מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שוקי
ציון כללי:
9.67
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.77
זמנים 9.77
מחיר 9.51
איכות 9.65
דירוג כללי 9.67
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
עודד גרוס, ראשון לציון.
משוב: 13/01/2020
תיאור השירות:
תיקן מזגן שגרם לקצר.
חוות דעת:
היה מאוד נחמד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אבי טובה, ראשון לציון.
משוב: 08/01/2020
תיאור השירות:
תיקון מזגן על הגג של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, חשבתי שמשהו מקולקל שם ואז שהוא בא לפרק את המזגן גילה שהבעיה היא רק כבל מנותק, איש מאוד נחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלינה סנדרוויץ, ראשון לציון.
משוב: 12/08/2018
תיאור השירות:
תיקון נזילה במזגן.
חוות דעת:
הוא היה נחמד, אדיב והשירות שלו היה בסדר גמור.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יצחק דכס, ראשון לציון.
אשרור: 24/06/2017
משוב: 03/01/2017
תיאור השירות:
תיקון יחידה חיצונית והחלפת כבל במזגן שקיצר ורק קירר.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הוא היה מאה אחוז, הגון, ישר, הקדים ותקתק את העבודה. הוא מקצוען.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלמה כהן, רמת גן.
אשרור: 25/04/2017
משוב: 22/02/2017
תיאור השירות:
תיקון מזגן.
חוות דעת:
אדם כזה הלוואי שיהיו הרבה כמוהו במדינה הזאת. איזה יחס טוב, איזו התנהגות טובה. בן אדם מעל ומעבר. הוא אדם טוב מאוד. הלוואי וירבו אנשים כמוהו. גם המחיר שלו סביר. אני אדם מבוגר ועדיין לא נתקלתי ביחס כזה בכל ימי חיי. נהניתי מהשירות שלו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לירונה צים, ראשון לציון.
משוב: 17/01/2017
תיאור השירות:
תיקון מזגן עילי בחדר שינה.
חוות דעת:
הוא היה מצוין. הייתה לנו בעיה, הוא איתר אותה מאוד מהר ונתן כמה אופציות לטיפול. יש לי עליו המלצות טובות.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תמר אליאש, ראשון לציון.
משוב: 05/05/2015
תיאור השירות:
מילוי גז, החלפת חלק ותיקון מזגן רועש של חברת אלקטרה(סה"כ 7 מזגנים)
חוות דעת:
הוא היה מדהים! ממש התרשמתי ממנו, היה מאוד מקצועי מאוד נחמד והייתי מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתמר סגל, ראשון לציון.
אשרור: 24/03/2015
משוב: 02/06/2014
תיאור השירות:
תיקון מזגן. כלל: בדיקה ומילוי גז במזגן 2.75 כ"ס.
חוות דעת:
היה מצוין. אדם ממש נחמד ואדיב. מהשיחות איתו במהלך העבודה - הבנתי שיש לו ידע רב בנושא. מבחינת זמנים: הגיע מהר מאוד, ואפילו התקשר כדי לבדוק אם אפשר להקדים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קרן ארגמן, ראשון לציון.
משוב: 27/02/2014
תיאור השירות:
תיקון שני מזגנים.
חוות דעת:
רואים שהוא אדם אמין. לפניו היה אצלי טכנאי אחר שביקש סכום גבוה בהרבה ממה ששוקי ביקש ובנוסף אחרי הבדיקה אמר שהמזגנים כלל לא ניתנים לתיקון. שוקי היה ממש נחמד,ביצע את העבודה במהירות ובמקצועיות. מומלץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גנאדי ו. ראשון לציון.
משוב: 24/07/2013
תיאור השירות:
תיקון מזגן של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא מצא בעיה במנוע ותיקן אותה. אחרי זה הופיעה בעיה בפיקוד, פניתי אליו והוא רצה לקחת תשלום על ביקור נוסף. זה היה נראה לי לא בסדר.
איכות
6
מחיר
7
זמנים
10
יחס
9
7
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 551 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק