 19/12/2019
תיאור השירות:
תיקון תריס שלבים.
חוות דעת:
הגיע בזמן, מקצועי מאוד, עשה עבודה מהירה וטובה, גבה מחיר הוגן, יש לי רק רק מילים טובות לומר עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יואב היכל, הרצליה.
אשרור: 09/12/2019
משוב: 06/06/2019
תיאור השירות:
תיקון תריס גלילה ידני.
חוות דעת:
הגיע לדירה שאני משכיר. עשה עבודה טובה והגיע בזמן, גם המחיר מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
דוד א. רמת השרון.
אשרור: 02/12/2019
משוב: 02/04/2019
תיאור השירות:
תיקון חלון חדר ממ"ד.
חוות דעת:
הוא בחור טוב, עומד בזמנים, יש לי רק דברים חיוביים להגיד עליו. ממש כל המחמאות. אני ממליץ עליו מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עידן כ. הרצליה.
משוב: 24/11/2019
תיאור השירות:
החלפת מנגנון בחלון קיפ.
חוות דעת:
היה אצלי שלוש פעמים, בהתחלה ניסה לתקן את החלק אבל בסוף החליף. הוא היה בסדר גמור, בכוונה בחרתי אותו כי הוא מבין בחלונות האלה. הם חלונות לא פשוטים.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
עמיר מירום, רמת השרון.
משוב: 06/11/2019
תיאור השירות:
תיקון תריס הזזה.
חוות דעת:
דוד היה נחמד מאוד, הרבה בעלי מקצוע לא יכלו לעשות את זה והוא פתר את הבעיה והסביר לי כול מה שרציתי לדעת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלון סגל, רמת השרון.
משוב: 16/06/2019
תיאור השירות:
תיקון תריס גלילה חשמלי שיצא מהמקום.
חוות דעת:
הוא היה טוב מאוד, הגיע בזמן עשה עבודה מקצועית, לדעתי המחיר היה מעט יקר אבל חוץ מזה הכל היה ממש בסדר.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עידו ברומברג, הרצליה.
אשרור: 23/05/2019
משוב: 16/01/2019
תיאור השירות:
חיזוק חלון עם נזילה.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן, לקח מחיר סביר והיה מאוד אמין. זה היה עבור שוכרים שלי, הוא עשה את העבודה ולאחר מכן דיבר איתי כדי לקחת כסף, היה מאוד נחמד ומקצועי ונתן לי הסברים על העבודה שעשה, בסופו של דבר איכות העבודה תימדד לאורך זמן.
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
8
כללי
גירסאות
בלה וילנר, רמת השרון.
משוב: 07/03/2019
תיאור השירות:
איטום של חלון אמבטיה עקב כניסה של מים דרך החלון.
חוות דעת:
הוא בן פשוט מקסים. הגיע אליי לעשות את העבודה ובפעם הראשונה הוא לא הצליח. הוא הגיע שוב בלי שום בעיה ומצא דרך יצירתית מאוד לפתור לי את הבעיה. הייתי מאוד מרוצה ואני בהחלט ממליצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 796 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק