מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שילה
ציון כללי:
9.91
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.94
זמנים 9.92
מחיר 9.73
איכות 9.85
דירוג כללי 9.91
התפלגות

מחושב על 54 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
רחל קלרמן, ירושלים.
משוב: 17/06/2019
תיאור השירות:
התקנת משטח מתחת למזגן בכדי למנוע רעש.
חוות דעת:
המזגן שלנו היה רועש, הוא הגיע, הוציא את המזגן, שם משטח מתחת והחזיר. זה היה רעיון שלו ואני חושבת שזה היה רעיון טוב, בינתיים אין רעש לשכנים. הוא אדם מקסים ונחמד. מבחינת זמינות אני חושבת שהיה מאוד עסוק לכן דחינו את העניין קצת, אבל בסך הכל לא היינו בלחץ אז לא היה לנו משנה וכשהתפנה הכניס את זה ללו"ז. לגבי המחיר אני לא יודעת אבל תמיד אנשים שמחים לשלם פחות.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
סגור
יואב אור, ירושלים.
משוב: 04/06/2019
תיאור השירות:
ניקוי פילטר ושינוי כיוון במזגן.
חוות דעת:
הכל בסדר גמור, עשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קלמן ש. ירושלים.
משוב: 02/06/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן מיני מרכזי טורנאדו שלא קירר בכלל.
חוות דעת:
שילה הגיע בזמן, עשה בדיקות עם ציוד מדידה וזיהה שיש דליפה של גז. בשיטתיות הוא גילה את מקור הדליפה בשסתום פגום. הוא החליף את השסתום ותיקן את התקלה. מיד עם זיהוי התקלה הוא אמר לנו מה יהיה המחיר וביקש את אישורנו להמשך העבודה. בסיום העבודה הוא ניקה את המקום והשאיר הכל נקי. עכשיו המזגן מקרר מצוין. בעל מקצוע מיומן, עובד מסודר ונקי. מסביר פנים,מדייק בזמן ההגעה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דניאלה גפן, ירושלים.
אשרור: 31/05/2019
משוב: 01/04/2019
תיאור השירות:
אספקה והתקנה של מזגן חדש.
חוות דעת:
עבודה נעימה, זריזה ומקצועית, הכל בנעימות ובחיוך. הסביר על תפקוד המזגן ומעל הכל הבהיר שבכל נושא הוא הכתובת והאחראי. כך נראה שירות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הדס זקן, ירושלים.
משוב: 29/05/2019
תיאור השירות:
החלפת פיוז במזגן של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
שירות מעולה! הגיע בזמן, היה אדיב ומקצועי. ישר והגון, אין לי מילים. הופתעתי ממש לטובה :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיא חימוב, ירושלים.
משוב: 22/05/2019
תיאור השירות:
החלפת ספק כוח לדמפרים במזגן של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
היה מצוין. היה בסדר גמור, אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סתיו קלו, ירושלים.
משוב: 21/05/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן רגיל של חברת טורנדו 3 וחצי כוח סוס.
חוות דעת:
היה אחלה, אני מאוד מרוצה מהשירות. הוא עובד מהר ועומד בזמנים. לדעתי המחיר סביר.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניני סימיני, ירושלים.
משוב: 19/05/2019
תיאור השירות:
החלפת סטרטר במזגן רגיל עם 1.5 כח סוס.
חוות דעת:
הוא מצויין! מסביר פנים, זמין, תיקן את הבעיה במהירות, לקח מחיר הוגן ואני ממש מרוצה ממנו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אדר א. ירושלים.
משוב: 18/05/2019
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן ואיטום נזילה מהקיר.
חוות דעת:
היה יוצא מן הכלל! שירות ברמה יוצאת דופן, נעים, מקצועי ומסביר כל פרט. מומלץ מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתן הויזמן, ירושלים.
משוב: 12/05/2019
תיאור השירות:
מכירת והתקנת מזגן רגיל בעל 1 כ"ס של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! הייתה לי איתו אינטראקציה מאוד נעימה, הוא היה ממש מקצוען, סיים את העבודה מאוד מהר וכל העבודה הייתה ממש תענוג.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 54 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק