מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
וידאו טיפ
גיא
ציון כללי:
9.84
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.89
זמנים 9.77
מחיר 9.70
איכות 9.85
דירוג כללי 9.84
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
יובל סיידוף, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 30/12/2019
תיאור השירות:
התקנת רשת ביתית.
חוות דעת:
היה נהדר! הוא עשה עבודה מקצועית, גבה מחיר טוב, היה נעים ונחמד. הוא הסביר כל מה שעשה, אני מרוצה מהשירות. העבודה הייתה טובה וסך הכל הוא היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טל טל, פרדס חנה-כרכור.
אשרור: 25/11/2019
משוב: 28/10/2018
תיאור השירות:
בדיקת מחשב נייח וקנייה של מחשב חדש.
חוות דעת:
היה סבבה. סך הכל אני מרוצה מהעבודה שלו. במה שרציתי עזרה הוא היה זמין בשבילי, הסביר לי והיה שירותי. הוא בחור טוב ואמין ואני סומכת עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
ליעד וקנין, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 30/07/2019
תיאור השירות:
סידור נקודות רשת בבית.
חוות דעת:
היה מצוין. הוא מקצועי, מהיר ומחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נתי גרנץ, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 28/07/2019
תיאור השירות:
תיקון מאוורר במחשב נייד.
חוות דעת:
גיא היה אחלה, פתר את התקלה, לקח ממני את המחשב ואני הלכתי לקחת ממנו בחזרה. מרוצה מהשירות בסך הכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי לוי, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 20/06/2019
תיאור השירות:
החלפת דיסק במחשב נייד של חברת לונובו.
חוות דעת:
הוא היה טוב מאד, הוא הגיע בזמן, לקח אליו את המחשב, עשה עבודה נקייה והחזיר את המחשב במצב מעולה, היה הגון, הסביר הכל ולקח מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נופר שרון, פרדס חנה-כרכור.
אשרור: 20/03/2019
משוב: 20/12/2018
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי העברת מידע ממחשב ישן לחדש.
חוות דעת:
הוא היה מאוד שירותי, אדיב ובעיקר הוגן. הוא אמר לי שזה תהליך מאוד פשוט שאוכל לבצע בעצמי והסביר לי טלפונית איך עושים זאת. המליץ לי לנסות לבד ושאם בכל זאת אצטרך עזרה, יישמח לעזור.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלון הראל, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 04/03/2019
חוות דעת:
היה מעולה! הייתי מרוצה מהשירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אילנה פרק, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 30/01/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי תיקון מחשב נייח.
חוות דעת:
הוא הדריך אותי דרך הטלפון איך לפתור את הבעיה. הוא הסביר לי לנתק את הארד דיסק ולהפעיל אותו מחדש וזה פתר את הבעיה. הוא היה מאד נחמד, סבלני, נדיב ומקצועי. זה היה נראה שהוא מבין מה שהוא אומר לי.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דורון קמר, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 23/01/2019
תיאור השירות:
הרכבה של מחשב נייח.
חוות דעת:
את ההרכבה הוא עשה כמו שצריך אבל מספר שעות לאחר הדלקת המחשב נתגלתה תקלה של מסך כחול, מסרתי לו את המחשב למספר בדיקות נוספות אך אצלו במעבדה הוא לא נתקל בתקלה. המחשב הוחזר אלי ואיך שהפעלתי אותו בביתי שוב נתקלתי בתקלה של מסך כחול המעיד על כשל חומרתי וכרגע לא מצאתי מענה לתקלה.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
8
יחס
9
8
כללי
גירסאות
אייל וסר, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 25/12/2018
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני בנוגע להתקנת תוכנת אופיס.
חוות דעת:
התקשרתי אליו כמה פעמים והוא עזר לי ביעילות ובסבלנות. אדם נחמד מאוד שנותן שירות מעל ומעבר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1137 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מחשבים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מחשבים ולפטופים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק