מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
וידאו טיפ
רן
ציון כללי:
9.88
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.93
זמנים 9.93
מחיר 9.67
איכות 9.92
דירוג כללי 9.88
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
דגנית אליקים, תל אביב.
משוב: 21/01/2020
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי.
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
גיורא בלופרב, תל אביב.
אשרור: 19/01/2020
משוב: 16/10/2019
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי כולל החלפת שלבים ושינוי זוית ציר מנוע.
חוות דעת:
עשה עבודה טובה, אמר שהתקלה לא מצדיקה את החלפת התריס והיה יותר מוצלח מטכנאים קודמים.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
רפי יוסיפוביץ, תל אביב.
אשרור: 09/01/2020
משוב: 04/07/2019
תיאור השירות:
החלפת שלב בתריס גלילה.
חוות דעת:
קיבלתי שירות מצוין! הוא החליף לי שלב בתריס שנשבר, עשה עבודה יפה ומקצועית, לקח מחיר סביר, הגיע בזמן ואפילו הקדים. כל הכבוד לו - 10 בכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נוי ט. תל אביב.
משוב: 07/01/2020
תיאור השירות:
תיקון של תריס גלילה.
חוות דעת:
היה מאוד נחמד ומקצועי, הודיע מראש כמה יעלה התיקון ועמד בזה, וידא כמה פעמים שהתריס נסגר עד הסוף ועבד מהר וביעילות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
זוהר נ. תל אביב.
משוב: 07/01/2020
תיאור השירות:
תריס חשמלי שלא הצליח לעלות
חוות דעת:
היה נהדר! רן סופר מקצועי, אמין, נחמד. הדיע בזמן, איתר את התקלה מיידית ותיקן. למרות שהמנוע חלש, המליץ לא להחליף בשלב זה. תיקן עוד משהו שלא קשור לבעיה הראשית (ללא תוספת עלות). הכל בצורה סופר אמינה ונחמדה ובמחיר הוגן. תודה רבה. בהחלט קיבלתי חוויה נהדרת מהשירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
זאב ה. תל אביב.
אשרור: 27/12/2019
משוב: 17/12/2018
תיאור השירות:
החלפת מנוע של תריס גלילה חשמלי.
חוות דעת:
היה מקסים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סנדרה גלובוס, תל אביב.
משוב: 25/12/2019
חוות דעת:
היה על הכיפאק! מקסים, אינטליגנט, מקצוען אמיתי ובעל שירות מצוין. שם העסק מגניב - משיר של שלמה גרוניך :-)
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אסף ש. תל אביב.
משוב: 23/12/2019
תיאור השירות:
תיקון של תריס חשמלי.
חוות דעת:
לאחר כחודש התחילה שוב בעיה בתריס. הוא הגיע, שוב, בדיוק בזמן, עבד כשעה ולמרות שהיה מדובר בתקלה שונה לחלוטין מהתקלה המקורית סירב לקחת כסף! רק בשל העובדה שאולי היה יכול לעלות על התקלה הזאת גם בפעם הקודמת אם רק היה בודק יותר טוב. אין אנשים כאלה!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלה ל. תל אביב.
אשרור: 23/12/2019
משוב: 24/10/2019
תיאור השירות:
החלפת מנוע של תריס חשמלי בדלת יציאה למרפסת.
חוות דעת:
רן היה מקסים, מאד מקצועי, סבלני, הגיע מהר. אהבתי את זה שהוא הקשיב שאל שאלות והתעניין בבעיה בניגוד לאחרים שישר קבעו שצריך להחליף מנוע עוד לפני ששמעו מה הבעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
משה רחמנוב, תל אביב.
משוב: 15/12/2019
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי.
חוות דעת:
הכל בסדר גמור, עשר בכל הפרמטרים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 2052 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק