מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
רועי
ציון כללי:
10.00
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.97
זמנים 10.00
מחיר 9.94
איכות 9.97
דירוג כללי 10.00
התפלגות

מחושב על 31 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
עינת ז. בנימינה.
משוב: 26/03/2020
תיאור השירות:
תיקון תקלה חשמלית בדוד.
חוות דעת:
היה מצוין, מגיע 10! הגיע בזמן, עלה מיד על התקלה, גבה מחיר מעל לסביר ובערב גם שלח הודעה והתעניין אם יש מים חמים. מומלץ בחום! תודה רבה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
יפעת זלץ, גבעת עדה.
משוב: 16/03/2020
תיאור השירות:
איתור ותיקון מספר תקלות חשמל בדירה.
חוות דעת:
רועי היה אחלה, תיקן הכל והיה סופר נחמד. עמד בזמנים, הודיע מראש על הכל, היה נגיש וזמין. הוא מאוד מקצועי ואדיב, מגדיל ראש בעבודתו וממש אחלה בעל מקצוע. גם המחיר שגבה היה סביר לדעתנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכל ק. בנימינה.
משוב: 23/02/2020
תיאור השירות:
החלפת מפסק לדוד חשמל והחלפת ברזים ונורות.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, בא בזמן, התקשר מראש לעדכן והיה שירותי. ממש מעורר תקווה, אדם נחמד וחברותי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עידן ט. זכרון יעקב.
משוב: 12/02/2020
תיאור השירות:
החלפה של מפסק ראשי.
חוות דעת:
היה מאוד טוב! הגיע תוך חצי שעה מרגע שצילצלתי למרות שהיה מאוחר בערב וזיהה את הבעיה תוך מספר דקות. למזלי היה לו מפסק ראשי חדש איתו והתקין במקום הקיים שהתקלקל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לידיה סעד, זכרון יעקב.
משוב: 12/12/2019
תיאור השירות:
תיקון קצר בדוד חשמל.
חוות דעת:
רועי היה מצוין, יחס לעילא ולעילא, מקצועי, מאוד חשוב לו להגיד מתי הוא מגיע ואם מאחר מעדכן כל הזמן והוא אדם שירותי מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ערן חסון, זכרון יעקב.
משוב: 11/12/2019
תיאור השירות:
התקנת נקודות חשמל במשרד.
חוות דעת:
אני חושב שהוא מקסים, הגיע אלי ונתן לי שירות מכל הלב, דאג שהכל יעבור כמו שצריך וגם ווידא לאחר מכן. הוא עשה יותר ממה שהוא היה צריך לעשות בפועל ולא הסתפק רק בהתקנה עצמה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסנת מ. זכרון יעקב.
משוב: 11/12/2019
תיאור השירות:
החלפת נקודות חשמל,תיקון לוח החשמל, החלפת צנרת,התקנת ברזים והרכבת ארונות.
חוות דעת:
אדם נחמד. מאוד מדויק בעבודה שלו. הוא לא מחפף,עושה הכל בצורה רצינית,רואים שהוא גם נהנה מהעבודה שלו והמחירים הוגנים בעיני.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
אתי נ. פרדס חנה-כרכור.
אשרור: 29/03/2020
משוב: 27/01/2020
תיאור השירות:
החלפה וחיזוק של מספר שקעים.
חוות דעת:
היה מעולה. הוא עשה עבודה מקצועית והיה מקסים, הגיע בזמן ולקח מחיר הוגן לדעתי. אני בטוחה שאעזר בו בהמשך ואני ממליצה עליו מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאור ק. חדרה.
משוב: 25/03/2020
תיאור השירות:
תיקון של שקע ומתג, התקנת מתג והתקנת מתג חכם לדוד חשמל.
חוות דעת:
היה מצוין! רועי היה נחמד, סבלני ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אביבה ג. קציר-חריש.
אשרור: 25/03/2020
משוב: 24/02/2020
תיאור השירות:
תיקון של שתי נורות תקרה.
חוות דעת:
מקצוען, דייקן, אמין, מבצע את העבודה טוב ובמהירות, מאד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 31 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק