מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
איתי
ציון כללי:
9.74
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.81
זמנים 9.88
מחיר 9.64
איכות 9.79
דירוג כללי 9.74
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
ניצן פלג, ראשון לציון.
משוב: 10/12/2019
תיאור השירות:
החלפת עינית במזגן מיני מרכזי של חברת תדיראן.
חוות דעת:
הכל היה מצוין. העבודה הייתה מאתגרת בגלל המיקום של המזגן והוא היה מאוד יצירתי ופתר את העבודה. עשה עבודה סופר מקצועית, היה זריז, נעים ונוח.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
לילך בכר, ראשון לציון.
משוב: 11/11/2019
תיאור השירות:
בדיקת מזגן עילי של חברת תדיראן.
חוות דעת:
איתי אבחן את הבעיה תוך מספר דקות ואמר שלא כדאי לתקן ושעדיף לקנות מזגן חדש. הוא אמין, נחמד ולדעתי המחיר סביר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עדן שבתאי, ראשון לציון.
משוב: 28/10/2019
תיאור השירות:
החלפת מאוורר במזגן של חברת טורנדו.
חוות דעת:
היה יותר מעולה. הוא הגיע בזמן מתי שקבענו, עשה עבודה מקצועית, ישר מצא את הבעיה, הביא את החלק שצריך והחליף ישר. הוא עשה בדיקה, היה סובלני ונתן שירות ממש מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חנן עמר, ראשון לציון.
משוב: 28/10/2019
תיאור השירות:
מילוי גז ובדיקת נזילת גז במזגן של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
שירות בסדר גמור. הגיע בזמן ופתר את הבעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ציפי אלפרשטיין, ראשון לציון.
משוב: 23/10/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה ממזגן.
חוות דעת:
היה מצויין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי אליה, ראשון לציון.
משוב: 17/10/2019
תיאור השירות:
בדיקת מזגן שנזל.
חוות דעת:
איתי היה בסדר גמור. היה אצלי 3 פעמים וניסה לתקן, אבל כנראה שאין כזו אפשרות ואני צריך להחליף את המזגן. אבל הוא ממש ניסה והתאמץ לתקן. בנוסף הוא היה ממש נחמד ועמד בזמנים.
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
מירית שחורי, ראשון לציון.
משוב: 08/10/2019
תיאור השירות:
החלפת תריס וחיישנים למזגן של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הכל היה אחלה, אני לגמרי מרוצה. הוא הגיע פעמיים ובזמן, פעם אחת ביצע בדיקה ובפעם השנייה ביצע את העבודה עצמה. הסביר על מה שהיה צריך והכל היה טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלי ט. ראשון לציון.
אשרור: 22/09/2019
משוב: 24/07/2019
תיאור השירות:
החלפת צינור ניקוז במזגן.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, הגיע בזמן, לקח מחיר סביר לדעתי, הסביר לי בדיוק מה הוא עושה, היה מאוד נעים, שירותי ועשה עבודה טובה. אחרי יומיים התגלה שיש תקלה שקשורה לתיקון, התקשרתי אליו והוא תוך שעה חזר ותיקן, לא גבה תשלום נוסף על כך, עשה עבודה מקצועית וטובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עודד נבון, ראשון לציון.
משוב: 15/09/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן עילי.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פבל צ. ראשון לציון.
אשרור: 08/09/2019
משוב: 10/07/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן מקצר.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 327 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק