מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אליאור
ציון כללי:
9.73
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.93
זמנים 9.80
מחיר 9.80
איכות 9.78
דירוג כללי 9.73
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
ישראל ב. חולון.
משוב: 27/08/2020
תיאור השירות:
החלפת גוף מנורה ותיקון שקע.
חוות דעת:
היה מדהים! תודה על השירות המהיר והמקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
לאה ישראל, בת ים.
משוב: 24/08/2020
תיאור השירות:
התקנת מאוורר תקרה.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, ידיים של זהב! הוא עשה עבודה נקייה, והוא לא יקר בכלל. פשוט צדיק.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי פ. חולון.
משוב: 17/08/2020
תיאור השירות:
החלפת שקע במזגן רצפתי של חברת תדיראן.
חוות דעת:
אליאור נתן הצעת מחיר לפי תמונה ששלחתי לו ותיאמנו מתי יגיע לביצוע העבודה. הוא הגיע ביום שישי, בהתראה קצרה ועשה עבודה טובה. שעתיים לאחר שדיברנו הוא כבר שלח לי תמונה לאחר שכבר החליף את השקע. מומלץ מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רות בן אבו, חולון.
אשרור: 25/03/2020
משוב: 23/01/2020
תיאור השירות:
התקנת שקע לתנור חימום והרכבת גוף חימום באמבטיה.
חוות דעת:
התרשמנו ממנו לטובה, הגיע בזמן, מקצועי, זמין לאותו יום, היה סבלני והסביר לנו הכל. אנחנו מאוד מרוצים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לירן מ. חולון.
משוב: 16/03/2020
תיאור השירות:
החלפת נתיך רגיל ותלת פאזי בלוח חשמל כולל החלקים.
חוות דעת:
הוא מקצועי, בא במהירות, הסביר והיה אדיב. המחיר היה טיפה גבוה לטעמי.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מזור שמעון, חולון.
אשרור: 06/03/2020
משוב: 04/02/2020
תיאור השירות:
הרכבת גוף תאורה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור ועשה עבודה טובה. היו לי עוד שתי נורות רגילות לחלוטין שרציתי להרכיב, שאלתי אותו כמה זה יעלה, הוא רצה על כל אחת מהם מחיר מאוד גבוה לדעתי, כמו על התקנת גוף התאורה הגדול שהתקין. בחרתי שלא לבקש ממנו לעשות ובעל מקצוע אחר גבה פחות ממנו ביותר מ50%.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
קרן רז, בת ים.
משוב: 27/01/2020
תיאור השירות:
בדיקת לוח חשמל.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! הוא היה מקצועי, אמין ונתן חוות דעת מה אפשר לשפר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאור גולדנברג, בת ים.
משוב: 27/01/2020
תיאור השירות:
החלפת שקע של מייבש שקיצר.
חוות דעת:
אליאור היה בסדר גמור. תוך שעה כבר היה במקום ואיתר את התקלה. אני לא שילמתי לו אז אני לא יודע אם המחיר היה הוגן.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בתיה יום טוב, בת ים.
משוב: 21/01/2020
תיאור השירות:
תיקון קצר חשמל בבית.
חוות דעת:
הוא היה מאוד נחמד, קיבלתי שירות מצוין! סביר להניח שאצור אתו קשר שוב במידת הצורך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוני שרעבי, חולון.
אשרור: 18/12/2019
משוב: 17/11/2019
תיאור השירות:
בדיקות תאורה, התקנת פסי צבירה.
חוות דעת:
אליאור היה מעולה! הגיע אליי בזמן, בחור נחמד מאוד שעובד יפה ובמקצועיות. אני ממש מרוצה, ממליץ עליו בחום לכולם ומתכוון להיעזר בו שוב בעתיד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 123 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק