מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
תומר
ציון כללי:
9.97
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.97
זמנים 9.94
מחיר 9.94
איכות 9.95
דירוג כללי 9.97
התפלגות

מחושב על 37 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
ציפי שר בן-נון, הוד השרון.
משוב: 27/05/2020
תיאור השירות:
ניקוי מחשב באמצעות שליטה מרחוק.
חוות דעת:
הוא עשה עבודה מצוינת, ביצע אותה מיידית, היה נעים לתקשר אתו ואשכור את שרותיו בהמשך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
תקוה בונה, הוד השרון.
משוב: 17/05/2020
תיאור השירות:
תדרוך טלפוני לתיקון בעיית חיבור לאינטרנט.
חוות דעת:
תומר היה ממש טוב. הוא השתדל שלא להגיע אלינו הביתה וקבע עם הבן שלי שעה לדבר בטלפון והוא הדריך אותו בצורה מקצועית איך לטפל בבעיה. הוא הסביר שצריך להתקין גרסא ישנה של windows וזה אמור לפתור את בעיית האינטרנט. הוא היה מאוד מוצלח ומאוד עזר לנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עידית ב. כפר סבא.
משוב: 13/05/2020
תיאור השירות:
חיבור מחשב להדפסה על ידי שליטה מרחוק.
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לילי א. כפר סבא.
משוב: 04/05/2020
תיאור השירות:
תיקון תקשורת בין סורק למחשב ועזרה בהדפסה מטלפון סלולרי.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! גילה אורך רוח, היה יסודי, שיטתי וגילה אדיבות ושירותיות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עירית ל. הוד השרון.
משוב: 04/05/2020
תיאור השירות:
טיפול במחשב נייד שהיה עמוס מאוד.
חוות דעת:
מאוד מרוצה! לתומר היתה סבלנות מרובה, הוא הדריך אותי בנינוחות בטלפון, התחבר אל המחשב שלי דרך האינטרנט ועשה את עבודתו. ממליצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נתליה שוויצר, כפר סבא.
משוב: 21/04/2020
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
הילדה נסימי, רעננה.
משוב: 12/04/2020
תיאור השירות:
תיקון בעיית תקשורת בין המחשב למדפסת ולסורק.
חוות דעת:
היה אדיב, סבלני ולא וויתר עד שפתר את הבעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נטלי שיבלי, רעננה.
משוב: 25/03/2020
תיאור השירות:
העברת נתונים ממחשב למחשב, כולל סנכרון וגיבויים עבור עסק של גרפיקה וצילום.
חוות דעת:
תומר היה מקסים, נותן יחס אישי כמו חבר, הגעתי אליו בלחץ וקיבל אותי בשעות מוזרות וממש הציל אותי עד שהצלחתי לחזור לעבודה. המחירים שלו מאוד הוגנים והוא עומד בזמנים לחלוטין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לילך חפר, רעננה.
משוב: 25/03/2020
תיאור השירות:
תיקון וחיבור מרחוק למחשבים נייחים במשרד.
חוות דעת:
אני עובדת עם תומר קרוב ל10 שנים. יש לי משרד פרסום ואנחנו מקבלים ממנו שירות נהדר, עובדה שאנחנו איתו כל כך הרבה זמן. הוא תיקן לנו מחשבים גם עם הגעה פיזית למקום ואח"כ המשכנו לטיפול מרחוק. הוא זמין מהיום להיום כשאנחנו זקוקים לטיפול מיידי. הוא גם עשה לנו מעבר לתיקון מחשבים תיקון של מצלמות במשרד וזה נתן ערך מוסף. הוא אדיב ומטפל מהר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הרצל סולימני, רעננה.
משוב: 25/03/2020
תיאור השירות:
שחזור נתונים למחשב נייד.
חוות דעת:
אני מכיר אותו כבר כמה שנים. קודם כל הוא נותן את היחס הכי טוב שיש. הוא מקשיב ומשתדל לפתור בעיות עד כמה שהוא יכול, עד שהוא פותר את הבעיה ולא עוזב אותה. את התקלה האחרונה הוא הצליח חלקית לא באשמתו. הוא גם גבה מחיר מאוד הוגן ועבד על הבעיה הרבה שעות! הוא בן אדם צדיק.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 37 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מחשבים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מחשבים ולפטופים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק