מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אלעזר
ציון כללי:
9.73
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.92
זמנים 9.84
מחיר 9.72
איכות 9.77
דירוג כללי 9.73
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
שמעון הלוי, פתח תקווה.
משוב: 16/03/2020
תיאור השירות:
בדיקת תקלה במזגן.
חוות דעת:
הוא הגיע אפילו שהשעה הייתה לא שגרתית והיה ממש נחמד, אבל כשהוא הגיע הבעיה נעלמה. הוא היה הוגן איתנו. אחרי כחודש הופיעה הבעיה שוב, קראתי לו, הגיע ותיקן את הבעיה לשביעות רצוני ובמחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
ולאד שוורץ, פתח תקווה.
משוב: 21/02/2020
תיאור השירות:
התקנת מזגן רגיל בעל 1 כוח סוס שכלל פירוק מזגן ישן.
חוות דעת:
אלעזר היה בסדר גמור, הגיע בזמן והייתי מרוצה מהמחיר. בסך הכל הייתי מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלדד ש. פתח תקווה.
משוב: 12/02/2020
חוות דעת:
היה ממש מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רעות שניר, פתח תקווה.
אשרור: 06/01/2020
משוב: 12/09/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה ממזגן מרכזי.
חוות דעת:
הוא היה מעולה ממש! גם הגיע בזריזות וגם בא פעמיים- אחת כדי לתת הצעת מחיר ופעם נוספת לעבודה עצמה. הזמינות הייתה גבוהה, הגיע ממש מהרגע להרגע, היה נחמד, אמין וביקש מחיר הוגן לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פנינה אמיתי, פתח תקווה.
אשרור: 30/12/2019
משוב: 15/07/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה במזגן של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
מעולה! מחיר הוגן, בעל מקצוע מצוין ואני מאוד מרוצה. נוסף על כך הזמינות היתה מיידית והוא עבד יפה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רוני עטר, פתח תקווה.
אשרור: 29/12/2019
משוב: 12/09/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה במזגן מיני מרכזי בעל- 5 כ"ס של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
אלעזר תותח על! אין דברים כאלה, הכל עשר, הבנאדם בא במוצאי שבת, טיפל לי בבעיה, עשה את המקסימום שהוא יכול, פתר בעיה שמישהו אחר לא הצליח, המקצועיות שלו גבוהה ביותר ובמחיר הוא לקח את המינימום שבמינימום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אילן ברקוביץ, פתח תקווה.
אשרור: 27/12/2019
משוב: 28/10/2019
תיאור השירות:
החלפת כרטיס במזגן של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
שירות מצוין, הוא עמד בזמנים, היה נחמד ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דודי עטר, פתח תקווה.
אשרור: 12/12/2019
משוב: 13/10/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן של חברת אלקטרה בעל 1 ורבע כוח סוס שכלל החלפת קבל.
חוות דעת:
אלעזר בחור מקצועי, נחמד ואדיב. הגיע בזמן, עשה את העבודה בזריזות, המחיר היה הוגן והוא עבד בצורה נקיה ומסודרת. ממליץ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אשר אוחיון, פתח תקווה.
אשרור: 12/12/2019
משוב: 23/09/2019
תיאור השירות:
החלפת ממסר ביחידה החיצונית, כרטיס אלקטרורוני ומערכת פיקוד.
חוות דעת:
אלעזר איש חביב ונעים הליכות, חרוץ, ממוקד מאוד, בודק את כל האפשרויות ולאחר מכן מעריך את התקלה ואת האפשרויות שיש לבצע תיקון החלפה וכו. משתדל להיות גמיש בזמנים וגם מבין את צורכי הלקוח. טכנאי אמין, יסודי מאוד ואין לי ספק שהוא נכס לכל לקוח שיזמין אותו. היה מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נעמה כס, פתח תקווה.
משוב: 11/12/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן רגיל אלקטרה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, עשר! הוא עשה עבודה מצוינת, נתן מחיר מאוד טוב ושירות מעולה. הוא היה אדיב ונחמד, עבד ביעילות, הגיע בזמן והיה מאוד נוח. היינו ממש מרוצים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 122 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק