מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
תומר
ציון כללי:
9.97
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.97
זמנים 9.94
מחיר 9.94
איכות 9.95
דירוג כללי 9.97
התפלגות

מחושב על 37 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
דני ש. נתניה.
משוב: 19/05/2020
תיאור השירות:
תיקון מערכת הפעלה במחשב נייח.
חוות דעת:
מקסים! בעל סבלנות אין קץ. הייתה לנו תקלה ייחודית ועד שזה לא נפתר הוא לא וויתר, היה פשוט מדהים, אדיב, נחמד וסבלני.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
יפה סיידוף, נתניה.
משוב: 21/04/2020
תיאור השירות:
הגדרת מדפסת וסורק.
חוות דעת:
שירות מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ציפי שר בן-נון, הוד השרון.
משוב: 27/05/2020
חוות דעת:
ניקה את המחשב באמצעות שליטה מרחוק. לשלב זה הוא עשה עבודה מצוינת. ביצע את העבודה מיידית, נעים לתקשר אתו, אשכור את שרותיו בהמשך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נתי וולפרט, הרצליה.
משוב: 21/05/2020
תיאור השירות:
תיקון מחשב נייח של חברת HP שכלל ניקוי וירוסים וחיבור לרשת ביתית.
חוות דעת:
הוא בא פעמיים והיה מאה אחוז! הייתי מרוצה ממנו מאוד, הוא אחלה בחור!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אפרים שוהם, הרצליה.
משוב: 18/05/2020
תיאור השירות:
ייעוץ בנוגע לטיפול במחשב נייח של אסוס עם תקלה בלוח M.
חוות דעת:
הוא היה מעולה. הגיע אליי בזמן שקבענו ובדק במקצועיות את המחשב. הוא אמר שהתקלה די רצינית והמליץ לי כבר לרכוש מחשב חדש, הוא ייעץ לי ועזר לי בכל מה שקשור להזמנה של המחשב ואני איעזר בו גם בהתקנה של המחשב החדש כשהוא יגיע.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תקוה בונה, הוד השרון.
משוב: 17/05/2020
תיאור השירות:
תדרוך טלפוני לתיקון בעיית חיבור לאינטרנט.
חוות דעת:
תומר היה ממש טוב. הוא השתדל שלא להגיע אלינו הביתה וקבע עם הבן שלי שעה לדבר בטלפון והוא הדריך אותו בצורה מקצועית איך לטפל בבעיה. הוא הסביר שצריך להתקין גרסא ישנה של windows וזה אמור לפתור את בעיית האינטרנט. הוא היה מאוד מוצלח ומאוד עזר לנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עידית ב. כפר סבא.
משוב: 13/05/2020
תיאור השירות:
חיבור מחשב להדפסה על ידי שליטה מרחוק.
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מרגלית פ. חיפה.
משוב: 11/05/2020
תיאור השירות:
ניקוי מחשב נייד מחברת אסוס.
חוות דעת:
אדם מקצועי מאד ונעים. בעיקר היה מסור לעבודה, זה לקח זמן והוא היה סבלני ונענה לצורך נוסף גם לאחר התיקון. אני מרוצה מאד וממליצה בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חנה וגנר, חיפה.
משוב: 11/05/2020
תיאור השירות:
החלפת מטען עבור מחשב נייד מחבר LENOVO.
חוות דעת:
תומר היה ממש ממש טוב וממש מהיר. לקח והחזיר את המחשב ונתן שירות טוב. היה נחמד והסביר על הכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
משה הרשקו, יקנעם עילית.
משוב: 07/05/2020
תיאור השירות:
תיקון מערכת ווינדוז והחלפת מטען למחשב נייד.
חוות דעת:
הכל היה מעולה , התקשרתי אליו והוא נתן לי שירות מעולה, בא ולקח את המחשב לבדיקה ישר מהבית והחזיר יום אחרי, לא לקח כסף לפני שהיה מתוקן כמו שצריך, אני מרוצה מהכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 37 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מחשבים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מחשבים ולפטופים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק