מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יוסי
ציון כללי:
8.95
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 8.95
זמנים 8.76
מחיר 8.91
איכות 9.31
דירוג כללי 8.95
התפלגות

מחושב על 37 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
משה אליהו, רמת גן.
אשרור: 12/02/2012
משוב: 09/06/2011
תיאור השירות:
החלפת זוג צמיגים מדגם פירלי דיאבלו בקטנוע קימקו, 125 סמ"ק.
חוות דעת:
היה מדהים! נתנו טיפול מהיר, לקחו מחיר טוב והיה מאוד נעים לשבת שם ולחכות עד שיסיימו...
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אסף כהן, תל אביב.
אשרור: 12/02/2012
משוב: 14/02/2010
תיאור השירות:
טיפול 1,000 בקטנוע מסוג סאן יאנג 125 סמ"ק, שנת 2009.
חוות דעת:
היה בסדר. הטיפול בוצע בזמן ובצורה טובה מאוד, ממש פיקס! הייתי מרוצה!
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
משה יחיאל, רמת גן.
אשרור: 12/02/2012
משוב: 29/04/2010
תיאור השירות:
טיפול גדול קטנוע, 250 סמ"ק, אקס מקס.
חוות דעת:
אני לא מרוצה מהעבודה אצלם. באתי אליהם לטיפול גדול והם לא החליפו לי שמן ברקס. כששאלתי אותו למה הוא לא מחליף אז הוא אמר לי "הצבע של השמן נראה טוב", מה זאת התשובה הזאת?? טוב שהוא לא טעם את השמן כדי לוודא שהוא לא שרוף. הם לא ניקו את הקטנוע וכשהגעתי הוא היה מלא סיגריות והם גם לא הסכימו לעשות לי הנחה. הם לא היו נחמדים.
איכות
8
מחיר
5
זמנים
6
יחס
8
7
כללי
גירסאות
אייל מ. ירושלים.
אשרור: 08/10/2011
משוב: 19/05/2011
תיאור השירות:
טיפול קטן 15,000 בקטנוע סאן יאנג HD, 200 סמ"ק, שנת 2008.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! הייתי מרוצה מהשירות, המחיר והידענות של החבר'ה שם. רואים שבעל המוסך הוא לא רק בעל עסק אלא מבין ויודע המון בתחום.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
ניר מייזלס, תל אביב.
משוב: 28/07/2011
תיאור השירות:
טיפול 16,000 ותיקון בגאז' בקטנוע 125 סמ"ק, וייס של סאן יאנג.
חוות דעת:
הם היו בסדר גמור! הייתי ממש מרוצה מהם, הכי טובים שיש! ממש שמח שפניתי אליהם. הם באו לקראתי והיו נחמדים ומצויינים. ממולץ בחום :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
כרמל אבוזף, תל אביב.
משוב: 04/03/2011
תיאור השירות:
טיפול 1000 בקטנוע קימקו, 125 סמ"ק, שנת 2010.
חוות דעת:
היה סבבה! הייתי צריך לחכות קצת הרבה זמן אבל הכל היה מקצועי והשירות היה אחלה! הם היו מאוד חמודים. המחיר היה טוב אז בכלל יצאתי מרוצה :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
8
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אבנר כהן, פתח תקווה.
משוב: 26/11/2010
תיאור השירות:
קניית אופנוע הונדה VFR 750 סמ"ק.
חוות דעת:
אני נכנסתי בשביל לקחת מהם חלק ובסוף קניתי מהם אופנוע. המחיר היה בסדר גמור! הם אדיבים מאד, עד היום נותנים שירות מעולה ואני מסוג הקרציות שסוחטים. כל הכבוד להם על השירות! מה שאני צריך הם עוזרים לי. הם הוגנים! הם באמת בסדר גמור!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גל מרום, תל אביב.
משוב: 14/04/2010
תיאור השירות:
טיפול 4,000 בקטנוע קימקו מובי 125 סמ"ק.
חוות דעת:
היה ממש טוב! הם היו מאוד נחמדים! הם אמרו שהם יתקשרו אלי כשהאופנוע מוכן, הם טענו שהם התקשרו ויכל להיות שזו באמת אשמתי, חוץ מזה הכל היה בסדר הם ביקשו מחיר מעולה עבור התיקון.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
8
יחס
10
9
כללי
גירסאות
בארי קנר, תל אביב.
משוב: 07/03/2010
תיאור השירות:
טיפול 4,000 בקטנוע סופר ג'וקי 125 סמ"ק.
חוות דעת:
היה סבבה! היה ממש אחלה, עמדו בזמנים השירות היה טוב וטיפלו בבעיה בצורה טובה.. הייתי מאוד מרוצה מהם!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
8
10
כללי
גירסאות
איליה ב. תל אביב.
משוב: 20/12/2009
תיאור השירות:
בדיקה לפני קניית אופנוע חדש.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. לקח מעט יותר זמן ממה שצריך לדעתי, אבל נעשתה בדיקה מקצועית. אני מגיע למוסך לא פעם ראשונה, וסך הכול אני מרוצה מהם.
איכות
10
זמנים
8
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 37 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך קטנועים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לקטנועים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק