מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
טל
ציון כללי:
9.79
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.79
זמנים 9.79
מחיר 9.62
איכות 9.77
דירוג כללי 9.79
התפלגות

מחושב על 48 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
צביקה כהן, מודיעין.
משוב: 01/03/2020
תיאור השירות:
מילוי גז לשני מזגנים והרכבת בידוד תרמי.
חוות דעת:
הוא היה עשר מכל הבחינות! ניסה לעזור לנו בטלפון לפני שהגיע, כשזה לא עזר הוא הגיע, בא בזמן, נתן לנו יחס יפה, דייק בעבודה ונתן מחיר טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניסן לוי לוי, מודיעין.
משוב: 17/02/2020
תיאור השירות:
בדיקת ומילוי גז במזגן מיני מרכזי חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, שירות טוב, הוא מומחה, עמד בזמנים והמחיר הוגן.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
דני אסרף, מודיעין.
משוב: 30/01/2020
חוות דעת:
מומלץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עופר זקין, מודיעין.
משוב: 30/01/2020
חוות דעת:
היה מצוין! הסביר, תיקן, לקח מחיר סביר והכל קרה מהר וביעילות. תודה טל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ירון שם טוב, אשדוד.
אשרור: 29/03/2020
משוב: 29/01/2020
תיאור השירות:
תיקון קצר במזגן תלת פאזי.
חוות דעת:
היה ממש מעולה! אמין ומיקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אהרון שמש, אשדוד.
משוב: 27/03/2020
תיאור השירות:
התקנת קווי ניקוז מים למזגן מרכזי כולל תיקון שיפועים ומשאבת ניקוז.
חוות דעת:
איש מקצוע אמיתי, אדיב, שירותי, אכפתי, אמין עם ניסיון רב, עד שלא מסיים את העבודה לא מבקש תשלום.מומלץ מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תהילה ז. שוהם.
משוב: 24/03/2020
תיאור השירות:
התקנת שני מזגנים מחברת טורנדו.
חוות דעת:
טל ביצע עבודה מדהימה. הוא עבד מצוין, מדויק ומקצועי. הקפיד על הניקיון, בזמן קדיחה בקיר עמד עובד שלו עם שואב ודאג לשאוב את כל האבק, בסוף העבודה ניקו את הכל מושלם, כולל זריקת אריזות המזגן למיחזור. דייק בזמנים ורואים שתשומת הלב שלו לנוחות הלקוח יצירתית. מושלם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אופיר כ. אשקלון.
משוב: 17/03/2020
תיאור השירות:
תיקון דליפת גז וקרח על המזגן הכולל: איתור הדליפה ומילוי גז.
חוות דעת:
הבעיה היתה שהיה קרח על המזגן וכבר בטלפון הוא ידע להגיד מה האפשרויות שלנו. הוא הגיע ומצא מאוד מהר את הדליפה ואחרי שתיקן גם בדק שהכל עובד כמו שצריך.
איכות
8
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
רודי צינזובסקי, אשדוד.
משוב: 15/03/2020
תיאור השירות:
תיקון מזגן של חברת תדיראן הכולל חיזוק של כבלים שעשו רעש כי המדחס לא עבד.
חוות דעת:
היה אחלה! הוא הגיע בזמן שאמר, היה ממש נחמד ומאוד אדיב ושירותי, הציע שתי אופציות לתיקון והסביר את היתרונות והחסרונות של כל דבר. סידר הכל ויומיים אחר כך היו כמה בעיות בחשמל, הגיע שוב, בדק והסביר בדיוק מה צריך לעשות, הוא זמין לכל שאלה ואנחנו מאוד מרוצים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דוד מיכאל, אשקלון.
משוב: 10/03/2020
תיאור השירות:
בדיקת מזגן מחברת תדיראן.
חוות דעת:
השכן שלי התלונן שהמזגן שלנו מרעיש אז הזמנתי טכנאי מזגנים שיבדוק את העניין. טל הגיע, הסתכל וראה שהמזגן בסדר, דיבר עם השכן והסביר לו הכל. היינו מאוד מרוצים ממנו, הוא בחור עשר והמחיר שלו היה מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 48 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק