מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שילה
ציון כללי:
9.74
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.91
זמנים 9.83
מחיר 9.62
איכות 9.70
דירוג כללי 9.74
התפלגות

מחושב על 86 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
מיכל שגיא, ירושלים.
אשרור: 29/01/2020
משוב: 11/11/2019
תיאור השירות:
תיקון של רעש מהמזגן.
חוות דעת:
היה מקסים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
לורנס נורמי, ירושלים.
אשרור: 27/01/2020
משוב: 28/11/2019
תיאור השירות:
החלפת קבל במזגן עילי של חברת טורנדו 1 כוח סוס.
חוות דעת:
שירות מעולה. הוא הגיע בזמן והיה מאוד נחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אייל מ. ירושלים.
אשרור: 25/01/2020
משוב: 21/11/2019
תיאור השירות:
החלפת קבל במזגן.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! השרות היה טוב!
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
חגי ש. ירושלים.
משוב: 20/01/2020
תיאור השירות:
תיקון מזגן.
חוות דעת:
מצויין! הכל, הכל! פשוט מצויין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תמר בן רות, ירושלים.
משוב: 20/01/2020
תיאור השירות:
החלפת פרופלור במזגן מחברת אלקטרה.
חוות דעת:
היה מצוין, הגיע בזמן, מקצועי וגבה מחיר סביר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
משה קליג, ירושלים.
משוב: 19/01/2020
תיאור השירות:
תיקון מזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
דעתי מאוד חלוקה לגביו. מצד אחד הוא היה מאוד אדיב ונחמד אבל מצד שני לקח לו שבוע וחצי עד שתיקן את התקלה. בהתחלה הוא גם הוא לא אמר מחיר גם כששאלתי אותו, הוא אמר שהוא לא יודע להגיד. ולבסוף הופתעתי לגלות שהמחיר שהוא גבה היה יקר מאוד. הוא גם לא סיפק לי את המסמכים הדרושים עבור התשלום והשאיר אותי עם 3 פתחים בתקרה. הוא ביקש תשלום נוסף לסגירת החורים אך סירבתי ולבסוף תיקנתי אותם בדרך אחרת במחיר זול יותר. אני גם לא בטוח שהתקלה תוקנה במלואה. אני לא בטוח אפילו לגבי מה הוא עשה, הוא החליף הרבה דברים.
איכות
5
מחיר
5
זמנים
5
יחס
10
6
כללי
גירסאות
מיכאל בן זינו, ירושלים.
משוב: 12/01/2020
תיאור השירות:
התקנת מזגן מיני מרכזי ומולטי.
חוות דעת:
הוא עשה עבודה רצינית ביותר והכל היה עשר. הוא מקצועי, עמד בזמנים, יודע מה הוא עושה וגובה מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אדם אמוראי, ירושלים.
אשרור: 06/01/2020
משוב: 22/09/2019
תיאור השירות:
בדיקת מזגן עקב תקלה.
חוות דעת:
הוא הגיע רק לביקור והחלטתי שלא לתקן את המזגן. סך הכל השירות היה בסדר, אומנם היה קצת קשה לתאם איתו אך הגיע בזמן.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתן הויזמן, ירושלים.
אשרור: 31/12/2019
משוב: 12/05/2019
תיאור השירות:
מכירת והתקנת מזגן רגיל בעל 1 כ"ס של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! הייתה לי איתו אינטראקציה מאוד נעימה, הוא היה ממש מקצוען, סיים את העבודה מאוד מהר וכל העבודה הייתה ממש תענוג.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מירב הירש, ירושלים.
אשרור: 01/12/2019
משוב: 02/04/2019
תיאור השירות:
הכנת צנרת למזגן בבית.
חוות דעת:
מצוין! כל הליווי של התהליך כולל לתת עצות ולהמליץ הוא היה מאוד סבלני, מקצועי, אנחנו מאוד מאוד מרוצים ממנו- רואים שהוא בנאדם מקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 86 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק