מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אלעזר
ציון כללי:
9.73
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.92
זמנים 9.84
מחיר 9.72
איכות 9.77
דירוג כללי 9.73
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
הראל כהן, גני תקווה.
משוב: 10/03/2020
תיאור השירות:
החלפת פתחי מיזוג אוויר דקורטיביים.
חוות דעת:
אלעזר נתן שירות טוב והעבודה הייתה נקייה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
מושיק סחר, קרית אונו.
משוב: 07/01/2020
תיאור השירות:
הוספת פתח מיזוג במזגן מיני מרכזי.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הוא היה מצוין, הגיע בזמן, עשה את העבודה בצורה יסודית ועד הסוף, לקח מחיר סביר לדעתי ואני מרוצה מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דינה שגב, קרית אונו.
משוב: 29/12/2019
תיאור השירות:
בדיקת מזגן שלא חימם.
חוות דעת:
היה מאוד הגון וישר, המזגן שלי לא חימם והוא בא, פתח את המזגן ובדק, ראה שאין בעיה ורק הסביר שעשינו משהו לא תקין. הוא לא רצה לקחת כסף אבל נתנו לו בכל זאת, אני מאוד ממליצה עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעקב פחימה, גני תקווה.
אשרור: 03/12/2019
משוב: 11/07/2019
תיאור השירות:
מיקום מנוע של מזגן מחדש.
חוות דעת:
אחלה גבר! העבודה הייתה מסובכת והוא לא התייאש, הוא הלך עד הסוף.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלמה אבישי, קרית אונו.
משוב: 03/11/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן.
חוות דעת:
עשר בכל הפרמטרים! התקנתי הרבה מזגנים בעבר ולא נתקלתי בטכנאי כלכך מסור, מקצועי ואמין מבחינת המחיר. הוא בא לקראתי והיה מאוד מתחשב. היה פשוט מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בתאל סגל, קרית אונו.
אשרור: 08/09/2019
משוב: 09/07/2019
תיאור השירות:
הארכת צינור ניקוז של מזגן מקומה רביעית לקומת קרקע.
חוות דעת:
הייתי צריכה ״כולה״ להאריך צינור ניקוז של מזגן מקומה רביעית עד למטה ובשביל זה היה צריך לטפס על הגג - דיברתי עם 3 אנשים שונים לפניו והם לא הסכימו לבוא מכל מיני תירוצים מגוחכים ואלעזר לא רק שהסכים לבוא בשמחה גם הגיע תוך חצי שעה. עשה את העבודה בזריזות ומקצועיות. אחד שיודע לתת שירות. ממליצה בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלון שוב, גני תקווה.
משוב: 12/08/2019
תיאור השירות:
תיקון דליפת גז בחיבור חיצוני במזגן רגיל של חברת תדיראן.
חוות דעת:
העבודה עם אלעזר הייתה בסך הכל בסדר גמור. הוא הגיע בזמן ועבד באופן נקי ומסודר. לדעתי הוא היה מקצועי ואני מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
רועי מליחי, קרית אונו.
משוב: 25/07/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן 1 ורבע כ"ס.
חוות דעת:
שירות עשר, הוא היה מקצועי, נחמד ועמד בזמנים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חיה נ. גני תקווה.
משוב: 25/07/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן עילי של אלקו שכלל מילוי גז והחלפת צינור במזגן עילי של תדיראן שכלל פירוק והרכבה.
חוות דעת:
הכל היה בסדר גמור, הוא נחמד ועשה לי רושם מקצועי מאוד, הוא לא וויתר ואני חושבת שעשה עבודה מעולה. הוא עבד שם המון זמן כשניסה לאתר את התקלה במזגן של תדיראן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ירון פיגין, קרית אונו.
משוב: 21/07/2019
תיאור השירות:
תיקון תקלה במזגן מיני מרכזי כולל ניקוי.
חוות דעת:
נעזרתי בו והוא בחור ממש מקסים, מקצוען אמיתי והוגן מאוד! הייתי מרוצה לגמרי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 122 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק