מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
דוד
ציון כללי:
9.66
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.79
זמנים 9.70
מחיר 9.61
איכות 9.70
דירוג כללי 9.66
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
עומר ס. נתניה.
משוב: 18/02/2020
תיאור השירות:
תיקון שלבים בתריס ידני וגלגלים בחלון הזזה.
חוות דעת:
הוא היה מצוין! בא בזמן, אדיב, שירותי, מקצועי והייתי מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פבל בר, נתניה.
משוב: 02/02/2020
תיאור השירות:
תיקון תקלה בחלון ממד.
חוות דעת:
הוא היה ממש בסדר גמור, תיקן את הכל, היה חסר לו חלק אז הוא הלך וחזר וסיים את העבודה כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אילן רוזנבלט, נתניה.
משוב: 09/01/2020
תיאור השירות:
תיקון חלון ממ"ד וחלון בחדר אמבטיה.
חוות דעת:
היה מצוין! היה אדיב בצורה יוצאת מן הכלל מקצועי, המחיר היה סביר, עשה מעל ומעבר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רומן טומרינסון, נתניה.
משוב: 29/12/2019
חוות דעת:
היה פשוט נפלא!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אילנה ערד, נתניה.
אשרור: 09/12/2019
משוב: 24/09/2019
תיאור השירות:
התקנה של דלת רשת ביציאה למרפסת.
חוות דעת:
היה מאד טוב, הוא מצוין! עשה אצלנו עבודות כבר כמה שנים. עמד בזמנים ומאד נחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יאיר שמריהו, נתניה.
אשרור: 09/12/2019
משוב: 05/06/2019
תיאור השירות:
החלפת ידית בתריס ממד.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! הייתי מרוצה מאמינות, מהאדיבות והשירות. הוא אמר מחיר בטלפון והעלה את המחיר כשהגיע לבצע את העבודה כי הוא טען שעוד חלק בחלון היה מקולקל והוא לא ידע את זה מראש.
איכות
9
מחיר
7
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אירית בן מנחם, נתניה.
אשרור: 09/12/2019
משוב: 25/06/2019
תיאור השירות:
החלפת זגוגית של חלון ותיקון תריס חשמלי.
חוות דעת:
השירות מצוין, הוא עמד בזמנים, היה נחמד והכל היה מתוקתק. הוא איש נעים ורגוע, ביצע את העבודה בזמן מאוד מהר.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אורן גבריאל, נתניה.
משוב: 06/12/2019
תיאור השירות:
תיקון של תריס חשמלי.
חוות דעת:
היה זמין ומחיר יחסית הוגן, אבל לא עלה על הבעיה האמיתית והיה אצלי כמה שעות טובות בכמה ימים שונים. הציע טיפול יקר לדעתי, אז החלפנו אותו במישהו אחר שפתר את הבעיה תוך חצי שעה.
איכות
5
מחיר
7
זמנים
4
יחס
10
4
כללי
גירסאות
ילנה קנבל, נתניה.
אשרור: 05/12/2019
משוב: 05/09/2019
תיאור השירות:
תיקון שני תריסים חשמליים.
חוות דעת:
נהדר! נחמד, נתן יחס טוב, הסביר הכל ועשה עבודה מעולה. הדירה שלי אחרי שיפוץ והוא נזהר שלא ללכלך או לפגוע במשהו. בנוסף, המחיר שגבה היה סביר מאוד לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אייל אבישר, נתניה.
משוב: 18/11/2019
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי והתקנת מנוע חשמלי.
חוות דעת:
עשה עבודה והיה יותר מבסדר. העלות של העבודה יותר טובה מהצעות אחרות שקיבלת, עשה עבודה נקיה וחזקה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 791 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק