מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
דוד
ציון כללי:
9.68
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.75
זמנים 9.67
מחיר 9.66
איכות 9.71
דירוג כללי 9.68
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אלכס קציב, נתניה.
משוב: 20/08/2019
תיאור השירות:
הוספת שלבים בתריס גלילה ידני.
חוות דעת:
דוד היה ממש אחלה ואין לי תלונות! הוא היה אדיב, עשה עבודה מקצועית וביקש מחיר טוב בעיני.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
8
יחס
9
9
כללי
גירסאות
סגור
יעקב לודאי, נתניה.
משוב: 08/07/2019
תיאור השירות:
החלפת רצועה בתריס גלילה.
חוות דעת:
השירות היה בסדר, העבודה התבצעה בצורה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלומית אלדד, נתניה.
משוב: 07/07/2019
תיאור השירות:
תיקון תריס גלילה ישן ידני והחלפת מחברים של תריסי אלומיניום.
חוות דעת:
דוד היה מצוין! הוא היה מאוד נחמד, מבחינת זמינות, מקצועיות, והוגנות המחיר הוא היה נהדר. נהניתי מהשירות שלו ואני גם אעזר בו פעם נוספת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אירית בן מנחם, נתניה.
משוב: 25/06/2019
תיאור השירות:
החלפת זגוגית של חלון ותיקון תריס חשמלי.
חוות דעת:
השירות מצוין, הוא עמד בזמנים, היה נחמד והכל היה מתוקתק. הוא איש נעים ורגוע, ביצע את העבודה בזמן מאוד מהר.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
מיכאל שם, נתניה.
משוב: 20/06/2019
תיאור השירות:
תיקון חלון ממ"ד והחלפת רצועה בתריס גלילה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, מבחינת איכות ומחיר לדעתי הכל היה טוב. הגיע בזמן, הסביר מה הבעיה והיה מאוד חברותי. נתן שירות טוב ואני ממליץ עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יאיר שמריהו, נתניה.
משוב: 05/06/2019
תיאור השירות:
החלפת ידית בתריס ממד.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! הייתי מרוצה מאמינות, מהאדיבות והשירות. הוא אמר מחיר בטלפון והעלה את המחיר כשהגיע לבצע את העבודה כי הוא טען שעוד חלק בחלון היה מקולקל והוא לא ידע את זה מראש.
איכות
9
מחיר
7
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
מיכאל קישינבסקי, נתניה.
משוב: 27/05/2019
תיאור השירות:
תיקון חלון תקוע.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
דוד היה עשר מכל הבחינות. בן אדם טוב, שאל שאלות מראש וביקש תמונות והגיע מוכן לעבודה. פתר את כל התקלות ואני מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
זיו עמנואל, נתניה.
משוב: 20/05/2019
חוות דעת:
היה מאוד טוב!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אירה כהן, נתניה.
משוב: 07/05/2019
תיאור השירות:
תיקון חלון של ממ"ד.
חוות דעת:
היה מצוין! הוא מקצועי, נותן יחס טוב והמחיר גם הוגן!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ויטלי בונדר, נתניה.
משוב: 05/05/2019
תיאור השירות:
החלפת מנעולים, גומיות והשלמת תריסים חסרים בתריסי שלבים.
חוות דעת:
אנחנו ממש מרוצים ממנו! עשה את העבודה בצורה טובה, הגיע לראות את המצב ישר כשהתקשרתי אליו, אין לי שום טענות ועשה הכל מצויין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 730 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק