מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יאיר
ציון כללי:
9.89
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.94
זמנים 9.88
מחיר 9.71
איכות 9.94
דירוג כללי 9.89
התפלגות

מחושב על 18 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
ניצן ירון, תל אביב.
משוב: 30/03/2020
תיאור השירות:
החלפת פחת בארון חשמל.
חוות דעת:
הכל היה טוב מאוד, הגיע בזמן, אמין, ממש חיפש איפה יכול להיות הקצר ומקצועי מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
מתן Joffe, תל אביב.
משוב: 23/03/2020
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני בנושא קפיצת פקק חשמלי.
חוות דעת:
הוא נתן לי הנחיות טלפוניות, הסביר לי מה לנתק ומה לחבר וזה עבד. היה אדיב מאוד ואחלה שירות!
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שירי פ. תל אביב.
משוב: 18/03/2020
תיאור השירות:
תיקון הארקה.
חוות דעת:
הייתי מרוצה מאוד, היה מצויין ממש! איתר תקלה שבעל מקצוע אחר יצר, מצא פתרון חרום יעיל ומהיר והבטיח לחזור מחר לתקן את מה שנשאר, באמת חזר יום לאחר מכן ותיקן הכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הלל ל. תל אביב.
משוב: 17/03/2020
תיאור השירות:
החלפת מפסק דוד של חברת gewiss.
חוות דעת:
הוא עשה עבודה טובה והגיע בזמן, לגבי המחיר לדעתי קצת יקר לביקור אבל הוא עבד בצורה נימוסית ושלח לי אחר כך גם תמונה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלון שר, תל אביב.
משוב: 17/03/2020
תיאור השירות:
התקנת שלוש מנורות.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, הכל עשר! מהיר, מקצועי, שירותי ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתי א. תל אביב.
משוב: 12/03/2020
תיאור השירות:
תיקון נקודת חשמל.
חוות דעת:
היה יוצא מן הכלל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניר פרלמן, תל אביב.
משוב: 12/03/2020
תיאור השירות:
התקנת שקע כוח, השחלת חוטים, החלפת ממסר פחת והתקנת מספר נקודות חשמל.
חוות דעת:
אחלה! הכל היה סבבה, עמד בזמנים והיה בסדר במחיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אילה רובן;, תל אביב.
משוב: 04/03/2020
תיאור השירות:
תיקון מנורות.
חוות דעת:
הוא היה טוב מאוד, הגיע בזמן, ביצע עבודה טובה, לא היה יקר ואני מרוצה מהשירות שלו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סשה גוטקין, תל אביב.
משוב: 17/02/2020
תיאור השירות:
חיבור מנורה תקרה.
חוות דעת:
הכל היה בסדר, שירות טוב, קצת איחר אבל עדכן לפני, חשבנו בהתחלה שיש קצר ואז הסתבר שלא חיברנו טוב את המנורה, המחיר הוגן לדעתי ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דומיניק רוזנברג, מודיעין.
משוב: 17/03/2020
תיאור השירות:
איתור ותיקון קצר בלוח חשמל.
חוות דעת:
קפץ לנו פיוז בלוח החשמל, הוא בא והיה בסדר גמור, נחמד, הגיע בזמן, הסביר כמו שצריך מה הוא עושה ומה גרם לקצר, סה"כ אני מרוצה מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 18 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק