מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אביב
ציון כללי:
9.71
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.92
זמנים 9.76
מחיר 9.60
איכות 9.73
דירוג כללי 9.71
התפלגות

מחושב על 49 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
עמרי שחם, תל אביב.
משוב: 24/05/2020
תיאור השירות:
בדיקת מזגן.
חוות דעת:
הוא היה מעולה. הכל עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
חן חמדני, תל אביב.
משוב: 24/05/2020
תיאור השירות:
החלפת כרטיס מעבה במזגן חברת תדיראן.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, מאוד סובלני, הגיע בשעות מאוחרות ועשה עבודה טובה ומהירה. המחיר היה הוגן לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שי טמיר, תל אביב.
משוב: 20/05/2020
תיאור השירות:
תיקון דליפת גז במסגן מחברת אלקטרה.
חוות דעת:
התרשמתי מאוד לחיוב ממנו, יש לי רק מחמאות. איתר מהר תקלה מסובכת, מצא את הזמן להגיע למרות שהיה לו יום עמוס והיה מאוד אדיב ומאוד מקצועי בשירות שנתן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שני פ. תל אביב.
משוב: 20/05/2020
תיאור השירות:
בדיקה, מילוי גז וניקוי פילטרים למזגן חברת תדיראן .
חוות דעת:
הוא היה מעולה, למרות שהבעיה הייתה מורכבת ולא נפתרה הוא היה מאוד נחמד ומקצועי והמחיר שהוא לקח היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמית ר. תל אביב.
משוב: 18/05/2020
תיאור השירות:
בדיקת מזגן.
חוות דעת:
חוות דעת טובה מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיל מולין, תל אביב.
משוב: 16/02/2020
תיאור השירות:
החלפת מזגן עילי של הייר.
חוות דעת:
היה ממש אחלה, עשה עבודה טובה, היחס טוב ובא בזמן, אני מאוד מרוצה.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אפרת קוצ׳יק, תל אביב.
משוב: 25/12/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן חדש מסוג תדיראן טוסוט.
חוות דעת:
אביב היה סופר זמין, מקצועי ונחמד. הוא עבד בצורה נעימה וחלקה, וגרם לי להרגיש איתו בנוח ושאני יכול לשאול כל שאלה. הוא גבה מחיר הוגן ואני מרוצה מן העבודה שלו מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יאיר לוי, תל אביב.
משוב: 18/12/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן עילי של חברת האייר בעל 1 כ"ס.
חוות דעת:
שירות מעולה, בחור נחמד, הגיע בזמן, עשה את ההתקנה כמו שצריך והמחיר הוגן לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוכי עברון, תל אביב.
אשרור: 06/12/2019
משוב: 01/09/2019
תיאור השירות:
החלפת מנוע במזגן מיני מרכזי של חברת תדיראן.
חוות דעת:
אביב היה בסדר גמור. כשראה שהוא מאחר בחצי שעה דאג להודיע לנו על זה, וכשראה שהמחיר יהיה יותר גבוה ממה שחשב התקשר לקבל מאיתנו אישור. הוא הגיע אלינו פעמיים והשקיע כמה שעות טובות של עבודה, היה מקצועי ושירותי ובאמת מאוד חביב!
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יואב לוי, תל אביב.
אשרור: 26/10/2019
משוב: 26/08/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה במזגן עילי של אלקטרה בעקבות סתימה בצינור.
חוות דעת:
מצוין, הוא אמר לי פחות או יותר מה צריך לעשות, עבד בצורה מקצועית וביצע את העבודה ביסודיות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 49 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק