מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שילה
ציון כללי:
9.91
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.94
זמנים 9.92
מחיר 9.68
איכות 9.84
דירוג כללי 9.91
התפלגות

מחושב על 64 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
חנן בירנבוים, ירושלים.
אשרור: 11/10/2019
משוב: 08/08/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן מרכזי של מיצובישי.
חוות דעת:
עושה רושם מקצועי מאוד. היה בסדר גמור, עמד בזמנים ועשה את העבודה כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אריאל ש. ירושלים.
אשרור: 10/10/2019
משוב: 10/08/2019
תיאור השירות:
הכנת תשתית מתחת לריצוף עבור צינור הגז וניקוז וכן התקנת 3 מזגנים עיליים.
חוות דעת:
התקשורת היתה נוחה, היה זמין תמיד, עמד בזמנים ונתן שירות אדיב והכי חשוב מקצועי. ללא ספק אצור איתו קשר בעתיד במידה ואצטרך שירותים בתחום. אני מרוצה מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דוד ב. ירושלים.
משוב: 07/10/2019
תיאור השירות:
התקנת שלושה מזגנים עיליים של חברת אלקטרה כולל אספקה.
חוות דעת:
היה מאה אחוז! יחס טוב, אכפתי ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אדם אמוראי, ירושלים.
משוב: 22/09/2019
תיאור השירות:
בדיקת מזגן עקב תקלה.
חוות דעת:
הוא הגיע רק לביקור והחלטתי שלא לתקן את המזגן. סך הכל השירות היה בסדר, אומנם היה קצת קשה לתאם איתו אך הגיע בזמן.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שמואל דרליך, ירושלים.
משוב: 19/09/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן של חברת תדיראן.
חוות דעת:
שילה עשה עבודה מקצועית ביותר, הוא הכי טוב בעולם! ממליץ מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קלמן ש. ירושלים.
אשרור: 18/08/2019
משוב: 02/06/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן מיני מרכזי טורנאדו שלא קירר בכלל.
חוות דעת:
שילה הגיע בזמן, עשה בדיקות עם ציוד מדידה וזיהה שיש דליפה של גז. בשיטתיות הוא גילה את מקור הדליפה בשסתום פגום. הוא החליף את השסתום ותיקן את התקלה. מיד עם זיהוי התקלה הוא אמר לנו מה יהיה המחיר וביקש את אישורנו להמשך העבודה. בסיום העבודה הוא ניקה את המקום והשאיר הכל נקי. עכשיו המזגן מקרר מצוין. בעל מקצוע מיומן, עובד מסודר ונקי. מסביר פנים,מדייק בזמן ההגעה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רוני לוי, ירושלים.
אשרור: 08/07/2019
משוב: 08/04/2019
תיאור השירות:
בדיקת מזגן חברת LG אינוורטר.
חוות דעת:
היה בסדר. הוא הגיע בזמן, עשה את הבדיקות שהיה צריך ואמר לי שהכרטיס הלך וצריך להחליף את המזגן בגלל שזה אינוורטר.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שמואל הדר, ירושלים.
משוב: 04/07/2019
תיאור השירות:
אספקת והתקנת 2 מזגנים עילים של חברת אלקטרה בסלון ובחדר שינה.
חוות דעת:
שירות טוב מאוד ומצוין. מגיע לו ציון עשר פלוס! שילה מקצועי, נחמד, בא בזמן כמו שקבענו ויש לי רק תשבחות להגיד עליו. הוא עשה עבודה נהדרת ונהנתי מאוד מהמקצועיות שלו.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רחל קלרמן, ירושלים.
משוב: 17/06/2019
תיאור השירות:
התקנת משטח מתחת למזגן בכדי למנוע רעש.
חוות דעת:
המזגן שלנו היה רועש, הוא הגיע, הוציא את המזגן, שם משטח מתחת והחזיר. זה היה רעיון שלו ואני חושבת שזה היה רעיון טוב, בינתיים אין רעש לשכנים. הוא אדם מקסים ונחמד. מבחינת זמינות אני חושבת שהיה מאוד עסוק לכן דחינו את העניין קצת, אבל בסך הכל לא היינו בלחץ אז לא היה לנו משנה וכשהתפנה הכניס את זה ללו"ז. לגבי המחיר אני לא יודעת אבל תמיד אנשים שמחים לשלם פחות.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
יואב אור, ירושלים.
משוב: 04/06/2019
תיאור השירות:
ניקוי פילטר ושינוי כיוון במזגן.
חוות דעת:
הכל בסדר גמור, עשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 64 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק