מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
עמית
ציון כללי:
9.83
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.93
זמנים 9.93
מחיר 9.76
איכות 9.90
דירוג כללי 9.83
התפלגות

מחושב על 29 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אילנה מייסטר, ראשון לציון.
אשרור: 16/02/2020
משוב: 18/12/2019
תיאור השירות:
תיקון תריסי שלבים.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! מקצוען ואמין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
פנינה א. ראשון לציון.
משוב: 05/01/2020
תיאור השירות:
תיקון תריסי שלבים והחלפת מסגרות ורשתות בארבעה חלונות ושלוש ויטרינות.
חוות דעת:
הוא היה מאוד נחמד, הגון, עשה עבודה מהירה, טובה ויפה. הוא היה נימוסי, כיבד את העבודה ואותי. אני מרוצה :)
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שחר ג. ראשון לציון.
משוב: 02/01/2020
תיאור השירות:
החלפת גלגלים בדלת תריס, תיקון שלבים שבורים, כיוונים והתאמות.
חוות דעת:
עמית הגיע, בתיאום מראש, להעריך את היקף העבודה ולאחר מכן נתן הצעת מחיר מסודרת. לאחר אישור הצעה, הגיע בזמן, עבד בצורה סופר מקצועית, נקיה ומהירה. מעבר למה שסיכמנו, ביצע עוד כיוונים ותיקונים קטנים שלא חשבתי עליהם והוא, ביוזמתו, מצא להם פתרונות ולא גבה עבורם תוספת. לאחר ביצוע העבודות, עבר איתי על כל מה שתיקן וטיפל, בצורה מסודרת ובהתאם לרשימה שערך מראש על מנת שאאשר את שביעות רצוני. אם הייתי יכול להעניק יותר מ-10, הייתי עושה זאת. לאחר נסיון עם מספר אנשי מקצוע, אני שמח מאוד שנפלה בחלקי הזכות לפגוש את עמית. לא אהסס להשתמש שוב בשרותיו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יניב חדד, ראשון לציון.
משוב: 08/12/2019
תיאור השירות:
תיקון שלבים בתריס חשמלי.
חוות דעת:
היה מקסים! מקצועי, הגון, הוגן, הגיע מהר והיה נחוש לפתור את הבעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חיים בולקינד, ראשון לציון.
משוב: 25/11/2019
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי.
חוות דעת:
היה מעולה. הוא עשה עבודה מקצועית והיה אדיב ומנומס, באמת מדהים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בועז גילר, באר יעקב.
משוב: 24/02/2020
תיאור השירות:
החלפת רצועה לתריס גלילה.
חוות דעת:
הגיע בזמן, היה נחמד, עשה עבודה טובה ולקח מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ענת סיטרין, נס ציונה.
אשרור: 04/02/2020
משוב: 06/12/2019
תיאור השירות:
החלפת ידית לחלון ממ"ד.
חוות דעת:
עמית אבחן מיד את הבעיה, אמר שהוא הולך למפעל להביא את החלק הנחוץ ובאמת חזר כעבור מספר שעות עם הידית והתקין הכל כמו שצריך. הוא היה מקצועי ומאוד מאוד שירותי ונחמד. הכל היה ממש בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רויטל אלטלף, גדרה.
משוב: 03/02/2020
תיאור השירות:
איטום החלון.
חוות דעת:
היה 10! באמת הכי מעולה שיש. מקצועי, ישר ואמין מאוד! ממליצים בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אירנה גוכמן, רחובות.
משוב: 02/02/2020
תיאור השירות:
תיקון ידית של חלון ממד.
חוות דעת:
שירות מצוין, מגיע לו ציון גבוה, עשה עבודה טובה, הגיע בזמן וגבה מחיר הוגן.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
עמרי ביכובסקי, בית חנן.
אשרור: 31/01/2020
משוב: 02/12/2019
תיאור השירות:
החלפת גלגלים לחלון ויטרינה.
חוות דעת:
היה מעולה! הוא הגיב במהירות והגיע בזמן שיא, היה אדיב ויעיל. הוא עשה עבודה טובה מקצועית, ואף תיקן מספר נעילות של חלונות נוספים בבית ללא עלות נוספת. המחיר היה הוגן מאוד לדעתי. אני אזמין את עמית בכל פעם שאתקל בבעיה מהסוג הזה וממליץ עליו בכל לב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 29 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק