מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
עומר
ציון כללי:
9.50
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.67
זמנים 9.67
מחיר 9.60
איכות 9.50
דירוג כללי 9.50
התפלגות

מחושב על 6 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
מיכאל שלומינסקי, ירושלים.
משוב: 28/08/2019
תיאור השירות:
תיקון תקלה במזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
השירות היה בסדר גמור. עומר הגיע בזמן, תיקן בזמן את הכל ועשה עבודה טובה. הם אפילו ניקו אחריהם. גם אבא שלו עזר לו והם עשו עבודה מעולה ביחד. היחס היה טוב והמחיר הוגן לדעתי. באמת שלא הצטערתי בכלל שהזמנתי אותו, למרות שהטכנאי הקבוע שלי היה עמוס ונאלצתי למצוא מישהו אחר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אמיר דרורי, ירושלים.
משוב: 22/08/2019
תיאור השירות:
ניקוי כימי למזגן עילי של אלקטרה.
חוות דעת:
היה בסדר, הוא טיפל לי במזגן, שירות טוב.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
מיכאל שלומינסקי, ירושלים.
משוב: 20/08/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן של חברת אלקטרה כולל סידור תקרת גבס.
חוות דעת:
הוא ואבא שלו עבדו ביחד לשביעות רצוני המלאה, היה לי בלאגן במזגן והיה צריך לסדר תקרה של קיר גבס בחדר אמבטיה ולהכניס שם מפצל, הם עשו את זה כמו שצריך, היה טוב מאד.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
רות פטינקין, מעלה אדומים.
משוב: 20/08/2019
תיאור השירות:
החלפת קבל במזגן מחברת אלקטרה.
חוות דעת:
השירות היה טוב, עומר היה נחמד, אמין והוא סיפק מסמך אחריות על העבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעל מנחם, מעלה אדומים.
משוב: 20/08/2019
תיאור השירות:
אספקה והתקנת משאבת מים למזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
מצוין! מקצועי, אמין, עשה עבודה מעולה, מחיר סביר, אקרא לו שוב פעם אם אצטרך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 29/06/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן מרכזי ותיקוני חשמל במזגן.
חוות דעת:
עומר עשה עבודה טובה, פתר את התקלה ואני ממש מרוצה ממנו! נתן לנו אחריות ואני ממליצה.
איכות
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 6 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק