מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
דוד
ציון כללי:
9.82
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.89
זמנים 9.98
מחיר 9.67
איכות 9.91
דירוג כללי 9.82
התפלגות

מחושב על 44 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
סיון דרוקמן, חיפה.
משוב: 11/10/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן עילי של חברת תדיראן.
חוות דעת:
הגיעו צוות של שלושה, הם עשו עבודה מאד טובה, גבו סכום לא גבוה ותיקנו את הבעיה. אמרו בדיוק מה הבעיה ואמרו לי איך לטפל במזגן יותר טוב כדי שזה לא יקרה שוב. היה ממש מוצלח.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אריה ר. חיפה.
משוב: 06/10/2019
תיאור השירות:
בדיקה של מזגן בעקבות רעשים.
חוות דעת:
הגיע מהר, פתח את המזגן ובדק אותו כמו שצריך. הראה לי איזה חלק מקולקל והסביר שלמזגן כזה ישן בד"כ אין חלקי חילוף ולא שווה את הכסף לתקן. הפניתי אותו לבעל הדירה, שהחליט לקנות ממנו מזגן חדש. הוא היה מקצועי ואמין ולמרות שהביקור שלו קצת יותר יקר מטכנאים אחרים, בסה"כ אין לי תלונות.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
8
9
כללי
גירסאות
ניווין סעד, חיפה.
משוב: 06/10/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן דרך לוח חשמל.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, עשה עבודה טובה ומהירה. הגיע בזמן וגבה מחיר טוב לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלום רוטנברג, חיפה.
משוב: 06/10/2019
תיאור השירות:
ניקוי מזגן ריצפתי של חברת תדיראן.
חוות דעת:
אם היה יותר ממאה הייתי נותן לו יותר! הוא בן אדם על הכיפאק! בא בזמן ונתן שירות מעל ומעבר ועשה את הכל עם חיוך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלי מאלי, חיפה.
משוב: 02/10/2019
תיאור השירות:
אספקה והתקנת מזגן רגיל של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
דוד זמין, נעים, מקצועי ואמין. ממליץ!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רונית לוי, חיפה.
משוב: 02/10/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן עילי של חברת אלקטרה 2 כוח סוס.
חוות דעת:
הוא היה בסדר ועמד בזמנים. הוא לקח מחיר קצת יקר לטעמי.
איכות
8
מחיר
6
זמנים
10
יחס
9
תגובת העסק:
זה היה מזגן תדיראן אלפא 21 x ולא אלקטרה 2 כוח. המחיר הוסכם מראש. היו תוספות של צנרת, תעלות ונקודת חשמל מהלוח החשמל הראשי של הדירה מעבר למה שסוכם ולכן הייתה תוספת בתשלום.
7
כללי
גירסאות
יבגני כץ, חיפה.
משוב: 23/09/2019
תיאור השירות:
החלפת קבל במזגן אחד ותיקון מזגן נוסף רועש.
חוות דעת:
הוא היה טוב מאוד. הכל היה מצוין והוא היה נחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אור פלג, חיפה.
משוב: 22/09/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במזגן של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
אחלה שירות! היה מהיר וזריז. תיקן את זה מהר ולא השאיר לכלוך. עשה אחלה עבודה, אני ממליץ עליו בכיף :)
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסתר חיילו, חיפה.
משוב: 18/09/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן מחברת תדיראן בעל 1 כ"ס.
חוות דעת:
השירות היה מעולה, הייתי איתו בקשר טלפוני, הם עשו עבודה מקצועית, היו אדיבים ונחמדים, אני מאוד מרוצה מהעבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלעד ז. חיפה.
משוב: 08/09/2019
תיאור השירות:
החלפה של קבל במזגן קטן.
חוות דעת:
קבענו ביקור מהיום למחר. הציג את מחיר הביקור מראש והגיע בזמן. הכל היה כצפוי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 44 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק