מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שי
ציון כללי:
9.60
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.75
זמנים 9.78
מחיר 9.53
איכות 9.65
דירוג כללי 9.60
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
קאי ג. תל אביב.
משוב: 11/03/2019
תיאור השירות:
העברת מזגן מדירה לדירה.
חוות דעת:
שי מאוד מקצועי אחראי ואינטליגנטי. אנחנו מאוד מרוצים מהשרות. התמודד מצוין עם התקנה לא סטנדרטית. מומלץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
לאה ואנוצי, תל אביב.
משוב: 02/02/2019
חוות דעת:
היה מעולה! הגיע בזמן היה מקצועי וקשוב וטיפל בבעיה מעולה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
יונתן שפר, תל אביב.
אשרור: 25/11/2018
משוב: 26/09/2018
חוות דעת:
היה נהדר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יפית חורש, תל אביב.
משוב: 06/11/2018
תיאור השירות:
ניקוי מזגן עילי של חברת אלקטרה עם 1 וחצי כוח סוס.
חוות דעת:
היה מצויין, הוא בסדר גמור. הוא הגיע בזמן, עשה את העבודה כמו שצריך והכול היה פשוט בסדר גמור. אני ממש מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גל זהבי, תל אביב.
משוב: 03/05/2018
תיאור השירות:
תיקון של מזגן.
חוות דעת:
המזגן לא עבד כמו שצריך, בעל המקצוע הגיע ותיקן אותו בצורה מקצועית ומצוינת. אנחנו מאוד מרוצים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טל שטיינר, תל אביב.
משוב: 27/04/2018
תיאור השירות:
התקנת מזגן רגיל 2.5 כוח סוס מחברת אלקטרה.
חוות דעת:
הגיעו בזמן שני עובדים ועבדו במשך כשעתיים. עשו עבודה טובה והיו מאוד פדנטים. דאגו להשאיר נקי ומסודר אחריהם והמחיר שלהם היה זול יחסית בהשוואה לאחרים. היינו מאוד מרוצים. עבודה שהיתה יכולה להיות סיוט הפכה להיות נעימה בזכותם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיטל שנהר, תל אביב.
אשרור: 13/02/2018
משוב: 09/12/2017
תיאור השירות:
פירוק והתקנת מזגן חדש.
חוות דעת:
היה מצוין. ההתקנה והפירוק היו מצוינים. דאג להחליף כל מה שנדרש ופינה את המזגן הישן (לא השאיר למטה ליד הפח, אלא ממש אסף). וגם היה אדיב ונחמד והגיע בזמן שקבענו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שמעון בן חיים, תל אביב.
אשרור: 14/11/2017
משוב: 09/08/2017
תיאור השירות:
החלפת קבל.
חוות דעת:
היתה לי בעיה שהמזגן עבד אבל לא קירר, שי הגיע, זיהה את התקלה די מהר והחליף לי את הקבל של המזגן. הוא מאוד מקצועי וחברותי, נתן לי שרות מצוין, הסביר לי מה היתה הבעיה ותיקן. שרות אדיב ומחיר הוגן. אין ספק שאמליץ עליו לחברים.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אבי ד. תל אביב.
אשרור: 22/06/2017
משוב: 29/09/2016
תיאור השירות:
תיקון ומילוי גז במזגן.
חוות דעת:
הוא הגיע מהר, עוד באותו היום ובנוסף היה מקצועי ואדיב. הזמנו את שי פעם נוספת, והבחור הגיע כמו שציפיתי, מהר מאוד, ופתר את התקלה לשביעות רצוננו.אין ספק שאם תהיה לי בעיית מזגנים הוא האיש!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
ליאת ח. תל אביב.
אשרור: 07/03/2017
משוב: 02/01/2017
תיאור השירות:
תיקון קצר חשמלי במזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
הוא היה אחלה. הוא בא בזמן. בזמנים שהוא אמר. הוא היה מאוד מקצועי. הוא איתר את הבעיה ופתר אותה. הוא גם היה הוגן במחיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 115 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק