מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
דודו
ציון כללי:
9.81
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.94
זמנים 9.97
מחיר 9.61
איכות 9.94
דירוג כללי 9.81
התפלגות

מחושב על 32 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
סיגל פ. רמת גן.
משוב: 05/11/2019
תיאור השירות:
הוספת נקודת חשמל.
חוות דעת:
לפני שהוא הגיע הוא שאל אותי מה אני צריכה ואסף את כל הנתונים שהיה צריך, קבענו והוא הגיע בזמן, עשה את העבודה תוך שעה וניקה אחריו.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
סגור
גיא שגב, הרצליה.
משוב: 10/11/2019
תיאור השירות:
תיקון קצר בקופסאות חיבורים.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, מקצועי, גבה מחיר טוב לדעתי, הגיע בזמן ואף נתן עצות טובות לעתיד בתחום. אני מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שי מימון, נתניה.
משוב: 07/11/2019
תיאור השירות:
התקנת 4 גופי תאורה.
חוות דעת:
בגדול הוא היה ממש מעולה ואפילו יותר, הוא הגיע במהירות, נתן לי מענה מצוין וסיים את העבודה בזריזות. הוא שמר על הסדר והניקיון ובאמת הרבה זמן לא נתקלתי בבעל מקצוע כמוהו! גם המחיר היה סביר ביותר בעיני.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שניר הלר, אביחיל.
משוב: 05/11/2019
תיאור השירות:
החלפת לוח חשמל, העברת נקודות חשמל והוספת שקע תלת פאזי.
חוות דעת:
היה זמין, הגיע בזמנים שקבענו ועשה רושם מקצועי. לדעתי המחיר לא זול אבל הוגן ומשקף את איכות העבודה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אליהו בז, הרצליה.
משוב: 04/11/2019
תיאור השירות:
תיקון לוח חשמל בבית.
חוות דעת:
דודו הגיע עם עוד עובד והיו מעולים, תיקנו את הלוח חשמל, החליפו מה שצריך, ניקו אחריהם, מקצועיים, הגיעו בזמן, נחמדים, הסבירו על התקלה, המחיר הגון לדעתי ואנחנו מרוצים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכל ש. הרצליה.
משוב: 04/11/2019
תיאור השירות:
תיקון חלקים שרופים בפאנל החשמל.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
שירות מעולה. הגיע בזמן, תיקן את התקלה במהירות וגבה מחיר הוגן. נשתמש בשירותיו שוב אם נצטרך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ג'ניפר אושרי, נתניה.
משוב: 31/10/2019
תיאור השירות:
תיקון חלק מלוח החשמל.
חוות דעת:
שירות מעל ומעבר, חבל על הזמן. הוא מאוד מקצועי ונחמד, היו לנו מלא שאלות והוא ענה על הכל. גם חשבתי שזה ייקח המון זמן כי בעלי מקצוע אחרים לא מצאו את הבעיה והוא עלה על זה ממש מהר. אני מרוצה ממנו ואמליץ עליו גם לעוד אנשים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אביטל דהרי, נתניה.
משוב: 31/10/2019
תיאור השירות:
החלפת שקע.
חוות דעת:
היה מצוין. הוא הגיע בזמן מתי שקבענו, היה מקצועי, זריז, יעיל ועשה עבודה כמו שצריך. לדעתי המחיר היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מייקל כהן, כפר סבא.
משוב: 16/10/2019
תיאור השירות:
החלפת מפסק של דוד.
חוות דעת:
מפתיע שיש עוד אנשים כמוהו בשוק! השירות היה מדהים, גם הזמינות וגם השירות היו ממש מהירים וכיפים. המחיר היה מדהים לדעתי ופשוט הייתה חוויה כיפית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רמי ע. נתניה.
משוב: 03/10/2019
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום ותרמוסטט בדוד חשמל + התקנת ונטה + החלפת מפסק פחת בלוח חשמל תלת פאזי.
חוות דעת:
דודו היה מאד רציני והכל היה בסדר גמור. אני הייתי מאד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 32 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק