מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
רועי
ציון כללי:
9.86
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.92
זמנים 9.85
מחיר 9.76
איכות 9.88
דירוג כללי 9.86
התפלגות

מחושב על 85 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
טוניה לויטן, ירושלים.
אשרור: 17/10/2019
משוב: 18/08/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה במזגן מרכזי וניקוי פילטרים.
חוות דעת:
היה מעולה! מקצועי, אמין, אדיב, לדעתי המחיר היה הגיוני ותקתק עבודה. ממליצה בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
עמיחי ברויאר, ירושלים.
משוב: 16/10/2019
תיאור השירות:
ניסיון תיקון מזגן.
חוות דעת:
המזגן לא עבד, הוא הגיע בזמן אבל אמר שקשה להגיע אל המזגן לכן לא יכול לפתור לנו את הבעיה. היה בסדר אבל לא עזר לנו בכלל.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
8
כללי
גירסאות
לאוניד בוגסלסקי, ירושלים.
משוב: 16/10/2019
תיאור השירות:
תיקון (מילוי גז/ החלפת מדחס) של מזגן רגיל מחברה אלקטרה
חוות דעת:
מומלץ מאוד! כל תגובות עליו באתר נכונות!!! אני מאוד שמח על הבחירה שלנו לקרוא לרואי - ממליץ לכולם!!!!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכאל כהן, ירושלים.
אשרור: 06/10/2019
משוב: 06/08/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן עילי של תדיראן.
חוות דעת:
רועי היה מצוין! בא בזמן, המחיר בדיוק כמו שאמר מראש ואני מרוצה ממנו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסי ב. ירושלים.
אשרור: 04/10/2019
משוב: 05/08/2019
תיאור השירות:
ניקוי מזגנים.
חוות דעת:
רועי היה מקצועי, יסודי, שירותי והגון. כשרועי איבחן שחלק מהמזגנים אינם דורשים ניקוי יסודי, הוא הציע שלא לנקותם וכמובן שבהתאם, החיוב היה מופחת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הדס אדמוני, ירושלים.
משוב: 24/09/2019
תיאור השירות:
העברה של מנוע מזגן ממקום אחד למקום אחר הכולל התקנת מתקן למנוע.
חוות דעת:
הוא נשמה טהורה, בסדר לגמרי ונתן שירות טוב אני נותנת לו עשר בהכל, אבל התאכזבתי ממנו בסוף. עדיין הייתה לי בעיה במזגן שהוא טפטף התקשרתי אליו פעמיים ועדיין לא חזר אליי וגם לא ענה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
משולם הרשברג, ירושלים.
משוב: 23/09/2019
תיאור השירות:
תיקון שני מזגנים עיליים של אל ג'י.
חוות דעת:
השירות היה סבבה, המחיר היה סביר, הגיע בזמן והיה בסדר גמור.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אורלי קניס, ירושלים.
משוב: 23/09/2019
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן של חברת LG.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! זאת כבר פעם שנייה שאני נעזרת בו. מקצועי, אמין, זריז, ממש מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נפתלי גלוסקין, ירושלים.
משוב: 23/09/2019
תיאור השירות:
החלפת קבל במדחס ואיתור נזילה במזגן רגיל.
חוות דעת:
הוא היה זמין, הגיע בשעה שקבענו והיה מאוד מקצועי ואמין. הוא הסביר לי כל דבר שהוא עשה, נסע הביתה להביא חלק מיוחד וחזר. הוא עשה טיפול טוב ואמין ואפילו התקשר אחרי שבת לוודא שהמזגן מקרר כמו שצריך. מבחינת הנזילה, הוא עבד עליה שעתיים, אבל לא הצליח לתקן אותה, כי יש שבר במזגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רבקה שיר, ירושלים.
משוב: 17/09/2019
תיאור השירות:
מילוי גז בשלושה מזגנים של חברת אלקטרה ואיתור תקלה במזגן בודד.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, עשה עבודה כמו שצריך, הגיע בזמן, היה מאוד מסור לעבודה ומלא מוטיבציה ורצון לגלות מה הבעיה, הוא מאוד הוגן ואמר לנסות לפנות לחברה במידה ויש אחריות ושיחסוך לי את העלות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 85 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק