מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
בנימין
ציון כללי:
9.90
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.95
זמנים 10.00
מחיר 9.88
איכות 9.85
דירוג כללי 9.90
התפלגות

מחושב על 42 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
רוני גרנות, תל אביב.
משוב: 24/09/2020
תיאור השירות:
חיבור מאוורר תקרה.
חוות דעת:
שירות מקסים. בחור נהדר, אדיב ונחמד. עבודה טובה והכל עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
תמי צמח, תל אביב.
משוב: 16/09/2020
תיאור השירות:
החלפת גוף תאורה.
חוות דעת:
התרשמתי לטובה, הוא היה מקצועי, השתדל ולא הרים ידיים. החוויה שהייתה לי איתו לא מאכזבת בכלל ואני ממש מרוצה. הכל 10!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מאיה משעל, תל אביב.
משוב: 13/09/2020
תיאור השירות:
החלפת שקע של מכונת הכביסה.
חוות דעת:
בחור מקסים, הגיע בזמן והיה מאוד נחמד. אם אצטרך שוב אפנה אליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תון פז, תל אביב.
משוב: 08/09/2020
תיאור השירות:
תיקון חיבור תשתית בבית.
חוות דעת:
בחור מדהים! הגיע בזמן, היה נחמד וחבש מסכה לפי כללי משרד הבריאות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בתאל ב. תל אביב.
משוב: 07/09/2020
תיאור השירות:
החלפת נקודת חשמל של מזגן.
חוות דעת:
בחור מקסים, ענה לשאלות, הגיע מהר, בדק מהר ותיקן. מחיר מעולה, היה תענוג!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עדי ברקוביץ, תל אביב.
משוב: 06/09/2020
תיאור השירות:
כיוון טיימר של מזגן אלקטרה.
חוות דעת:
הוא היה מעולה ומקסים. טיפל בנו ממש בצורה מקצועית, הגיע מהר, הגיע גם כמה פעמים, היה עם מלא סבלנות והתייעץ עם עוד בעלי מקצוע בגלל המורכבות שבעבודה. ממש ממליצה עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעל סטטמן, תל אביב.
משוב: 03/09/2020
תיאור השירות:
בדיקה וייעוץ לגבי קצר חשמלי.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן והיה שירותי ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלומי אדר, תל אביב.
משוב: 02/09/2020
תיאור השירות:
החלפת נורות לד בתקרה אקוסטית של משרד.
חוות דעת:
הוא היה מאוד שירותי, זמין, נגיש, ישר, שקוף וגם התמחור היה הוגן מאוד לדעתי. לא היו הפתעות, הוא עבד מהר מאוד ובלי משחקים. אני מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איל ציג, תל אביב.
משוב: 31/08/2020
תיאור השירות:
החלפת מפסק לדוד חשמל.
חוות דעת:
בנימין היה מאה אחוז , אין לי מילים אחרות לתאר אותו, בדיוק כל מה שאתה מחפש אצל איש מקצוע . הוא היה סבלני מאוד, נענה לכול הדרישות שביקשתי ממנו, שירות יעיל ומהיר, דיוק בזמנים , מקצועי , הגון לגמרי במחיר. מה עוד צריך יותר מזה ? .
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיל לוגסי, תל אביב.
משוב: 31/08/2020
תיאור השירות:
התקנת קו לכיריים כולל שקע ותקע תלת פאזי עם מפסק בלוח.
חוות דעת:
קסם של בחור! הוא היה מקצועי, בא לפני שעשה את העבודה, נתן אופציות והסביר מה צריך לעשות ועלויות. הוא גם בדק את המפרט של הכיריים כדי לבחון אופציות של חיבור. הגיע אחרי יומיים והתחיל לעבוד, עשה עבודה מעולה, אני מאוד מרוצה והכל עובד! היה מובן, ברור והסביר כל דבר שעשה. איש שיחה ונחמד מאוד!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 42 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק