מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אלעזר
ציון כללי:
9.73
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.93
זמנים 9.85
מחיר 9.69
איכות 9.77
דירוג כללי 9.73
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
ברוך ג. פתח תקווה.
אשרור: 22/10/2019
משוב: 06/08/2019
תיאור השירות:
תיקון יחידה פנימית שלא נדלקה במזגן אלקטרה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, הגיע בזמן ועלה על הבעיה ברגע.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
דודי עטר, פתח תקווה.
משוב: 13/10/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן של חברת אלקטרה בעל 1 ורבע כוח סוס שכלל החלפת קבל.
חוות דעת:
אלעזר בחור מקצועי, נחמד ואדיב. הגיע בזמן, עשה את העבודה בזריזות, המחיר היה הוגן והוא עבד בצורה נקיה ומסודרת. ממליץ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלכסנדר קוסוב, פתח תקווה.
אשרור: 07/10/2019
משוב: 06/08/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן רגיל בסלון.
חוות דעת:
השירות היה מהיר ומקצועי.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
דניאל חסיד, פתח תקווה.
משוב: 07/10/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן עילי מחברת טורנדו בעל 1 כ"ס.
חוות דעת:
השירות היה מעולה, אלעזר היה אמין, מקצועי והרגשתי בנוח להשאיר אותו בבית לבד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שמעון שוב, פתח תקווה.
משוב: 03/10/2019
תיאור השירות:
התקנת שתי יחידות מזגנים.
חוות דעת:
אלעזר עשה עבורי מאמץ מיוחד, הוא הגיע אליי באותו היום שהתקשרתי בשעה מאוחרת בלילה והחליט להתקין את המזגנים על בוקר יום שישי בשביל שהבנות שלי יוכלו לישון ולא להיות בחום. למזלו הרע התברר שהוא צריך לקדוח בבטון, ונשאר עד שישי בצהריים עד שסיים הכל בצורה מעולה. פשוט אין מילים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שחר בן יצחק, פתח תקווה.
משוב: 02/10/2019
תיאור השירות:
מלוי גז למזגן של חברת LG.
חוות דעת:
הוא היה ממש אחלה, סך הכל עבד טוב ונתן פירוט והסבר מאד מפורט על התהליך. היה מאד הוגן במחיר ומאד אמין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תמי לדרפיין, פתח תקווה.
משוב: 24/09/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במזגנים של חברת טורנדו ותדיראן.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, הייתה קצת רטיבות אחרי שהוא הלך, התקשרתי אליו והוא חזר ותיקן בלי עלות נוספת, היה יסודי מאד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אתי רצאבי, פתח תקווה.
משוב: 24/09/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במזגן עילי של חברת טורנדו בעל 1 כ"ס.
חוות דעת:
אלעזר היה מעולה מאוד, עשה עבודה טובה, מקצועי, אדיב ונחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אשר אוחיון, פתח תקווה.
משוב: 23/09/2019
תיאור השירות:
החלפת ממסר ביחידה החיצונית, כרטיס אלקטרורוני ומערכת פיקוד.
חוות דעת:
אלעזר איש חביב ונעים הליכות, חרוץ, ממוקד מאוד, בודק את כל האפשרויות ולאחר מכן מעריך את התקלה ואת האפשרויות שיש לבצע תיקון החלפה וכו. משתדל להיות גמיש בזמנים וגם מבין את צורכי הלקוח. טכנאי אמין, יסודי מאוד ואין לי ספק שהוא נכס לכל לקוח שיזמין אותו. היה מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיא דהן, פתח תקווה.
משוב: 22/09/2019
תיאור השירות:
ניקוי מזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
בחור אמין ומקצועי, בהתחלה הוא לא היה זמין לבוא אבל למרות זאת ניסה לעזור לי לעצור נזילה המזגן דרך הטלפון והסביר לי מה הייתה הבעיה. למחרת התפנה לו מקום וקבענו שיבוא לתקן. הוא הגיע בזמן, עשה עבודה מקצועית ופתר את הבעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 100 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק