מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
דוד
ציון כללי:
9.85
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.92
זמנים 9.65
מחיר 9.73
איכות 9.88
דירוג כללי 9.85
התפלגות

מחושב על 26 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
יורם מאיר, פתח תקווה.
משוב: 12/02/2020
תיאור השירות:
תיקון מזגן מיני מרכזי של חברת תדיראן שכלל החלפת מנוע.
חוות דעת:
בחור חמוד, הגיע בזמן, אהבתי שבזמן שעבד התלכלכה לו הרצפה וניקה אותה,הוא מקצועי ואיכותי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
מוריס דהאן, גבעת שמואל.
משוב: 30/01/2020
תיאור השירות:
תיקון 12 מזגנים בבית כנסת.
חוות דעת:
בחור חמד, מקצועי וסבלני. טיפל במזגנים עד שעות הלילה ולמחרת הגיע לביקורת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ארקדי ו, פתח תקווה.
משוב: 05/05/2019
תיאור השירות:
חיזוק חיבורים במזגן עיליי.
חוות דעת:
העבודה שאוריין עשה הייתה בסדר. הוא נחמד והוגן. אך הוא אמר שהעבודה יקח זמן מסויים אבל היו עיקובים שלא בהכרח אשמתו, אז זה לקח המון זמן. לדעתי בסך הכל הוא בעל מקצוע בינוני.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
6
יחס
10
8
כללי
גירסאות
שלמה דגן, נס ציונה.
משוב: 24/02/2020
תיאור השירות:
תיקון תקלה במזגן.
חוות דעת:
היה מעולה מבחינת המקצועיות, הנכונות לפתור את התקלה והיחס שלו. התשלום היה סביר והוא בא בזמן, גם ההיענות שלו הייתה מהירה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרון יוספי, רחובות.
משוב: 19/02/2020
תיאור השירות:
החלפת כבל במזגן של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא דייק בזמנים ממש על הדקה, היה מקצועי ומאוד מסודר , ישר הבין מה הבעיה וניגש לפעולה, תיקון מהיר ביותר, בן אדם מאוד נחמד ונעים, בנוסף לקח מחיר הוגן לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמרי שפיגל, רחובות.
משוב: 17/02/2020
תיאור השירות:
התקנה ופירוק שני מזגנים 1.25 כוח סוס.
חוות דעת:
אחלה, מעולה! הוא עשה עבודה נהדרת, הגיע בזמן, היה מאוד נעים וניקה אחריו, אבל המחיר היה טיפה יקר לטעמי.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אביקם ששון, ראשון לציון.
משוב: 16/02/2020
תיאור השירות:
החלפת קבל ומילוי גז במזגן 2.5 כ''ס של חברת תדיראן.
חוות דעת:
הוא הגיע לבקשתי בשעה מאוחרת, היה זמין, מקסים ועלה כייפאק, פתר את הבעיה בצורה מקצועית, המחיר בסדר גמור לדעתי ויש לי רק מילים טובות לומר עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חיים סלע, ראשון לציון.
משוב: 12/02/2020
תיאור השירות:
התקנת מזגן שני כוח סוס בדירה.
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה, בא בזמן ועשה את העבודה בצורה הטובה ביותר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יבגני וינשטוק, רחובות.
משוב: 07/02/2020
תיאור השירות:
אבחון בעיה והחלפת כרטיס אלקטרוני במזגן מיני מרכז של חברת טורנדו.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, מאד מנומס, שירותי ומקצועי. מבחינת המחיר אני חושב שהוא סביר ובסופו של דבר אני מאד מרוצה!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסף מידן, נס ציונה.
משוב: 02/02/2020
תיאור השירות:
בדיקת מזגן ישן, רכישה והתקנה של מזגן תדיראן SAGA 12, אחד כוח סוס.
חוות דעת:
דוד עזר לי מאוד, היה מצוין ומקצועי ועמד בזמנים. בא לבדוק בעיה מסוימת במזגן ישן שלא הצלחנו לאתר ולבסוף המליץ לנו להתקין חדש. מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 26 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק