בינתיים הכל מצוין. הוא נעים מאוד, אדיב וזמין. בגדול אני מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מרים ברדוגו, ירושלים.
משוב: 30/03/2021
תיאור השירות:
פתיחת תיק עוסק מורשה.
חוות דעת:
הוא ממש טוב, עומד בזמנים, עוזר לי להתנהל מול כל הרשויות, אני מאוד מרוצה וממשיכה לעבוד איתו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
סטס קייסרמן, ראשון לציון.
משוב: 04/08/2025
תיאור השירות:
תיאום מס למספר שנים.
חוות דעת:
מומלץ בפה מלא! :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עומר צ. תל אביב.
משוב: 09/06/2025
חוות דעת:
קיבלתי רושם של מקצועיות! אני מרוצה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
סהר לוי, מבשרת ציון.
משוב: 22/04/2025
תיאור השירות:
תיאום מס לשנתיים עבור שכיר.
חוות דעת:
הוא מקצועי מאוד, תיקשר דברים בצורה מאוד ברורה, היה נח וזמין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מתן כ. בת ים.
משוב: 24/02/2025
תיאור השירות:
שירות עבור עוסק מורשה.
חוות דעת:
היה מקסים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נעה בלוט רייך, כפר סבא.
משוב: 23/02/2025
תיאור השירות:
פתיחת תיק והנהלת חשבונות לעוסק מורשה.
חוות דעת:
הוא היה סבבה לגמרי, אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אריה כהן, אלעד.
משוב: 14/10/2024
תיאור השירות:
ניהול חשבונות.
חוות דעת:
הוא עושה את העבודה יפה מאוד והוא ממש מקצוען. המחיר יקר בעיניי.
איכות
9
מחיר
6
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
יוסי קלרמן, תל אביב.
אשרור: 06/10/2024
משוב: 18/07/2024
תיאור השירות:
הנהלת חשבונות ופתיחת תיק.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, אני מרגיש הרבה פעמים שאין לי את היחס המצופה אבל הוא מקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
8
יחס
7
9
כללי
דניאל הסקין, פתח תקווה.
אשרור: 06/06/2024
משוב: 06/12/2023
תיאור השירות:
הנהלת חשבונות בשוטף עבור פתיחת עוסק פטור.
חוות דעת:
עודד נתן שירות מושלם. הייתי מרוצה מכל התהליך!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 83 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשמנהל חשבונות רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של ניהול חשבונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
רואה חשבון
הנהלת חשבונות
אודות
עודד מעיד שהמשרד שלו, הנמצא ברעננה ובירושלים הוא "משרד צעיר ותוסס, הדוחף לחדשנות ומתאים את עצמו לשינויים הדיגיטליים". עודד מספר שיש למשרד קשר ישיר עם הלקוחות דרך אפליקציית ייעודית שיש למשרד דבר שלטענתו "מפשט ומייעל את העבודה עם הלקוחות השונים. כל לקוח מקבל תשומת לב מרבית ומענה מידי בגובה העיניים". החזון העסקי שלו הוא מתן ערך מוסף משמעותי לכל לקוח באמצעות "שירות זמין, מקצועי ומהימן המבוסס על קשר רצוף עם הלקוחות". כמו כן, המשרד מבצע פעולות על בסיס שוטף לצורך שיפור וייעול הפעילות העסקית של הלקוח.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.