מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
איתי
ציון כללי:
9.70
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.81
זמנים 9.82
מחיר 9.59
איכות 9.73
דירוג כללי 9.70
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
מיכל עברון, חולון.
משוב: 14/08/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילת מים מהמזגן והוספת תעלת pvc.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה מעולה! הגיע בזמן, תיקן ממש במהירות את תקלת הנזילה והיה סופר יצירתי בפתרון כבל חשוף. בהחלט אמליץ עליו לכולם!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
ענת צלניקר, חולון.
משוב: 05/08/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה במזגן ריצפתי.
חוות דעת:
איתי היה בסדר, הגיע בזמן שקבענו, תיקן בצורה טובה את המזגן והשאיר נקי אחריו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פרידה חיימוב, חולון.
משוב: 29/07/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן של חברת תדיראן.
חוות דעת:
היה מעולה! הוא עמד בכל מה שסיכמנו ושמחתי שלא היו הפתעות. הוא עשה עבודה טובה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איציק דוד, חולון.
משוב: 10/07/2019
תיאור השירות:
בדיקה של מזגן מיני מרכזי שמרעיש.
חוות דעת:
לא ניתן היה לשפר את המצב, אך הציע חלופות. סה"כ מרוצה מאוד מהגישה, הטיפול והזמינות המהירה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
גיל כ. חולון.
משוב: 22/05/2019
תיאור השירות:
תיקון מארז מנוע מזגן שהרעיש עקב נגיעת הכנפיים במארז.
חוות דעת:
היה מצוין! זיהה את הבעיה מיד, עבד מהר, נקי ומסודר, הוגן מאוד במחיר (לקח רק עלות ביקור) וגם בן אדם נחמד מאוד. הגיע בדיוק בזמן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בת אל יצחקוב, חולון.
משוב: 19/05/2019
תיאור השירות:
החלפת מפוח במזגן רגיל של חברת תדיראן.
חוות דעת:
הוא הגיע מהר והחליף את החלק. הוא הגיע לדייר שלי וסך הכל היה בסדר.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
תמי נהור, חולון.
משוב: 24/04/2019
תיאור השירות:
תיקון 5 מזגנים רגילים של חברת אלקטרה, שכלל תיקון מנועים.
חוות דעת:
היה נהדר, גם מבחינת המחיר וגם מבחינת השירות. הוא עבד הרבה מאוד זמן ולקח מחיר ממש סביר לדעתי ובאמת הייתי מרוצה גם מהמחיר וגם מהמקצועיות שלו- מצא את הבעיה במזגן מהר, תיקן ובדק שהכל עובד כמו שצריך ואלה שני הדברים שהיו חשובים לנו מאוד ואני מאוד שמחה להמליץ עליו. מבחינתי היה עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שי פרנקו, חולון.
משוב: 21/01/2019
תיאור השירות:
החלפת קבל ואבחון תקלה של ריח שרוף.
חוות דעת:
השירות היה מצוין! מקצוען אמיתי. להוריד את הכובע. מחיר הוגן ושירות מהיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דפנה לובוכינסקי, חולון.
אשרור: 06/01/2019
משוב: 04/10/2018
תיאור השירות:
תיקון נזילה במזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
הוא היה מקצועי הסביר לי את הבעיה לנזילה . ניסה לתקן בדרך אחת ובכנות אמר שיכול להיות שזו לא הבעיה . למחרת גילנו שהבעיה נמצאת בצינור אחר והוא מיד בא והחליף צינורית אחרת מבלי לקחת תשלום. הוא היה מאוד הוגן ושירותי. עמד בזמנים. הרגשה מאוד טובה שיש בחור מקסים וגם ישר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עדי דוידוביץ, חולון.
משוב: 25/12/2018
תיאור השירות:
תיקון חוטי חשמל חשופים והחלפת כרטיס במזגן רגיל של חברת אפולו.
חוות דעת:
הכל היה בסדר גמור, הוא עשה עבודה בצורה מאוד יפה, יסודית ומהירה. עשר בהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 288 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק