מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ניר
ציון כללי:
9.81
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.86
זמנים 9.66
מחיר 9.68
איכות 9.92
דירוג כללי 9.81
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
משה גלעד, ירושלים.
אשרור: 03/12/2018
משוב: 09/08/2018
תיאור השירות:
החלפת תריסים והחלפת רשתות.
חוות דעת:
הוא היה עשר, יוצא מן הכלל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור

אנשי תריסים נוספים באזור ירושלים

לילך ישי, ירושלים.
אשרור: 10/10/2018
משוב: 09/08/2018
תיאור השירות:
תיקון של תריס רגיל בחלון שנשבר.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, פעם שניה שאני מזמינה אותו הוא פשוט אחלה! הוא בא בזמן שקבענו עשה את העבודה בצורה מצוינת שקטה ונקיה, בן אדם נחמד וקל לתקשר איתו המחיר שהוא גבה היה הגון מאוד, הוא איש מקצוע נהדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אריה גלר, ירושלים.
אשרור: 09/10/2018
משוב: 02/07/2018
תיאור השירות:
התקנת שלט רחוק לתריס חשמלי ותיקון תריס גלילה.
חוות דעת:
שירות מקצועי אדיב. לדעתי המחיר היה מעט יקר.
איכות
10
מחיר
7
זמנים
8
יחס
10
9
כללי
גירסאות
חוה גליקסברג, ירושלים.
אשרור: 02/10/2018
משוב: 29/07/2018
תיאור השירות:
תיקון של שני תריסים חשמליים.
חוות דעת:
הוא היה פשוט חבל על הזמן! תריס אחד נקרע והוא מצא פתרון יצירתי והוסיף לנו שלב בתריס במקום להחליף את כל התריס שעלות החלפתו גבוהה מאוד. כמו כן הוא תיקן לנו תריס נוסף שנתקע. פשוט אדם מקצועי, אמין, עדין וענייני. אני מרוצה ממנו וממליצה עליו בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מאיר ר. ירושלים.
אשרור: 26/09/2018
משוב: 26/07/2018
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי.
חוות דעת:
הגיע אלי תוך כמה שעות, אמר שזה על הדרך שלו. היה מאוד הגון ונחמד, לא הסכים לקחת תשלום כי בסה"כ עבד 5 דקות...! ירבו כמותו!!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מאירה פ, ירושלים.
משוב: 26/09/2018
תיאור השירות:
תיקון חורים ברשתות.
חוות דעת:
ניר פשוט מעולה. הוא הגיע ועשה עבודה טובה ואיכותית ואכן כמות היתושים פחתה. בדיעבד הצליח להיכנס ג'וק מהחלון, אולי מחרך. היינו שמחים לו נאמר לנו איך לפתור זאת כי הרשתות נועדו למנוע את כניסתם, בין היתר. אבל בהחלט ראו שהוא השתדל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
8
יחס
10
9
כללי
גירסאות
ריקי ה. ירושלים.
אשרור: 26/09/2018
משוב: 19/07/2018
תיאור השירות:
החלפת רצועה לתריס גלילה ידני.
חוות דעת:
הוא היה מצוין! היה זריז ותיקן מה שצריך. הכל 10.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אריה ע. ירושלים.
אשרור: 25/09/2018
משוב: 20/06/2018
תיאור השירות:
התקנת רשתות לחלונות, תיקון רשתות ותיקון חלונות הזזה. סך הכל 10 חלונות.
חוות דעת:
הוא עשה עבודה נפלאה והיה גדול מכל הבחינות! כשקראתי לראשונה את חוות הדעת באתר היה לי קשה להאמין שהדברים נכונים, אבל כשראיתי את התמונה שלו - ראיתי בעיניים שלו שהוא אדם מאוד מיוחד ואכן כשהוא היה אצלי הרגשתי שנמצא אצלי מלאך. המחיר היה נמוך מידי ביחס לעבודה שהיתה מקצועית ומדויקת ברמה גבוהה. אמרתי לו שראוי שאשלם לו יותר מהסכום שביקש, אבל ניר סרב לקבל. כבר פגשתי הרבה בעלי מקצוע בחיי ואדם כזה בחיים לא פגשתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דניאל דרגונמצקי, ירושלים.
אשרור: 25/09/2018
משוב: 14/06/2018
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי.
חוות דעת:
הוא אחלה ממש, אני מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעל קרביץ, ירושלים.
אשרור: 13/09/2018
משוב: 26/07/2018
תיאור השירות:
תיקון בחלון אלומיניום אשר יצא מהמקום.
חוות דעת:
הוא היה מדהים. תקתק את העבודה ועשה זאת במחיר הוגן אני מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 751 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

אנשי תריסים נוספים באזור ירושלים

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק