מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אבי
ציון כללי:
9.67
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.76
זמנים 9.85
מחיר 9.21
איכות 9.56
דירוג כללי 9.67
התפלגות

מחושב על 54 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
שירה ר., בארותים.
משוב: 06/03/2020
תיאור השירות:
ניסיון לתיקון טוחן אשפה.
חוות דעת:
בחור מאוד נחמד, הוא לקח סכום נמוך בשביל ביקור. הוא לא הצליח לסדר את הבעיה ולכן המליץ על מישהו אחר. מצד אחד הוא היה אחלה, איש מקצוע טוב. מצד שני, חבל שלא המליץ מראש על בעל מקצוע שיוכל לתקן את הבעיה.
איכות
8
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
עשי הרמן, כפר הראה.
אשרור: 04/11/2019
משוב: 05/09/2019
תיאור השירות:
תיקון טוחן אשפה.
חוות דעת:
היה מעולה. עמד בזמנים, עבד בצורה מסודרת, פתר את הבעיה לשביעות רצוני, לקח מחיר הוגן והסביר הכל במהלך העבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
זיו חמו, חדרה.
משוב: 20/05/2020
תיאור השירות:
החלפת ברז במרפסת.
חוות דעת:
הבנתי שהיה בסדר, הקשר מולו היה מעולה.
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
מיכל ו. חדרה.
משוב: 18/05/2020
חוות דעת:
היה ממש מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מירית ווקס, חדרה.
אשרור: 16/01/2020
משוב: 29/09/2019
תיאור השירות:
תיקון ברז במרפסת.
חוות דעת:
הוא היה פנטסטי! הוא עשה עבודה מקצועית, התייחס מאוד יפה, הגיע מהר והיה הוגן במחיר, פשוט מושלם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אתי אליהו, חדרה.
אשרור: 13/01/2020
משוב: 14/11/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בקיר.
חוות דעת:
קודם כל הגיע מהר, אבל לא התרשמתי מהשירות. הוא פתח את הקיר כדי לבצע את תיקון הנזילה, אחרי שתיקן השאיר פתוח, אני רגיל שבדרך כלל מסדרים את זה אפילו קצת, גם השאיר אחריו בלאגן ולכלוך, זה היה ערב חג אז לא הייתה ברירה אז שילמתי לו וגם העלות הייתה מוגזמת בעיני.
איכות
5
מחיר
1
זמנים
8
יחס
4
5
כללי
גירסאות
שרון ש. חדרה.
אשרור: 23/12/2019
משוב: 18/10/2019
תיאור השירות:
הרכבת ברז חדש ופיתרון בעיית נזילה.
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסי בן נון, חדרה.
משוב: 06/11/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במטבח.
חוות דעת:
קודם כל הוא הגיע מהר, היה מקצועי, השאיר נקי אחריו ובאמת היה אחלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תומר עמוס, חדרה.
משוב: 03/11/2019
תיאור השירות:
תיקון פיצוץ צינור בברז גינה פרטית.
חוות דעת:
אבי היה בסדר גמור, מצוין, הגיע בזמן, המחיר סביר לדעתי, איתר את הבעיה מהר, מקצועי ופתר את הבעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תקוה נתן, חדרה.
משוב: 23/10/2019
תיאור השירות:
תיקון קו מים בדירה.
חוות דעת:
אבי היה מצוין, הגיע ובטעות הגיע עוד אינסטלטור כמה דקות לפניו. כשהגיע והבין את הסיטואציה הוא היה נחמד מאוד, אמר שלא רוצה לקחת את העבודה לבעל המקצוע שהגיע לפניו, למרות שהזמנתי אותו! הוא עזר לבעל המקצוע שהחל בעבודה, נתן לנו עצות ועזר בפיתרון הבעיה! הייתי בטוחה שיבקש על זה כסף אבל הוא היה אדיב כל כך וישר, הבין שזה יגרום לי לשלם לשני בעלי מקצוע בגלל טעות שעשיתי. הלוואי והיו עוד כמוהו!
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 54 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק