מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
רועי
ציון כללי:
9.91
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.95
זמנים 9.86
מחיר 9.84
איכות 9.95
דירוג כללי 9.91
התפלגות

מחושב על 44 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
טוניה לויטן, ירושלים.
משוב: 18/08/2019
תיאור השירות:
רועי התקין מזגן חדש במטבח בסניף העמותה, תיקן נזילה במזגן מרכזי וניקה פילטרים בשאר המזגנים.
חוות דעת:
היה מעולה! מקצועי, אמין, אדיב, מחיר הגיוני, מתקתק עבודה. ממליצה בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
צביקה פריימן, ירושלים.
משוב: 18/08/2019
תיאור השירות:
החלפת מדחס.
חוות דעת:
שירות אחלה, טוב מאוד, הוא עמד בזמנים, היה מקצועי ונחמד. כרגע הכל עובד כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יותם קורן, ירושלים.
משוב: 16/08/2019
תיאור השירות:
אספקת והתקנת מזגן של חברת אלקטרה 2.8 כוח סוס ופירוק והרכבת מזגן של חברת אלקטרה 1 כוח סוס.
חוות דעת:
שירות מצוין! הגיעו בזמן, ועבדו המון שעות. עשו עבודה מאוד טובה ויפה. היו מאוד אדיבים ונחמדים. אני מאוד מרוצה מהתוצאה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכאל כהן, ירושלים.
משוב: 06/08/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן עילי של תדיראן.
חוות דעת:
רועי היה מצוין! בא בזמן, המחיר בדיוק כמו שאמר מראש ואני מרוצה ממנו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסי ב. ירושלים.
משוב: 05/08/2019
תיאור השירות:
ניקוי מזגנים.
חוות דעת:
רועי היה מקצועי, יסודי, שירותי והגון. כשרועי איבחן שחלק מהמזגנים אינם דורשים ניקוי יסודי, הוא הציע שלא לנקותם וכמובן שבהתאם, החיוב היה מופחת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דניאל דריי, ירושלים.
משוב: 05/08/2019
תיאור השירות:
ניקוי מזגן והחלפת פילטר במזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
בחור נחמד ממש! הוא הגיע מספר פעמים כדי לבדוק שהכל בסדר, ממש ביצוע מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רענן ירמר, ירושלים.
משוב: 01/08/2019
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן אחד ובדיקת מזגן נוסף.
חוות דעת:
רועי היה נחמד, יעיל והכל היה טוב. הוא מילא גז במזגן אחד ובדק תקלה במזגן שני, הוא הסביר שעדיף פשוט להשאיר את המזגן כמו שהוא ולא לתקן אותו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חנה ורנר, ירושלים.
משוב: 01/08/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן 2 כ"ס.
חוות דעת:
רועי הגיע להתקין מזגן בדירה שאני משכירה והם קיבלו שירות מעולה! הוא נעים, אדיב, הסביר הכל והיה סבלני. הזוג הצעיר שגר שם דיבר עליו רק מילים של כבוד והערצה :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלין אברהם, ירושלים.
משוב: 01/08/2019
חוות דעת:
שירות אמין ומקצועי. נעים הליכות, אכפתי, סבלני, עושה את עבודתו על הצד הטוב ביותר. זמין במקרה של תקלה חוזרת. רועי הינו מודל לחיקוי במתן שירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שבתאי אלשוילי, ירושלים.
משוב: 31/07/2019
תיאור השירות:
בדיקת מזגן בעקבות רעשים וחוסר יכולת לשנות טמפרטורה.
חוות דעת:
רועי בדק את המזגן ומצא שלא ניתן לפתור את הבעיה אלא אם כן מחליפים פיקוד. עלות החלפת פיקוד יקרה ממה שחשבנו ולכן החלטנו כרגע לא לתקן את הבעיה. גבה דמי ביקור והמליץ לקנות מזגן חדש.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
8
יחס
10
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 44 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק