מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
דוד
ציון כללי:
9.83
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.89
זמנים 9.97
מחיר 9.63
איכות 9.90
דירוג כללי 9.83
התפלגות

מחושב על 63 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
מנחם אברג'ל, חיפה.
משוב: 01/03/2020
תיאור השירות:
החלפת קבל במזגן רגיל עם 1.5 כח סוס.
חוות דעת:
היה אחלה! הוא הגיע בזמן, עשה עבודה נהדרת ואני ממש מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
שלמה שטרן, חיפה.
משוב: 10/02/2020
תיאור השירות:
אספקה והתקנת שני מזגנים עיליים של חברת תדיראן שכללה שני קידוחים בבטון ותוספות לצנרת.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הם היו טובים מאוד, העבודה הייתה גדולה ומורכבת, הם עשו אותה טוב ואני מרוצה מהשירות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תומר ויינברג, חיפה.
משוב: 26/01/2020
תיאור השירות:
התקנת מזגן חברת תדיראן.
חוות דעת:
היה מעולה! קודם כל הוא בא לראות את העבודה ונתן לי הצעת מחיר בהתאם. לאחר השוואות שעשיתי החלטתי שהאמינות שווה לי את הכסף והזמנתי אותו לביצוע העבודה. הוא בא במהירות, התקין את המזגן ביום אחד, ראה חור בקיר שהיה קטן מידי והוא לא התאמץ לדחוף בכוח את הכבלים בצורה לא טובה, אלא לקח מקדחה וסידר את החור. הוא היה מקצועי ולא וויתר. הגיע בזמן, עמד בהצעת מחיר, מקצועי, אמין ואני ממליץ עליו בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שטרני דרוק, חיפה.
משוב: 14/01/2020
תיאור השירות:
מילוי גז והחלפת קבל במזגן עילי מחברת אמקור בעל 1.5 כ"ס.
חוות דעת:
השירות של דוד היה מצוין, הוא הגיע מעכשיו לעכשיו, ממש תוך 10 דקות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אמיר בורקיס, חיפה.
אשרור: 12/01/2020
משוב: 13/11/2019
תיאור השירות:
ביקור ויעוץ לתיקון מזגן.
חוות דעת:
דוד היה מעולה! הייתה לי בעיה במזגן, הוא הגיע ובדק אותו, ראה שהבעיה קטנה אז הוא פשוט הסביר לי איך אני יכול לתקן לבד ולא גבה תשלום. היה ממש מקצועי, הסביר בסבלנות ואני לגמרי ממליץ!
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אריה ר. חיפה.
אשרור: 08/12/2019
משוב: 06/10/2019
תיאור השירות:
בדיקה של מזגן בעקבות רעשים.
חוות דעת:
הגיע מהר, פתח את המזגן ובדק אותו כמו שצריך. הראה לי איזה חלק מקולקל והסביר שלמזגן כזה ישן בד"כ אין חלקי חילוף ולא שווה את הכסף לתקן. הפניתי אותו לבעל הדירה, שהחליט לקנות ממנו מזגן חדש. הוא היה מקצועי ואמין ולמרות שהביקור שלו קצת יותר יקר מטכנאים אחרים, בסה"כ אין לי תלונות.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
8
9
כללי
גירסאות
שלום רוטנברג, חיפה.
אשרור: 08/12/2019
משוב: 06/10/2019
תיאור השירות:
ניקוי מזגן ריצפתי של חברת תדיראן.
חוות דעת:
אם היה יותר ממאה הייתי נותן לו יותר! הוא בן אדם על הכיפאק! בא בזמן ונתן שירות מעל ומעבר ועשה את הכל עם חיוך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסתר חיילו, חיפה.
אשרור: 06/12/2019
משוב: 18/09/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן מחברת תדיראן בעל 1 כ"ס.
חוות דעת:
השירות היה מעולה, הייתי איתו בקשר טלפוני, הם עשו עבודה מקצועית, היו אדיבים ונחמדים, אני מאוד מרוצה מהעבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתן וייס, חיפה.
אשרור: 17/11/2019
משוב: 15/08/2019
תיאור השירות:
החלפת שלט למזגן מפוצל.
חוות דעת:
מצוין! בא בזמן שאמר, עלה על התקלה תוך שניה וטיפל מיד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורן מירובסקי, חיפה.
משוב: 03/11/2019
תיאור השירות:
בדיקת תקלה במזגן.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, הכל היה 10. נחמדים, מקצועיים והגונים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 63 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק