מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
רפי
ציון כללי:
9.03
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.11
זמנים 9.34
מחיר 8.80
איכות 9.38
דירוג כללי 9.03
התפלגות

מחושב על 37 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
יניב הררי, נתניה.
משוב: 14/01/2019
תיאור השירות:
תיקון פנצ'ר בגלגל אחורי באופנוע.
חוות דעת:
היה בסדר, הוא היה נחמד ומקצועי אבל המחיר היה יקר לטעמי.
איכות
8
מחיר
6
זמנים
9
יחס
8
8
כללי
גירסאות
רועי קליינברגר, נתניה.
משוב: 11/07/2018
תיאור השירות:
תיקון פנצ'ר בגלגל אחורי של אופנוע מסוג סאן יאנג ג'וירייד 125 סמ"ק שנת 2012.
חוות דעת:
הם היו ממש אחלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שירן ח. נתניה.
משוב: 09/08/2017
תיאור השירות:
החלפה של רצועה בקטנוע מסוג פיאג'ו MP3 שנת 2012.
חוות דעת:
היה ממש מעולה, הם אמינים ועשו את העבודה בזריזות ובצורה מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניר ברמן, כפר נטר.
אשרור: 16/03/2014
משוב: 04/03/2013
תיאור השירות:
עזרה בתיקון קטן בקטנוע.
חוות דעת:
היה ממש מעולה. היה לי בורג תקוע בקטנוע. הוא הסביר לי בדיוק מה לעשות וזה פתר את הבעיה! הוא לא לקח תשלום על זה!
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ארז י. נתניה.
אשרור: 08/08/2013
משוב: 20/02/2013
תיאור השירות:
החלפת מצבר באופנוע קימקו 125 סמ"ק שנת 2008 .
חוות דעת:
הוא היה אחלה! השירות היה מצויין, מהיר ומקצועי. היה מצויין!
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רון גנות, כפר יונה.
אשרור: 18/02/2013
משוב: 18/01/2012
תיאור השירות:
התקנת מצבר בוויאף 12 סמ"ק.
חוות דעת:
הם היו סבבה! באתי, הם עשו את העבודה, שילמתי והלכתי :)
איכות
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
אורון ראובן, רמת גן.
משוב: 08/09/2010
תיאור השירות:
בדיקה לפני קניה של אופנוע VS של סאן יאנג, 125 סמ"ק, 2009 שנת.
חוות דעת:
היה על הכיפאק! הכל היה טוב! אני מרוצה מאוד!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
לארי ז. רשפון.
משוב: 25/04/2010
תיאור השירות:
טיפול 40000 קטנוע דגם X-EVO של חברת פג'ו, 250 סמ"ק.
חוות דעת:
היה ממש טוב! אין לי שום תלונה אליהם. הם אנשים נחמדים, עמדו בזמנים. המחיר היה נשמע לי הוגן אבל לא השוותי הרבה. לגבי המקצועיות אין לי מקור להשוואה ואני לא יכול לדעת אז אני לא יכול לדרג.
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתי מכלוף, נתניה.
משוב: 09/07/2009
תיאור השירות:
טיפול 10,000 בקטנוע ג'וירייד, 125 סמ"ק, שנת 2008.
חוות דעת:
הכי טוב במזרח התיכון!! רפי הוא אחד האנשים הכי טובים שאני מכיר! בשנים האחרונות הייתי בכמה מוסכים ותמיד חזרתי אליו כי הוא הכי הכי!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דב כץ, נתניה.
משוב: 29/06/2009
תיאור השירות:
תיקון ברקסים, תיקון דיסק אחורי והכנה לטסט לאופנוע סוזוקי GS, 500 סמ"ק, שנת 1995.
חוות דעת:
הם בעלי מקצוע שיודעים את העבודה שלהם! נותנים שירות מעולה! מקשיבים לך, אתה מדבר והם מקשיבים. הם עושים את העבודה על הצד הטוב ביותר! מוסך אמין! לא משחקים איתך, מזמינם חלקים בזמן, אומרים לך דברים בשיא הכנות ולא עובדים עליך בעיניים כמו שהרבה מוסכים אחרים עושים. אני ממליץ עליהם בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 37 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך קטנועים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לקטנועים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק