מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ויקטור
ציון כללי:
9.68
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.73
זמנים 9.71
מחיר 9.62
איכות 9.63
דירוג כללי 9.68
התפלגות

מחושב על 66 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
איילת ע. גדרה.
משוב: 16/09/2019
חוות דעת:
היה בסדר גמור! ויקטור הגיע ביום שישי בהתראה קצרה ונתן שרות מקצועי.
איכות
9
מחיר
7
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
סגור
יואב גורדין, גדרה.
משוב: 26/08/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בשירותים.
חוות דעת:
איש מאד נחמד, מסביר כל מה שהוא עושה ובאמת אכפתי בעבודה. הוא עבד מאוד קשה וניסה לפתור את הבעיה אבל לא הצליח לפתוח את הסתימה. למחרת התקשר ואמר שהוא לא יכל להירגע מזה ולכן קנה ציוד חדש שיאפשר לפתוח, חזר שוב ופתח את הסתימה. הקפיד מאד לנקות היטב אחריו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אייל דנינו, גדרה.
משוב: 08/08/2019
תיאור השירות:
החלפת שלושה ברזים בחדרי רחצה.
חוות דעת:
הוא היה מאוד מקצועי, עבד מהר, נחמד והגיע בזמן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יבגניה אלינוב, רחובות.
משוב: 22/10/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בשירותים.
חוות דעת:
ויקטור הגיע כמו שקבענו והיה סופר מקצועי, מאוד עזר לנו והכל היה נהדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חנוך קפצן, יבנה.
משוב: 22/10/2019
תיאור השירות:
ניסיון לתיקון נזילה מהניאגרה.
חוות דעת:
הוא הגיע מוצאי שבת והיה על הכיפאק ונחמד מאד, אחרי בדיקה שלו אמר שצריך להחליף מצוף בניאגרה וכיוון שמדובר בחלק מיוחד לא היה לו את החלק. השגתי בעצמי והבאתי מישהו אחר שהיה זמין ושעשה את העבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
זבולון יששכר, אשדוד.
משוב: 20/10/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה מתחת לאמבטיה שכלל עבודת ריצוף.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, עמד במילה שלו, הגיע פעם אחת על מנת לראות מה הבעיה ואחרי יומיים כפי שסיכמנו הגיע בזמן לביצוע העבודה. עבד נקי והעבודה נראת טוב מאוד. בינתיים אני מרוצה!
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
סטלה ניאזוב, אשקלון.
משוב: 17/10/2019
תיאור השירות:
בדיקת נזילה בצנרת של דירה.
חוות דעת:
יצרתי איתו קשר והוא הגיע, בדק ולא איתר את הבעיה. כל דבר או כל שאלה שהייתה לי הוא שאל את השותף שלו או ניסה להתחמק ולא ידע לענות על שום דבר, ממש לא מקצועי. אמר שצריך להזמין קודם איש מקצוע שיאתר את הנזילה ורק אחרי שנזמין הוא ידע לתקן. אחרי שבקשתי שיחזור אלי עם הצעת מחיר אמר שיבדוק, אבל לא חזר אליי ולא שמעתי ממנו. לקח לי תשלום על ביקור והלך. אני לא מרוצה.
איכות
3
מחיר
8
זמנים
9
יחס
7
6
כללי
גירסאות
חיים ארבל, רחובות.
משוב: 17/10/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במקלחת.
חוות דעת:
ויקטור בעל מקצוע טוב מאוד. הגיע בזמן, עשה את העבודה מהר והרגשתי שהוא היה נחמד. ממליץ :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ויקטור קוזמינסקי, יבנה.
משוב: 16/10/2019
תיאור השירות:
החלפת צנרת בבית.
חוות דעת:
היה מצוין! הגיע, עשה הכל וסידר הכל בצורה טובה ודי מהר. גם המחיר היה סבבה לדעתי, לא בשמיים והסתכלתי לפני זה מה המחיר הממוצע לעבודה שרציתי והוא היה פחות מזה. התפוצץ צינור והיה צריך להחליף, אבל זה היה מסובך כי הצינור היה מאוד ישן והאינסטלציה בבית לא טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלכס חומנקו, רחובות.
משוב: 16/10/2019
חוות דעת:
היה יעיל מאד! בהחלט אמליץ בהמשך!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 66 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק