מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
דודו
ציון כללי:
9.75
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.82
זמנים 9.83
מחיר 9.59
איכות 9.77
דירוג כללי 9.75
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אלכס איטין, רעננה.
משוב: 23/06/2020
תיאור השירות:
ניסיון להעברת כבל תלת פאזי בצנרת סתומה ותיקון תקלה בלוח חשמל.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, מאוד נחמד, אבל הוא לא הצליח לעשות את מה שהיה צריך בגלל שיש בעיה בצנרת אצלי בבית. רציתי להעביר כבל תלת פאזי אבל הצנרת סתומה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שירלי נ. כפר סבא.
משוב: 17/06/2020
תיאור השירות:
התקנת 2 גופי תאורה.
חוות דעת:
קיבלתי שירות טוב ויעיל.
איכות
9
מחיר
7
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טליה א. הוד השרון.
משוב: 03/06/2020
תיאור השירות:
התקנת 2 גופי תאורה.
חוות דעת:
בסדר גמור! תודה רבה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
נאטלה בן דניאל, כפר סבא.
משוב: 12/04/2020
חוות דעת:
היה בסדר!
איכות
8
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
גירסאות
סאמר חלף, טייבה.
משוב: 25/03/2020
תיאור השירות:
תיקון לוח חשמל והתקנת שקעים.
חוות דעת:
הוא היה ממש עשר, מגיע לו את הציונים הכי גבוהים, הוא הגיע בזמן שקבענו וביצע עבודה ברמה גבוהה ואיכותית, אני מרוצה ממנו וממליץ עליו בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעל בן דוד, כפר סבא.
אשרור: 16/02/2020
משוב: 16/01/2020
תיאור השירות:
התקנת גופי תאורה ותיקון לי גוף תאורה נוסף.
חוות דעת:
היה מצוין! חשוב לציין שמי שהגיע לא היה דודו בעצמו אלא אלי השותף שלו. אלי היה מקסים . מאחר ולא ידעתי מראש שהוא זה שיגיע הוא הרגיע אותי והראה לי שהוא השותף של דודו. הוא עבד ביסודיות ופתר כל בעיה שצצה בשטח גם אם היתה לא מתוכננת. לדוגמא, אחד מגופי התאורה שמכרו לי לא מתאים לדימר שהיה לי. למרות השעה המאוחרת הוא הלך והביא מפסק חלופי, החליף את המפסק והתקין את הדימר. הוא אפילו ראה שהשואב אבק שהשתמשתי בו עושה רעש מוזר ועזר לי לפרק ולנקות אותו - מה שממש לא היה קשור לשירות שלו כחשמלאי. וכל זאת עשה עם חיוך וסבלנות. ממליצה על אלי בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
זהר ג. כפר סבא.
אשרור: 22/01/2020
משוב: 18/11/2019
תיאור השירות:
חציבה בתקרה על מנת לחבר קווי חשמל.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
דודו בא בהתראה קצרה. חצב בתקרה של בטון וקלקר, פרק את המנורה בקיר גבס השחיל צינור פלסטיק גמיש בקיר הגבס( מבלי לםגוע בקיר ובצבע) והמשיך עם הצינור בתעלה שחצב. קבע את הצינור עם גבס, והשחיל קווי חשמל. הרכיב וחיבר את המאוורר החזיר את בית המנורה המקורי והשאיר לצבעי מקום קטן לשפכטל החלקה וצבע. המאוורר עובד, בית המנורה הישן תקין. ניקה את הלכלוך הגס. עבודה טובה ומהירה במחיר טוב מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ענבל ר. רעננה.
אשרור: 06/12/2019
משוב: 23/09/2019
תיאור השירות:
החלפת בית נורה.
חוות דעת:
באופן כללי היה בסדר גמור. הגיע איש מקצוע מהצוות של דודו בזמן שקבענו, היה נחמד מאוד וביצע את העבודה במהירות וביעילות.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חן רפאלבום, כפר סבא.
משוב: 04/12/2019
תיאור השירות:
החלפת שקעים.
חוות דעת:
היה סבבה, הוא נחמד והמחיר היה טוב. זמין, זריז ואמין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עזי בן שאול, כפר סבא.
משוב: 24/11/2019
חוות דעת:
היה מקסים ומקצועי. אדיב מאוד ועם המון סבלנות.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 120 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק