מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יוסי
ציון כללי:
9.83
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.88
זמנים 9.88
מחיר 9.75
איכות 9.87
דירוג כללי 9.83
התפלגות

מחושב על 60 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
טוני שחר, תל אביב.
משוב: 15/03/2020
תיאור השירות:
תיקון מסילות.
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
ליאור לוי, תל אביב.
משוב: 03/03/2020
תיאור השירות:
תיקון חלון ממד.
חוות דעת:
הזמנתי אותו לדירה שאני משכיר. הוא הגיע בזמן ותיקתק את העבודה. המחיר היה טוב ואני מרוצה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
משה בלאיש, תל אביב.
משוב: 28/02/2020
תיאור השירות:
תיקון מנעול בחלון בלגי והחלפת חלק בחלון.
חוות דעת:
תענוג של בחור! מקצועי, זריז ואמין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יהודה קופרמן, תל אביב.
משוב: 21/02/2020
תיאור השירות:
התקנת שלבים חדשים לתריס חשמלי.
חוות דעת:
בא לראות את התריס ונתן חוות דעת, לא גבה כסף על הביקור וסגרנו מחיר לתיקון. עשה עבודה מעולה ומהירה, גבה מחיר ממש טוב יחסית לשוק, הגיע בזמן שקבענו, נחמד ממש ואנחנו מרוצים מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסף חלפון, תל אביב.
משוב: 19/02/2020
תיאור השירות:
תיקון שני חלונות
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה בסדר ומאה אחוז! אני מרוצה מהכל, הוא עמד בזמנים ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שבי ששון, תל אביב.
משוב: 05/02/2020
תיאור השירות:
החלפת חלון לא תקני.
חוות דעת:
השירות של יוסי היה חבל על הזמן, הוא היה סבלני, קשוב והוא עושה מה שמבקשים ממנו. הוא ייעץ לגבי דברים, עזר מאוד בעלות העבודה לגבי מציאת חלון במחיר טוב. הוא באמת היה מעולה מכל הבחינות, מקצועיות, סבלנות והוא ממש בן אדם משכמו ומעלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ג'וני שמש, תל אביב.
משוב: 30/01/2020
תיאור השירות:
תיקון חלון ממד.
חוות דעת:
לדעתי הוא עשה עבודה טובה! מרוצים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ג'קי אסולין, תל אביב.
משוב: 29/01/2020
תיאור השירות:
תיקון חלון ממ"ד הכולל החלפת ציר.
חוות דעת:
השירות היה בסדר גמור, אני מרוצה מאוד מהמקצוענות ואם היה אפשר הייתי נותן לו מאה מתוך מאה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נופית יפרח, תל אביב.
משוב: 28/01/2020
תיאור השירות:
תיקון חלון ממד.
חוות דעת:
הוא היה מקסים שאין דברים כאלה! מקצועי בטרוף, אדיב והכי זול שמצאתי. בא שוב למחרת כי היה צורך לקנות חלק שנשבר והשאיר את המחיר כמו שאמר בתחילה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
כפיר דן-ארי, תל אביב.
משוב: 26/01/2020
תיאור השירות:
תיקון חלון בממד.
חוות דעת:
מעולם לא פגשתי איש מקצוע כלכך חביב, מקצועי ונעים. הכל היה טוב ואפילו הוא נתן לנו הנחה במחיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 60 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק