מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
רועי
ציון כללי:
9.84
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.91
זמנים 9.85
מחיר 9.75
איכות 9.87
דירוג כללי 9.84
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
דורית בר אדון, ירושלים.
משוב: 13/12/2019
תיאור השירות:
בדיקה של מזגן.
חוות דעת:
הוא עשר בכל כיוון! מסתבר שהמזגן לא היה מקולקל. הוא בדק לי הכל והיה הגון, ישר, נחמד ויעיל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
matan malka, ירושלים.
משוב: 11/12/2019
תיאור השירות:
איטום חור יציאת מזגן.
חוות דעת:
אחלה! נהדר. הוא עשה עבודה טובה, הגיע בזמן והיה מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכאל צוקרמן, ירושלים.
משוב: 10/12/2019
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלעזר שסקין, ירושלים.
משוב: 08/12/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן ואבחון תקלה במזגן נוסף של חברות טורנדו ואלקטרה.
חוות דעת:
רועי היה מצוין. הגיע בזמן, הסביר על הדברים והכל היה מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פנינה פרנק, ירושלים.
אשרור: 06/12/2019
משוב: 12/09/2019
תיאור השירות:
תיקון צינור מפותל למזגן רגיל של חברת אלקו עם כח סוס 3 וחצי.
חוות דעת:
רועי היה מספר אחד! בהתחלה הייתי סבורה שהמזגן שלי נהרס לגמרי ועליי לקנות אחד חדש, הוא בא לבדוק את העניין וראה שבסך הכל מדובר בצינור שלא מתפקד כראוי וסידר אותו מהר בלי לנסות למכור לי משהו מיותר שבכלל לא הייתי זקוקה לו. הוא בן אדם מקסים שעובד בצורה מאוד יעילה ומספק מחיר הוגן לחלוטין, מגיע לו את כל המילים הטובות שאפשר לומר על בעל מקצוע!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מרים רוזנבאום, ירושלים.
אשרור: 06/12/2019
משוב: 04/09/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן מחברת תדיראן אלפא 15 בעל 1.25 כ"ס.
חוות דעת:
השירות היה מצוין , רועי היה איתי בקשר טלפוני, הוא נשמע מאוד סימפתי, אדיב, חביב, מקצועי וביצע את העבודה כמה שיותר מהר.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
תהילה איתן, ירושלים.
משוב: 05/12/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן גדול של חברת אלקטרה שכלל איתור דליפת גז, תיקון ומילוי גז.
חוות דעת:
הגיע בזמן, נראה מקצועי, אדיב, הוגן במחיר, הגיע עם מכשיר מיוחד לאתר את מיקום הדליפה, אני מרוצה וממליצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הילי שמיר, ירושלים.
אשרור: 04/12/2019
משוב: 17/07/2019
חוות דעת:
רועי היה מצוין! הוא הגיע לבדוק את המזגן שלנו, זיהה את הבעיה ואמר שעדיף לנו כבר לקנות מזגן חדש. הוא ייעץ לנו איזה סוג ואיפה לקנות ואז הוא בא ובתקין לנו אותו. הזמנים שלו היו מצוינים, היחס שלו מעולה והעבודה הייתה ממש אחלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קארל פינקלשטיין, ירושלים.
אשרור: 04/12/2019
משוב: 22/08/2019
תיאור השירות:
רכישת מזגן רגיל מחברת ELECTRA.
חוות דעת:
קנינו ממנו מזגן ורצינו שהוא יתקין אותו, אבל הוא הסביר שההתקנה לא תהיה חוקית מסיבות ספציפיות ולכן הוא לא מרגיש בנוח לעשות את העבודה. כיבדנו את זה והוא כן המשיך לעזור לנו ואמר לנו למי לפנות ולמה לשים לב.
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דורית נח, ירושלים.
אשרור: 04/12/2019
משוב: 10/07/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן עילי של חברת תדיראן והזזת מעבה של מזגן אחר.
חוות דעת:
קודם כל רועי פשוט מתוק. הוא בחור מאוד נחמד ונעים, הוא עבד מאוד יפה וברצינות וענה על כל השאלות שלי בסבלנות. הוא עשה עבודה מהירה והשאיר אחריו נקי, הוא עמד במחיר שקבענו מראש ואני מאוד מרוצה מהתוצאות :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 104 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק