מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
נתנאל
ציון כללי:
9.43
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.50
זמנים 9.57
מחיר 9.48
איכות 9.33
דירוג כללי 9.43
התפלגות

מחושב על 28 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
ירון עמר, רעננה.
משוב: 27/09/2019
תיאור השירות:
ניקוי פילטרים במזגן עילי של חברת תדיראן בעל 2.5 כ"ס.
חוות דעת:
נתנאל הגיע עם עוד עובד והיו בסדר, איחרו ב - 40 דקות אבל סך הכל היו נחמדים, ניקו פילטרים במזגן וכרגע הכל עובד.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
7
יחס
8
8
כללי
גירסאות
סגור
פרידה כרמלי, כפר סבא.
משוב: 24/09/2019
תיאור השירות:
ניקוי מזגן עילי.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. הוא פתח את המזגן וניקה אותו מבפנים, אף פעם לא ראיתי מישהו שעשה את זה. הוא הגיע עם עוד עובד והם עשו עבודה מצויינת.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
יאיר גילור, רעננה.
משוב: 24/09/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה במזגן מרכזי ונקיון המזגן.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חיים מלמן, כפר סבא.
משוב: 23/09/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה במזגן רגיל.
חוות דעת:
הוא היה מאה אחוז! הוא בא, דיבר על האפשרויות מה לעשות, הסכמנו על מה שנעשה, הוא עשה את זה ונראה שזה עובד מאז. הכל היה באווירה טובה וזה היה אירוע נעים וטוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עומר שדר, הוד השרון.
משוב: 23/09/2019
תיאור השירות:
הזזת מזגן עילי בתוך חדר.
חוות דעת:
עשה עבודה טובה עבד נקי, הגיע בזמן, הכל היה טוב, לקח מחיר קצת יותר גבוה לדעתי ממה שסיכמנו בטלפון.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
יהודה דהן, כפר סבא.
משוב: 17/09/2019
תיאור השירות:
תיקון מנוע במזגן מיני מרכזי מחברת ELECTRA.
חוות דעת:
הזמנתי אותו לתקלה יחסית גדולה והוא לא כל כך התאים לעבודה הזאתי, אז הוא הביא את אח שלו שיתקן את המנוע, כי הוא מתמחה בתחום הזה. הוא היה מקצוען ברמות על!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חנה ג. הוד השרון.
משוב: 13/09/2019
תיאור השירות:
החלפת כרטיס פיקוד מעבה וניקוי מזגן מרכזי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
העבודה של נתנאל הייתה בסדר גמור והוא היה מאוד אדיב ונחמד. הייתה לנו קצת בעיה עם לוחות הזמנים בגלל שהיו לו עומסים בתקופה, שקיבלתי בהבנה כי היה בינינו כל הזמן קשר שוטף. כשסיים את עבודה גם בדק עוד משהו לבקשתי על הדרך. הוא איש מקצוע טוב ואני ממליצה עליו!
איכות
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דני רפפורט, כפר סבא.
משוב: 08/09/2019
תיאור השירות:
החלפת קבל במזגן עילי של חברת טורנדו 2 וחצי כוח סוס.
חוות דעת:
שירות מעולה, הוא עשה עבודה טובה, היה אדיב ועשה מאמץ. לדעתי המחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ציפורה הרשקו, כפר סבא.
משוב: 06/09/2019
תיאור השירות:
תיקון תקלה במזגן.
חוות דעת:
חבל על הזמן, נתנאל בא וסידר את הכל פיקס.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נעמה א. כפר סבא.
משוב: 05/09/2019
תיאור השירות:
ניסיון לתיקון מזגן 3.5 כ"ס של חברת אלקו.
חוות דעת:
הוא היה מקסים, קראנו לו ביום שישי, אמרנו לו שאנחנו שומרי שבת והוא בא שעה לפני כניסת שבת ויצא בזמן לפני כניסת שבת. היחס שלו היה מדהים והוא היה ממש עשר! הוא ניסה להחליף חלקים במזגן, אבל בסופו של דבר המזגן שבק חיים והוא גבה עבור ביקור בלבד.
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 28 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק