מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
משה
ציון כללי:
9.62
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.50
זמנים 9.75
מחיר 9.62
איכות 9.38
דירוג כללי 9.62
התפלגות

מחושב על 8 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
אופיר טלמון, פתח תקווה.
משוב: 10/07/2019
תיאור השירות:
התקנת שלושה מאווררי תקרה, תיקון מאוורר תקרה, התקנת שתי טלוויזיות, תליית מראה, תיקון תריס גלילה ותיקון רשת.
חוות דעת:
הוא היה מצוין! מאוד מרוצה. הוא בחור פשוט על הכיפאק, היה עשר מבחינת השירות, היחס והמחיר שהיה מאוד הוגן. חבל על הזמן :)
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
סנדרה לניאדו, קרית אונו.
משוב: 28/12/2018
תיאור השירות:
עבודות צבע וטיח בבית בן חמש חדרים.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, הוא היה נחמד, מקצועי, אמין, עשה עבודה טובה, יפה ונקייה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מושיקו רייס, צופים.
משוב: 25/02/2019
תיאור השירות:
החלפת תקרה בבית.
חוות דעת:
מעולה מכל הבחינות. ממש 10! מקצוען ברמות הכי גבוהות שיש ואפילו סיים לפני הזמן שחשבתי שזה יקח.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שי פרץ, צופים.
משוב: 25/06/2019
תיאור השירות:
התקנת דק בבית פרטי בגודל 30 מטר.
חוות דעת:
מעולה! הוא עושה עבודה טובה ויפה, ממש מצויין. בחור רציני, עושה את העבודה בזריזות, אני מרוצה.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אבי חמואי, צופים.
משוב: 27/03/2019
תיאור השירות:
התקנת פרגולה.
חוות דעת:
הוא בן אדם נחמד מאוד. השירות שלו בסדר גמור, הוא יודע את המקצוע.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אביאור בני , קדומים.
משוב: 27/12/2018
תיאור השירות:
תיקון נזילה בקיר וניקוי עובש.
חוות דעת:
משה הצליח לאתר ולפתור בעיה שבעלי מקצוע לפניו לא הצליחו. הוא עשה עבודה מקצועית מ-א' ועד ת', תיקן את הנזילה וטיפל בעובש שנוצר כתוצאה ממנה. הוא נותן יחס מעולה ועומד בזמנים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 14/07/2019
תיאור השירות:
תליית מוט לטלוויזיה על קיר.
חוות דעת:
בסדר. בחור מקסים ומקצועי.
איכות
7
מחיר
7
זמנים
9
יחס
7
8
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 27/12/2018
תיאור השירות:
תיקוני גבס והחלפת גופי תאורה בדירה.
חוות דעת:
משה היה מצוין, שירות טוב, בחור אמין, נחמד, נעים, עשה עבודה טובה, הגיע בזמן, מקצועי ואני מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 8 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשהנדימן רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים קטנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק