הגיע בזמן. אדיב. עלה על הבעייה תוך 2 דקות. בעייה חשמלית בכלל לא התריס. נפתרה בקלות. תשלום סביר עבור ביקור. כל הכבוד. מקצוען. אמיתי. כיף למצוא אנשים נחמדים כמו רן על הדרך. תודה רבה לך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
זאב נכטיגל, אזור.
אשרור: 05/05/2019
משוב: 20/02/2019
חוות דעת:
היה יוצא מן הכלל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אריק ניר, יהוד.
אשרור: 04/09/2018
משוב: 06/07/2018
תיאור השירות:
תיקון של תריסי גלילי ותריסים חשמליים כולל תיקון מסילות.
חוות דעת:
הוא מקצוען. הוא היה נחמד, הגיע בזמן ועשה עבודה טובה. היה מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יעל בכר, אור יהודה.
משוב: 03/08/2018
תיאור השירות:
תיקון תריס גלילה חשמלי שנתקע.
חוות דעת:
היה בסדר! בסה"כ הייתי מרוצה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
יניב בן שושן, יהוד.
משוב: 29/11/2017
תיאור השירות:
החלפת ידית בחלון ממ"ד + תיקון של תריס גלילה, כולל החלפת רצועה.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, איש מקסים, בעל מקצוע כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דרורה נבון, יהוד.
משוב: 02/04/2017
תיאור השירות:
בדיקה והחלפת רצועה בתריס חשמלי.
חוות דעת:
הוא היה מקסים! הגיע אפילו לפני הזמן, עשה עבודה מעולה, בדק והסביר הכל. הוא בחור מקסים ואני ממליצה עליו בחום. מגיע לו עשר בכל הפרמטרים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
זיו אליהו, יהוד.
אשרור: 21/02/2017
משוב: 13/12/2016
תיאור השירות:
החלפת שלושה מנועים בתריס חשמלי.
חוות דעת:
הוא סידר את זה, היינו מרוצים והכל בסדר גמור, עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
זיו אליהו, יהוד.
אשרור: 17/01/2017
משוב: 27/10/2016
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יואב עצמון, סביון.
משוב: 13/03/2016
תיאור השירות:
תיקרון רצועות, כיוון תריס לגובה הנכון והחלפת כבל בתריס חשמלי.
חוות דעת:
השירות היה מעולה! הוא היה ממש טוב, הוא הגיע בזמן ונתן הצעת מחיר מעולה, עשה שירות מעולה תיקן את הכל והיה נחמד לאורך כל הדרך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 2578 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
רן, נשוי ואב לשלושה ילדים מקסימים, מתגורר ביישוב קהילתי ואוהב להיות בבית, לקרוא ספרים (בעיקר שואה ותקומה) ולגדל גינה וירקות.
"סיפור שממש עיצב את דרכי המקצועית היה כשהגעתי ללקוחות שהיו ממש נואשים לגבי התריס החשמלי שלהם, היו 4 בעלי מקצוע לפני בניסיון לתקן את התריס וחשמלאים... כולם טיפול בסימפטומים ולא ירדו לשורש התקלה וכמובן שכל פעם התקלה חזרה. אני הצלחתי להביא את התריס למצב של 100% תקינות כי היה צריך לטפל בתריס בצורה רחבה יותר כי היו כמה נזקים שדרשו טיפול וזה גרם לי להבין כמה חשוב לטפל בגורמים ולא רק בתקלה" הוא חולק.
רן עוסק בתחום התריסים החשמליים. כשנשאל איך הגיע לתחום ענה: "לא ממש "הגעתי" אלא התחום בחר בי – מילדות אהבתי שיש אור ותריסים עושים בדיוק את זה, מזרימים אור לחללים חשוכים
"
תחומי ההתמחות
:: תיקון תריסים חשמליים
רן מספר: "הלקוחות תמיד מופתעים שאני מאוד גמיש, תמיד שם את עצמי בנעליו של הלקוח כשאני מנסה לענות על הצרכים שלו – למשל אם התריס בלוי כולו ואני מבין שהלקוח לא במצב כלכלי להחליף את כל התריס אז אני משתדל למצוא פתרונות יותר נוחים ללקוח. כך גם בדרכי התשלום – אני מאמין בלקוחות שלי והם מאמינים בי וביושר שלי, אם הלקוח מבקש לשלם אחרי העבודה או לשלם בשיק – אין שום בעיה".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.