מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שוקי
ציון כללי:
9.69
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.79
זמנים 9.79
מחיר 9.51
איכות 9.66
דירוג כללי 9.69
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
אמיל נימונולין, קרית אונו.
משוב: 16/09/2018
חוות דעת:
היה ממש אחלה! 10 בהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אילן פולק, קרית אונו.
משוב: 28/03/2018
תיאור השירות:
תיקון של מזגן אינוורטר.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, הגיע מהר והיה מקצועי, ממש בסדר בהכל. בנוסף, הוא עשה את העבודה ביסודיות והיה פייר במחיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מריו ס. קרית אונו.
אשרור: 25/04/2017
משוב: 21/02/2017
תיאור השירות:
תיקון שני מזגנים.
חוות דעת:
היה מעולה!! אדם אדיב ומנומס מאד. דייק בשעת הגעתו, ענייני, תיקן את החלק האלקטרוני של שני מזגנים (כולל תקלה שנגרמה עקב טיפול לקוי של טכנאי קודם). התפלאתי לטובה מזה שלקח רק מחיר בדיקה (200 ש"ח), לאחר שבדק את המזגנים ועבד משך מעל שעה. ממליץ עליו מאד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פולה ברק, קרית אונו.
משוב: 19/01/2016
תיאור השירות:
תיקון מזגן של חברת אלקטרה כלל החלפת לוח פיקוד ותיקון חיווטים.
חוות דעת:
שירות ממש ממש מצוין! בעל מקצוע מאוד נחמד ואדיב, הגיע בזמן שקבענו. הסביר לי מה הוא עושה ואיזה חלק כדאי לי להחליף ואת השיקולים השונים. לא היה לו את החלק הנדרש אז כבר למחרת הוא חזר עם החלק הזה והתקין. אפילו תוך כדי הביקור הוא גם בדק את המקרר וסידר לנו את הגדרת הטמפרטורה. היה מאוד זמין וביצע את העבודה במהירות. הייתה חוויה ממש טובה לעבוד איתו, אני ממש מרוצה :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורי ב. קרית אונו.
אשרור: 29/09/2015
משוב: 29/07/2015
תיאור השירות:
בדיקת מזגן מרכזי של חברת תדיראן 3.5 כ"ס.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הוא לא תיקן כי עלות התיקון הייתה גבוהה. היה צריך להחליף כמה חלקים אבל ההמלצה שלו הייתה להמשיך עם המצב הקיים עד שלא תהיה לי ברירה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סווטלנה ורני, קרית אונו.
אשרור: 13/08/2015
משוב: 10/06/2015
תיאור השירות:
החלפת לוח פיקוד.
חוות דעת:
היה 10!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכאל ק. גני תקווה.
משוב: 16/06/2015
תיאור השירות:
התקנת עינית מזגן אלקטרה.
חוות דעת:
האמת, שהיה בסדר אבל ציפיתי ליותר.
איכות
5
מחיר
7
זמנים
9
יחס
7
6
כללי
גירסאות
יובל ב. גני תקווה.
משוב: 16/02/2015
תיאור השירות:
בדיקה וייעוץ לגבי תפעול שני מזגני אלקטרה מרכזיים.
חוות דעת:
הוא דיבר די הרבה והסביר לי איך להפעיל את המזגן, בהתחלה חשבנו שצריך להוסיף גז אבל הוא טען שהמזגן עובד בסדר וכנראה שהוא צדק. בדיעבד כנראה שזה היה בסדר.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אלכס ת. קרית אונו.
אשרור: 21/01/2015
משוב: 14/09/2014
תיאור השירות:
תיקון נזילה במזגן של חברת אלקטרה, 5 כ"ס.
חוות דעת:
הוא בא לתקן נזילה מהמזגן, הגיע בזמן היה נחמד, הסביר בפירוט מה התקלה, מה האופציות לתיקון וכמה תעלה כל אופציה. עשה את העבודה כמו שצריך ומבחינת המחיר אין לי תלונות.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
ויוי לוי, קרית אונו.
משוב: 10/09/2014
תיאור השירות:
החלפת חלק במזגן עילי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. הגיע בזמן, היה מקצועי, התעדכן דרך הטלפון לוודא בדיוק מה הבעיה כדי לנסות לפתור אותה דרך הטלפון.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 561 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק