מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
צחי
ציון כללי:
9.11
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 10.00
זמנים 9.56
מחיר 8.67
איכות 9.62
דירוג כללי 9.11
התפלגות

מחושב על 9 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
דייויד טל, גבעתיים.
משוב: 27/08/2014
תיאור השירות:
צביעה ותיקונים בדירה בת 2.5 חדרים.
חוות דעת:
הוא היה מצוין. הוא היה אדיב ועמד בזמנים. הוא עשה עבודה מקצועית, טובה ונקייה מאד.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
גירסאות
סגור
אריאל זקש, גבעתיים.
משוב: 11/11/2012
תיאור השירות:
תיקון ואיטום נזילות וסדקים בקירות + צביעת חדר ילדים.
חוות דעת:
היה מצוין! יש לי רק דברים טובים להגיד עליו! הוא הגיע בזמן ונתן הצעת מחיר סבירה והוגנת. כשהוא הגיע הוא הסביר בדיוק מה צריך לעשות ואיזה חומרים הוא צריך לביצוע, הוא עשה את העבודה על הצד הטוב ביותר, עמד בזמנים שהוא התחייב אליהם, השאיר את האיזור נקי ואני מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורי שרון, גבעתיים.
משוב: 20/05/2011
תיאור השירות:
צביעת תקרה וקיר ותיקוני צבע קטנים בחדר.
חוות דעת:
שלחתי אותו לדיירים שלי וכששאלתי אותם איך הוא היה, הם אמרו שהו היה אחלה! הגיע הזמן, עשה את העבודה כמו שצריך והיה נחמד.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
9
כללי
גירסאות
אביבה ב. רעננה.
אשרור: 28/01/2013
משוב: 20/05/2012
תיאור השירות:
תיקון של קירות חיצוניים במרפסת וצביעה של דלתות וחדרי הבית.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! הוא היה נחמד ואדיב. הוא עבד יפה, העבודה שלו הייתה מאוד נקייה והמחיר שלו היה טוב. הוא לא ניסה למרוח אותי או לרמות אותי והוא אמר לי בפירוש שהוא לא יודע כמה זמן העבודה שהוא עשה תחזיק, כי הקירות החיצוניים של המרפסות היו במצב ממש לא טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עוזי ד. תל אביב.
משוב: 14/10/2012
תיאור השירות:
צביעה תיקוני קירות החלפת פנאלים שיםפצים קטנים
חוות דעת:
הוא היה נהדר. הוא היה נחמד מאוד ונתן תחושה שאפשר לסמוך עליו. מילה אצלו זו מילה. הוא לא וכחן והוא עובד בצורה מאוד נקייה. לא מרגישים אותו בבית, הוא מאוד נעים. יצאתי ממש מרוצה ממנו, הוא בדיוק מה שחיפשתי והייתי צריך :)
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
יוני ג. תל אביב.
משוב: 09/09/2012
תיאור השירות:
צביעת תקרה עקב רטיבות.
חוות דעת:
בגדול הוא סידר את הרטיבות, צבע והכל בסדר.
מחיר
8
זמנים
8
יחס
10
9
כללי
גירסאות
נמרוד א. תל אביב.
אשרור: 27/08/2012
משוב: 12/02/2012
תיאור השירות:
טיח וצבע בתקרה.
חוות דעת:
הייתה בעיית רטיבות וזה גרם לקילופים בתקרה של השכנה מלמטה, אז אני דאגתי לתיקונים אצלה. הוא הגיע קודם לראות את המקום בלי תשלום ונתן הערכת מחיר, אני פגשתי אותו רק ברגע התשלום, אבל היא סיפרה שהוא היה מאד נחמד, מסודר ונקי ולקח מחיר הוגן. בדיעבד הסתבר שהתקרה לא היתה יבשה ולכן הבעייה חזרה כעבור חודש, וחבל שזה לא נבדק לפני הצביעה.
איכות
8
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
8
כללי
גירסאות
ניר תל אורן, תל אביב.
משוב: 28/05/2012
תיאור השירות:
צביעה של חדר אמבטיה לאחר רטיבות. כלל קילוף, ניקוי, הברקה וצביעה.
חוות דעת:
אני התרשמתי שהוא היה בסדר גמור ואפילו טוב מאד. הוא עשה ממש הכל, קילף, ניקה ואחר כך צבע. הוא עמד זמנים מצויין. לא בדקתי הצעות אחרות אבל הייתה לי תחושה שהוא קצת יקר. היה לי חשוב לעשות את העבודה בזמן ולכן לקחתי אותו. אני חושב שהוא מקצוען.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
ד. מ. הרצליה.
אשרור: 01/11/2013
משוב: 30/05/2012
תיאור השירות:
צביעה ותיקון טיח בקיר אחד עם בעיות רטיבות.
חוות דעת:
הוא היה מאוד נחמד! הוא הגיב מאוד מהר! הוא היה אחראי ואמין ואנחנו מרוצים!
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 9 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשצבע רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות צבע. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק