מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שתפו
רון
ציון כללי:
9.81
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.84
זמנים 9.89
מחיר 9.68
איכות 9.84
דירוג כללי 9.81
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אורלי ונטוררו, תל אביב.
משוב: 20/10/2020
תיאור השירות:
החלפת מתג דוד ושקע של מדיח כלים.
חוות דעת:
איזה בחור אין עליו! הגיע תוך רבע שעה ובזמן עם מסכה והודיע בטלפון לפני, מאוד מנומס, ישר, אדיב, רואים שהוא מקצועי, הלך ובדק את הלוח חשמל קודם, חזר ואמר שהכל תקין שם, ניסה למצוא מה גורם למדיח לקצר, הגיע למסקנה שהשקע חלוד והחליף אותו, הייתי לי עוד בקשה ממנו בנוסף שיחליף את המתג של הדוד, ירד למטה להביא מתג חדש והחליף, המחיר מאוד הגיוני לדעתי, לא לכלך והכל היה טוב!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רוית גל, תל אביב.
משוב: 05/10/2020
תיאור השירות:
איבחון בעיה ותיקון הקצר במנורה.
חוות דעת:
היה נהדר. הוא הגיע בזמן, מהר, מהיום למחר. היה ממש נהדר, עבד בצורה מסודרת ונקייה. אני מרוצה מהשירות וממליצה עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיל לביא חרפ, תל אביב.
משוב: 21/09/2020
תיאור השירות:
בדיקת ארון חשמל אצל השכן לאחר נזילה מהאמבטיה.
חוות דעת:
היה מאוד נחמד ואדיב. בדק את הארון בצורה יסודית ומצא שרק קו אחד לא תקין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ירדן בולקובשטיין, תל אביב.
משוב: 25/08/2020
תיאור השירות:
החלפת ונטה בשירותים.
חוות דעת:
היה נחמד מאד!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
גלעד מלמד, תל אביב.
משוב: 23/08/2020
תיאור השירות:
התקנת שלוש נברשות והחלפת שני מפסקים.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, רון עשה אחלה עבודה!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שניר אפר, תל אביב.
משוב: 23/08/2020
תיאור השירות:
העברה חיצונית של 3 נקודות חשמל.
חוות דעת:
אחלה, עשה את העבודה והיה מאוד זמין בווצאפ. ענה מאוד מהר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רותם זילברברג, תל אביב.
משוב: 27/07/2020
תיאור השירות:
התקנה של נקודת חשמל במחסן.
חוות דעת:
התרשמתי מרון לטובה. הוא הגיע בזמן, השארנו לו מפתח ועשה את העבודה באופן עצמאי. העבודה שלו הייתה בסדר גמור.
איכות
9
מחיר
10
10
כללי
גירסאות
ליה ש. תל אביב.
משוב: 26/07/2020
תיאור השירות:
בדיקה להתקנת מאוורר.
חוות דעת:
היה מעולה, עבודה מקצועית. היה סבבה
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מירב בן זאב, תל אביב.
משוב: 23/07/2020
תיאור השירות:
הרכבה והתקנת שני מאווררי תקרה.
חוות דעת:
הוא מהמם! עשה עבודה ממש טובה ואפילו שחשבתי שאולי משהו לא בסדר עם אחד המאווררים (מה שלא היה נכון) הוא הגיע ובדק ללא עלות. הוא מקסים! הרכיב והתקין את שניהם בסבלנות ובנעימות. ממש חוויה טובה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אפי נאמן, תל אביב.
משוב: 23/07/2020
תיאור השירות:
ביקור חשמלאי מוסמך לטיפול מול חברת חשמל.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, נתן יחס בסדר, הגיע בזמן והמחיר היה מעט יקר בעייני.
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 233 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק