מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
רונן
ציון כללי:
9.79
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.86
זמנים 9.91
מחיר 9.69
איכות 9.83
דירוג כללי 9.79
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
שלמה בן הרוש, קרית חיים.
משוב: 25/08/2019
תיאור השירות:
תיקון וניקיון מזגן עילי.
חוות דעת:
רונן היה ממש עשר! הגיע בזמן ועשה עבודה טובה, המחיר הוגן ואני מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
רועי ביטון, קרית אתא.
משוב: 07/08/2019
תיאור השירות:
תיקון קצר חשמלי במזגן מרכזי של חברת תדיראן.
חוות דעת:
אחלה בעל מקצוע, מקצועי, זריז, זמין ועשה עבודה מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
כוכב כהן, נשר.
אשרור: 27/06/2019
משוב: 04/11/2018
תיאור השירות:
תיקון מזגן רצפתי של אלקטרה.
חוות דעת:
הם היו מקצועיים מאוד! הגיעו בזמן ופתרו את הבעיה. היה אצלי בעל מקצוע אחר לפניהם, הוא החליף לי חלק במזגן שהיה קטן מידי לגודל של המזגן שלי ולכן לא פתר את הבעיה. הם סידרו את זה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רועי סגל, קרית מוצקין.
משוב: 20/06/2019
תיאור השירות:
תיקון מנוע והחלפת חלקים במזגן של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הזמנתי אותו בעקבות תקלה שהייתה במזגן, הוא הגיע בזמן, תיקן את הבעיה אבל היה צריך לחזור לעוד שני ביקורים כי כל פעם משהו לא הסתדר. הוא אדם נחמד וקשוב, לא מתנער מאחריות וישר נתן מענה כשיצרתי איתו קשר בכל הפעמים. בחור מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שקד פורטנוי, קרית מוצקין.
משוב: 04/06/2019
תיאור השירות:
תיקון קצר חשמלי והחלפת קונטקטור במזגן.
חוות דעת:
עשה מאמץ והגיע אחרי שמונה בערב (כי לא היינו בבית לפני) במקום לדחות למחר, עבד בזריזות וביעילות.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיקי מ. קרית אתא.
משוב: 17/05/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן.
חוות דעת:
היה מושלם!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רחל פוטוק, נשר.
משוב: 30/04/2019
תיאור השירות:
תיקון ומילוי גז במזגן רגיל.
חוות דעת:
קיבלתי שירות מהיר וטוב, נתן הצעת מחיר סבירה ועמד בה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלומית קרת, קרית ביאליק.
משוב: 10/04/2019
תיאור השירות:
תיקון חיווט חוטים במזגן של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
היה מצוין! התקשרתי בערב והוא הגיע למחרת בשעה שהוא אמר. היה מאוד מקצועי, מאוד אדיב ומאוד נחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עופר א. קרית ביאליק.
משוב: 26/02/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן מיני מרכזי תוצרת אלקטרה.
חוות דעת:
היה מעולה! רונן מקצועי, זריז,עומד בזמנים שהתחייב להם ומעל הכל שירותי. במידת הצורך אפנה אליו שוב בוודאות. מומלץ!!!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מירב רזניק, נשר.
משוב: 24/02/2019
תיאור השירות:
תיקון שלושה מזגנים עיליים של חברות אלקטרה וLG. התיקונים כללו מילוי גז והחלפת כבל פנימי.
חוות דעת:
רונן מאוד אדיב ומקצועי. השירות שלו מיידי, תוך שעות בודדות העבודה הסתיימה ועכשיו יש לי מזגנים בבית :) חשבתי שהבעיה היא רק בגז ובסוף התברר שבמזגן אחד יש צורך בהחלפת כבל פנימי. הטכנאי של רונן תיקן הכל בצורה טובה ואני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1047 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק