מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
עמית
ציון כללי:
9.87
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.91
זמנים 9.91
מחיר 9.78
איכות 9.88
דירוג כללי 9.87
התפלגות

מחושב על 67 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
יבגני מ. רחובות.
משוב: 28/05/2020
תיאור השירות:
החלפת קפיץ ורצועה בתריס הרמה.
חוות דעת:
היה מצוין! הוא עשה עבודה נהדרת ואני ממש מרוצה מהתוצאות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
ספיר חבושה לאופר, רחובות.
אשרור: 17/05/2020
משוב: 17/03/2020
תיאור השירות:
התקנה של שלוש רשתות, תיקון של שני חלונות שירותים והחלפת רצועה של תריס ידני.
חוות דעת:
השירות של עמית היה מופלא, ההתקנה הייתה מאד מקצועית והמחיר היה הגון ביותר. למרות שהעבודה נתגלתה כיותר מורכבת ממה שהוא ציפה הוא לא ביקש תוספת והיה מאד אדיב. איכות העבודה מעל ומעבר והעובד שהיה איתו היה מקצועי ביותר גם כן. לא ציפיתי להיות כל כך מרוצה מהתקנת רשת, אבל באמת שהיה מצויין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רמי פ. רחובות.
משוב: 10/05/2020
תיאור השירות:
תיקון חבל גלילה קרוע בתריס חשמלי.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור!, טוב מאוד, הוא היה נראה אדם טוב עם פנים טובות, הוא הגיע בזמן והיה מאוד נחמד, מבחינת מחיר הוא היה סבבה יחסית בעיני. אם תהיה לי בעיה כזאת שוב בעתיד אני אקרא לו שוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתי בראל, יבנה.
משוב: 04/05/2020
תיאור השירות:
התקנת מנעולים בארבעה חלונות.
חוות דעת:
הוא היה ממש אחלה, נחמד, עבד מהר והכי טוב שאפשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יהודית לביא, רחובות.
משוב: 01/05/2020
תיאור השירות:
החלפת גלגלים בווטרינה סלון.
חוות דעת:
עמית אדם חביב ונחמד, עשה את העבודה במקצועיות ובסבלנות ובמחיר סביר. אשמח להמליץ ולקחת אותו שוב .
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עידית גורדון, גבעת ברנר.
משוב: 30/04/2020
תיאור השירות:
תיקון ידית של חלון ממ"ד.
חוות דעת:
היה מקסים! הוא הגיע בדיוק בזמן, היה מקצועי, הגיע עם מסכה ודאג להנחיות משרד הבריאות, בנוסף לקח בעיני תשלום ראוי והולם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גידי בלכר, בית אלעזרי.
משוב: 28/04/2020
תיאור השירות:
תיקון ידית נעילה של חלון ממ"ד.
חוות דעת:
הכל היה מאה אחוז! נשמע מקצועי ואדיב כבר בטלפון ובעת הטיפול בבעיה ניכר שאכן הוא כזה. עבד במהירות ומקצועיות ואף ייעץ בנוגע לשאר החלונות בבית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ספיר כ. רחובות.
אשרור: 28/04/2020
משוב: 26/01/2020
תיאור השירות:
איטום לחלון ותיקון תריס ידני.
חוות דעת:
היה מצוין! אנחנו מאוד מרוצים, המחיר הוגן והכל נעשה בצורה נעימה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גתי יניב, רחובות.
משוב: 27/04/2020
תיאור השירות:
החלפת רשת בחלון ויטרינה בגודל 2 מטר על מטר.
חוות דעת:
היה מצוין, בסדר גמור. הוא היה מקצועי, בא בזמן, מגיע לו בהכל עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אמיר ינאי, רחובות.
משוב: 27/04/2020
תיאור השירות:
החלפת ידית של חלון דרייקיפ בממ"ד.
חוות דעת:
השירות היה מקצועי והיה אדם מאוד נחמד, הגיע מהר והחלון כרגע עובד, אבל הידית לא התאימה במידה אז הוא חתך לשונית כדי שתתאים וחתך קצת יותר מידי כך שנשאר חופש במנגנון, ראיתי את זה רק אחרי שהוא הלך ולא פניתי אליו לגבי זה.
איכות
8
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 67 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק