מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
רונן
ציון כללי:
9.92
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.95
זמנים 9.96
מחיר 9.76
איכות 9.90
דירוג כללי 9.92
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אסף הבר, קרית אתא.
משוב: 08/12/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן שכלל מילוי גז, איתור של דליפה במערכת ואיטומה.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה על הכיפאק! ממש מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
חיים קניג, קרית ים.
משוב: 01/12/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן מיני מרכזי של חברת תדיראן שכללה החלפת ואספקת לוח פיקוד.
חוות דעת:
הוא היה מאה אחוז בסדר. אני מרוצה מהשירות, הרגשתי שהוא אמין והוא התקשר אלי ישר כשחזר מחו"ל. הכל עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלומית קרת, קרית ביאליק.
אשרור: 01/12/2019
משוב: 10/04/2019
תיאור השירות:
תיקון חיווט חוטים במזגן של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
היה מצוין! התקשרתי בערב והוא הגיע למחרת בשעה שהוא אמר. היה מאוד מקצועי, מאוד אדיב ומאוד נחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עדי אונגר, קרית ביאליק.
אשרור: 29/11/2019
משוב: 04/02/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן עילי בסלון.
חוות דעת:
השירות שלו היה מצוין. הוא היה אמין, תקתק את העבודה, הגיע בזמן ומהר, היה זמין ומאד נחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אוהד מ. קרית ים.
משוב: 03/11/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן.
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ענבר לביא, קרית מוצקין.
משוב: 30/10/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן מיני מרכזי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
המזגן לא קירר, הוא הגיע, תיקן והחליף מה שהיה צריך ועשה עבודה טובה. הוא מקצועי, נחמד והגיע בזמנים שקבענו. היה אחלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלון דויטש, קרית מוצקין.
משוב: 15/10/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן מרכזי, שכלל החלפת חלקים במדחס ופינוי קן ציפורים שנבנה בתוכו.
חוות דעת:
הוא היה מדהים, ממש ממש טוב. קודם כל, הייתי מרוצה מההיענות שלו. התקשרתי והוא חזר אליי מיד, אמר שיכול לבוא למחרת והגיע, עשה את כל העבודה שהייתה לא פשוטה כיוון שזה היה על הגג מעבר למעקה בקומה 13, באמת לא עבודה שעושים בקלות. מאז המזגן עובד והוא עשה את זה בסכום ממש סביר לדעתי והופתעתי. היה סופר נחמד וממש היה נעים איתו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
10
כללי
גירסאות
תום כספי, קרית חיים.
משוב: 15/10/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
היה מעולה, שירותי, הנזילה חזרה לאחר שעזב אז הוא חזר ולא עזב עד שראה שממש הפסיקה, אני מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלמה בן הרוש, קרית חיים.
משוב: 25/08/2019
תיאור השירות:
תיקון וניקיון מזגן עילי.
חוות דעת:
רונן היה ממש עשר! הגיע בזמן ועשה עבודה טובה, המחיר הוגן ואני מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רועי ביטון, קרית אתא.
משוב: 07/08/2019
תיאור השירות:
תיקון קצר חשמלי במזגן מרכזי של חברת תדיראן.
חוות דעת:
אחלה בעל מקצוע, מקצועי, זריז, זמין ועשה עבודה מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1109 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק