מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
חיים
ציון כללי:
9.75
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.85
זמנים 9.70
מחיר 9.80
איכות 9.75
דירוג כללי 9.75
התפלגות

מחושב על 20 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אלון א, תל אביב.
משוב: 16/12/2019
תיאור השירות:
החלפת רצועה בתריס גלילה וכיוון תריס חשמלי.
חוות דעת:
היה נהדר מקצועי אמין הזמנתי אותו לתיקון של שני תריסים, את התיקון של התריס השני עשה ללא תשלום למרות שהשקיע בו הרבה זמן והוא ממש חבל על זמן!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
טום ג. תל אביב.
משוב: 16/12/2019
תיאור השירות:
תיקון של דלת הזזה וחלון מאלומיניום.
חוות דעת:
השירות שלו מעולה, הוא היה זמין, מקצועי, עבד נקי ודאג להסביר מה הוא עושה. עשה את העבודה בצורה מצוינת ומהירה. המחיר היה הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עדנה דור, תל אביב.
משוב: 16/12/2019
חוות דעת:
שירות מצוין! הגיע מהר, היה אדיב ביותר, הסביר יפה את הבעיה אותה פתר כמובן. מדובר בתריס גלילה ישן ביותר. תוקן בעבר פעמים אחדות אך הבעיה חוזרת על עצמה בצורות שונות. מאמינה במקצועיות שלו. לא פגשתי אותו. הקשר והתשלום היו טלפוניים.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
משה פוליק, תל אביב.
משוב: 13/12/2019
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי.
חוות דעת:
חיים היה הבעל מקצוע הכי טוב שפגשנו בשנים האחרונות, היחס היה נעים וכאשר ראה שהעבודה קלה ממה שהעריך הוריד בעלות, התיקון היה מהיר ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניסים מעלם, תל אביב.
משוב: 04/12/2019
תיאור השירות:
החלפת גלגלים בויטרינה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, הוא הגיע בזמן ועשה עבודה כמו שצריך, הכל היה מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לאה ברנהיים, תל אביב.
משוב: 28/10/2019
תיאור השירות:
החלפת רשת.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, עשה את העבודה בצורה טובה ומהירה, היה הכי זול שיש ואני מרוצה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
יבגני לגנו, לוד.
משוב: 16/12/2019
תיאור השירות:
תיקון ידית ומנגנון בחלון.
חוות דעת:
חיים היה מצוין מכל הבחינות, אנחנו מאוד מרוצים מהעבודה שלו, הוא עשה מעל ומעבר, היה אמין מאוד והסביר לנו הכל. מומלץ מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מטוקה לוביאנקר, גבעתיים.
משוב: 12/12/2019
תיאור השירות:
תיקון תריס שלבים מזכוכית באמבטיה והחלפת מסילה בחלון נוסף בויטרינה.
חוות דעת:
ממש מצוין! קודם כל הוא הסביר לי היטב את האפשרויות שעומדות בפניי, ואני בחרתי בלתקן. הוא הגון, ישר ולקח מחיר סביר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שאול ו. רמת השרון.
משוב: 06/12/2019
תיאור השירות:
מריחת חומר איטום בחלונות.
חוות דעת:
חיים מאוד השתדל, השקיע את כול הזמן שצריך, היה נחמד, אבל הוא היה צריך לחזור לעשות השלמות ולא חזר, חוץ מזה היה בסדר גמור בכול הפרמטרים.
איכות
8
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
גירסאות
יוסי אהרון, אלעד.
משוב: 25/11/2019
תיאור השירות:
תיקון רצועה בתריס ותיקון מתג עבור תריס חשמלי.
חוות דעת:
חיים היה ממש אחלה! הוא הגיע בזמן, עבד מהר והמחיר שגבה היה מה שסיכמנו מראש. אין טענות, הכל בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 20 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק