מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
משה
ציון כללי:
9.79
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.91
זמנים 10.00
מחיר 9.66
איכות 9.82
דירוג כללי 9.79
התפלגות

מחושב על 33 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
אורלי לב רן, רמת השרון.
משוב: 20/11/2019
תיאור השירות:
הרכבת נקודות חשמל בחצר בית פרטי.
חוות דעת:
משה היה עשר. מקצועיות אדיבות ואמינות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
דפנה רוטשטיין, רמת השרון.
משוב: 26/08/2019
תיאור השירות:
החלפת מנורה בסלון.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, מקצועי והגיע בזמן, הוא בחור נחמד והמחיר היה הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורי ילובז, רמת השרון.
משוב: 26/08/2019
תיאור השירות:
התקנת שני שקעים מוגנים, החלפת מפסק פחת ובדיקת הארקה.
חוות דעת:
הוא מצוין, ראוי לכל שבח. מדבר לעניין ומסביר הכל. מאוד מומלץ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שי רוטשילד, נתניה.
משוב: 03/12/2019
תיאור השירות:
תיקון מפסק בלוח חשמל.
חוות דעת:
משה מצוין, מקצועי, זמין והשרות שלו חבל על הזמן!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רחל בוך, תל אביב.
משוב: 02/12/2019
תיאור השירות:
החלפת תנור חימום באמבט, הוספת נקודת חיבור מוגנת מים והתקנת גלאי עשן.
חוות דעת:
משה הוזמן לבדיקה והחלפת תנור בחדר הרחצה והתקנת גלאי עשן. עוד בשיחה מקדימה היה סבלני ביותר לגבי תאור הצורך ולגבי מיקום התנור שהינו בעייתי ודרש הסבר ארוך. הודיע והקדים להגיע. הביא עימו תנור חלופי שרכש לאחר תאום איתי, ערך בדיקה יסודית לגבי אפשרויות ההתקנה, עבד יפה, התקין במקצועיות את הנדרש לרבות בדיקה ובקרה שעובד כראוי. כך לגם לגבי גלאי העשן. מקצועי, עבודה טובה, ענייני ושירותי.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
דימה ר. נתניה.
משוב: 25/11/2019
תיאור השירות:
התקנת טיימר ואיתור תקלה בדוד שמש.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! הגיע בזמן ובדק כמו שצריך, עלה לגג, עשה בדיקה לא פשוטה ואיתר את הבעיה, הייתי מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאת תמרי, תל אביב.
אשרור: 03/11/2019
משוב: 01/09/2019
תיאור השירות:
החלפת מפסק מזגן.
חוות דעת:
הכל היה ממש עשר! משה הגיע אליי ביום שבת תוך שעה וחצי מהרגע שדיברנו כמו שהבטיח ולקח מחיר הוגן לדעתי על העבודה. הוא היה מאוד מקצועי, נחמד ואדיב ואני הייתי מרוצה מהשירות שלו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכל הופמן, תל אביב.
אשרור: 27/09/2019
משוב: 27/08/2019
תיאור השירות:
תיקון שקע ותקע של מזגן.
חוות דעת:
היה ממש בסדר, עשה את העבודה כמו שצריך ונכון לעכשיו נראה שהכל בסדר.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שוקי מאירוביץ, תל אביב.
משוב: 23/09/2019
תיאור השירות:
התקנת גוף תאורה.
חוות דעת:
משה היה נהדר. מאוד נחמד, זהיר, אדיב, יעיל ועשה עבודה מצוינת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רחל שורשי, נתניה.
משוב: 19/09/2019
תיאור השירות:
התקנת נקודת כח למזגן.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, בחור על הכיפאק, מקצועי, הגיע בזמן ועשה עבודה יפה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 33 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק