מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אלעזר
ציון כללי:
9.88
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.90
זמנים 9.86
מחיר 9.86
איכות 9.86
דירוג כללי 9.88
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
רחלי בקר, ירושלים.
אשרור: 23/02/2020
משוב: 25/12/2019
תיאור השירות:
איתור נזילה בצנרת קיר.
חוות דעת:
קודם כל הוא אדם, היינו מרוצים מאוד מהעבודה שלו. הייתה נזילה בקיר, הוא פתח את הקיר, נתן חוות דעת על מה שצריך לעשות ונשמע מקצועי מאוד. בסופו של דבר הדיירים שגרים בדירה לא רצו להמשיך אז הסתפקנו בעזרה ראשונה. אלעזר נראה בהחלט מקצועי והיה נעים לעבוד איתו ולהיות איתו בקשר. הראה ידע והיה אמין מאוד, בטוח אעזר בו אם אצטרך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בן ציון סלע, ירושלים.
משוב: 19/02/2020
חוות דעת:
היה ממש מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שקד קסטלמן, ירושלים.
משוב: 18/02/2020
תיאור השירות:
חילוף ברז שנזל במטבח והתקנת ברז מחברת פלאש.
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה, הוא הגיע מהר ובזמן שקבענו, ביצע את העבודה במקצועיות והמחיר הוגן לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עומר דן, ירושלים.
משוב: 18/02/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בדוד.
חוות דעת:
הוא היה ממש בסדר, אני חושב שהוא ידע מה הוא עושה אבל לא היה הכי מקצועי שיש.
איכות
8
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
חמי בן לביא, ירושלים.
משוב: 16/02/2020
חוות דעת:
היה על הכיפאק! הגיע תוך חצי שעה, שעתיים וחצי לפני כניסת שבת. סופר מקצועי, לא הפסיק לחפש היכן יש עוד סתימות ובעיות, עובד בצניעות, בחור לבבי ואיכותי. ממליץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דליה קדם, ירושלים.
משוב: 16/02/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה באמבטיה.
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה ממנו! הוא היה אמין זריז והוגן, בחור מקצועי ונתן מחיר טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרית ויונתן מרקוביץ', ירושלים.
אשרור: 16/02/2020
משוב: 01/12/2019
תיאור השירות:
החלפת 2 ברזים באמבטיות.
חוות דעת:
היה מעולה מכל הבחינות! הייתי מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מירב פ. ירושלים.
משוב: 04/02/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה והתקנת ברז בכיור.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, הגיע בזמן, היה אדיב ונעים, עשה עבודה טובה והיה סבלני.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
נטע ברנר, ירושלים.
אשרור: 02/02/2020
משוב: 04/12/2019
תיאור השירות:
תיקון של צנרת בכיור מטבח בדירה.
חוות דעת:
הגיע בזמן, היה הוגן מאוד במחיר, היה נחמד ועשה עבודה טובה מאוד. הכל עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אריאל הנגבי, ירושלים.
משוב: 29/01/2020
תיאור השירות:
העברת קו מים חדש בבית פרטי.
חוות דעת:
הוא היה מצוין! היה עם ראש גדול ואדיב, עשר בכל הפרמטרים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 142 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק