מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
דודו
ציון כללי:
9.82
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.88
זמנים 9.88
מחיר 9.65
איכות 9.90
דירוג כללי 9.82
התפלגות

מחושב על 50 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
ענבל ר. רעננה.
אשרור: 06/12/2019
משוב: 23/09/2019
תיאור השירות:
החלפת בית נורה.
חוות דעת:
באופן כללי היה בסדר גמור. הגיע איש מקצוע מהצוות של דודו בזמן שקבענו, היה נחמד מאוד וביצע את העבודה במהירות וביעילות.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חן רפאלבום, כפר סבא.
משוב: 04/12/2019
תיאור השירות:
החלפת שקעים.
חוות דעת:
היה סבבה, הוא נחמד והמחיר היה טוב. זמין, זריז ואמין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עזי בן שאול, כפר סבא.
משוב: 24/11/2019
חוות דעת:
היה מקסים ומקצועי. אדיב מאוד ועם המון סבלנות.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
זהר ג. כפר סבא.
משוב: 18/11/2019
תיאור השירות:
חציבה בתקרה על מנת לחבר קווי חשמל.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
דודו בא בהתראה קצרה. חצב בתקרה של בטון וקלקר, פרק את המנורה בקיר גבס השחיל צינור פלסטיק גמיש בקיר הגבס( מבלי לםגוע בקיר ובצבע) והמשיך עם הצינור בתעלה שחצב. קבע את הצינור עם גבס, והשחיל קווי חשמל. הרכיב וחיבר את המאוורר החזיר את בית המנורה המקורי והשאיר לצבעי מקום קטן לשפכטל החלקה וצבע. המאוורר עובד, בית המנורה הישן תקין. ניקה את הלכלוך הגס. עבודה טובה ומהירה במחיר טוב מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מייקל כהן, כפר סבא.
משוב: 16/10/2019
תיאור השירות:
החלפת מפסק של דוד.
חוות דעת:
מפתיע שיש עוד אנשים כמוהו בשוק! השירות היה מדהים, גם הזמינות וגם השירות היו ממש מהירים וכיפים. המחיר היה מדהים לדעתי ופשוט הייתה חוויה כיפית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אביהו פילוס, אבן יהודה.
משוב: 09/12/2019
תיאור השירות:
התקנת מתג חכם לדוד.
חוות דעת:
דודו היה ממש טוב, הגיע בזמן, עשה עבודה טובה, מקצועית וזריזה. הוא היה נעים והסביר הכל בפירוט, גם המחיר היה הוגן לפי בדיקה שעשיתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סער קובו, רמת גן.
משוב: 08/12/2019
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום בדוד חשמל.
חוות דעת:
התרשמתי לטובה! הוא היה מקצועי, הגיע בזמן והכל היה מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ג'ניפר אושרי, נתניה.
אשרור: 08/12/2019
משוב: 31/10/2019
תיאור השירות:
תיקון חלק מלוח החשמל.
חוות דעת:
שירות מעל ומעבר, חבל על הזמן. הוא מאוד מקצועי ונחמד, היו לנו מלא שאלות והוא ענה על הכל. גם חשבתי שזה ייקח המון זמן כי בעלי מקצוע אחרים לא מצאו את הבעיה והוא עלה על זה ממש מהר. אני מרוצה ממנו ואמליץ עליו גם לעוד אנשים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אביטל דהרי, נתניה.
אשרור: 08/12/2019
משוב: 31/10/2019
תיאור השירות:
החלפת שקע.
חוות דעת:
היה מצוין. הוא הגיע בזמן מתי שקבענו, היה מקצועי, זריז, יעיל ועשה עבודה כמו שצריך. לדעתי המחיר היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אליהו בז, הרצליה.
אשרור: 08/12/2019
משוב: 04/11/2019
תיאור השירות:
תיקון לוח חשמל בבית.
חוות דעת:
דודו הגיע עם עוד עובד והיו מעולים, תיקנו את הלוח חשמל, החליפו מה שצריך, ניקו אחריהם, מקצועיים, הגיעו בזמן, נחמדים, הסבירו על התקלה, המחיר הגון לדעתי ואנחנו מרוצים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 50 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק